Stonden we al in, met Murat die op het Terra collega z'n conrector afschootquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Jawel, Nederland mag zich nu ook in het rijtje van dodelijk schoolgeweld plaatsen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:57 schreef arneaux het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat betekenen als blijkt dat dit een moslim is geweest.
Die gek zat afgelopen week in Hoorn, noord hollandquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Onze TBS'er Hendrik Muller dacht ik. Limburg, niet zo heel ver van Hoogerheide.....
Maar laten we daar maar totaal niet over gaan speculeren.....
Dat ook moslimpappa's in de psychische puinpoeier kunnen schieten en rare dingen doen met hun kinderen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:57 schreef arneaux het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat betekenen als blijkt dat dit een moslim is geweest.
Mij ook.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me erg onwaarschijnlijk dat die gericht 1 basisschool binnenwandelt, 1 kind neersteekt en weer vertrekt
Ja want dan is het natuurlijk een STUK erger dan al die andere familiedrama'squote:Op vrijdag 1 december 2006 13:57 schreef arneaux het volgende:
Wat een hersenloze opmerkingquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:58 schreef Little_Meanie het volgende:
zal de sint zijn
Het is hetzelfde als in al die andere gevallen waar ouders hun kinderen van het balkon afgooien, in de fik steken, verdrinken, verstikken, neerschieten, vergassen enz enz enz. Bij scheiding en vooral daarna, wanneer ze hun kinderen niet meer of amper mogen zien (vooral wanneer mamma zegt dat hij misschien wel eens aan kindje heeft gezeten) dan breken ze onder de stress.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef PeRi het volgende:
Wat heeft een kind in godsnaam misdaan, ik snap dat echt niet, ik ben er gewoon echt naar van. Dat je een volwassene nog zou willen neersteken dat snap ik echt heel goed maar in hemelsnaam waar heeft een kind dat aan verdiend? Wat heeft dat kind hem misdaan?.
.
Het is niet zeker of het in de klas is gebeurd..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef RedFever007 het volgende:
En waarom in de klas? heeft die klootzak er niet bij nagedacht wat voor trauma's dit geeft bij de kinderen en docenten![]()
Lees de kranten, het komt zo ongeveer maandelijks wel voor in dit land dat een ouder zijn of haar kind(eren) vermoordt. En dat zijn geen oorlogsveteranen maar gewoon jouw buren. Of die aardige mensen van de overkant.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:00 schreef opgebaarde het volgende:
hmm, welke vader doet nou zoiets?! Als het klopt.
Waar is de moeder, hij vermoord dan toch niet alleen zijn kind?
Pa is een oorlogsveteraan?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is niet zeker of het in de klas is gebeurd..
volgens nu.nlquote:. Volgens een ooggetuige zou de dader, vermoedelijk de vader, de les zijn binnengedrongen en de keel van het slachtoffer hebben doorgesneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |