abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53435695
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:58 schreef RuutR het volgende:

[..]

Ja, die moet ook verfilmd worden

Nu ben ik ex-drummer aan het kijken en straks weer in Muugepuut lezen
Ik heb Ex-drummer nog niet gezien. Ben nog in de trilogie bezig (en Ex-drummer is pas het slot, dus ik moet nog even).

Muggepuut ligt nu in de winkels toch?
  Redactie Frontpage dinsdag 25 september 2007 @ 16:30:48 #152
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_53462904
Sterker nog, het vervolg op Muggepuut ligt ook in de winkel.

Ik zag hem vandaag in Maastricht trouwens Daar werd een avro boeken programma opgenomen, zal ergens in november worden uitgezonden.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_53462992
Van Brusselmans moet ik niets hebben. Gelukkig weet hij mij dat geregeld te geven.

Tevens: Pitface, uitroepteken.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_53467551
Ik ben nog steeds op zoek naar Pitface.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_53467663
Open je browser.
Ga naar marktplaats.
Zoek op 'Pitface.'

Gevonden! Veel leesplezier voor een habbekrats.
Ik heb hem ook opnieuw moeten kopen, boekendieven GRMBL. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_53467753
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef neilpad het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar Pitface.
http://boeken.marktplaats(...)selmans-pitface.html , mocht tweedehands geen bezwaar zijn.
pi_53467766
Hoewel het volgens de advertentie zelfs nieuw en ongelezen is. Barbaren.
pi_53467796
En ik ook nog eens te laat was!
pi_53468152
OF MAG HET GVD WEER NIKS KOSTEN, PAUPER?

[ Bericht 7% gewijzigd door Diverse_Reality op 25-09-2007 20:09:55 ]
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_53477123
Vooruit een tientje kan er wel vanaf .
Voorlopig ben ik overigens nog bezig met Kus in de Nacht en Heilige Schrik.
Die ik overigens voor 1,50 per stuk op heb kunnen pikken bij de Slegte en tijd terug.
Dat zijn pas prijzen!
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_53479562
De Kus in de Nacht

Geweldig! Beetje dik, waardoor het heel af en toe de wat langdradige kant op gaat, maar wat een meesterwerk!
  Redactie Frontpage woensdag 26 september 2007 @ 09:28:30 #162
95179 TheGrandWazoo
pi_53479788
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:15 schreef Fargo het volgende:
De Kus in de Nacht

Geweldig! Beetje dik, waardoor het heel af en toe de wat langdradige kant op gaat, maar wat een meesterwerk!
Grappig, vond ik echt de minste!
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  woensdag 26 september 2007 @ 09:36:25 #163
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53479903
Die vond ik ook het minste ja! Sterker nog, das de enige Brusselmans tot nu toe die ik gewoon niet uitgelezen heb
  Redactie Frontpage woensdag 26 september 2007 @ 09:43:13 #164
95179 TheGrandWazoo
pi_53480036
Dito!
(Superworm)
pi_53480829
Ik vond het een heel herkenbaar boek. Dagelijkse beslommeringen passeren de revue en heel af en toe herkende ik mezelf erin. Opnieuw met veel humor geschreven, veel terugkerende onderwerpen (ik herinner me iets met konijnen). Ik vond hem prima uit te lezen!
  Redactie Frontpage woensdag 26 september 2007 @ 10:26:44 #166
95179 TheGrandWazoo
pi_53480930
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef Fargo het volgende:
Ik vond het een heel herkenbaar boek. Dagelijkse beslommeringen passeren de revue en heel af en toe herkende ik mezelf erin. Opnieuw met veel humor geschreven, veel terugkerende onderwerpen (ik herinner me iets met konijnen). Ik vond hem prima uit te lezen!
Dat vind ik in de exen serie beter tot z'n recht komen.
(Superworm)
pi_53481169
Daar ben ik nu aan bezig
  Redactie Frontpage woensdag 26 september 2007 @ 10:45:28 #168
95179 TheGrandWazoo
pi_53481387
Oei, dat ga je vast geweldig vinden Wordt flink in gezopen
(Superworm)
pi_53484235
okee ik ben dus niet de enige die 'de kus in de nacht' niet uitgelezen heeft. heb het een jaar of 5 geleden wel laten signeren voor een vriendinnetje, maar Brusselmans begreep er niks van toen ik vroeg of ie er
"Voor Maartje, -xxx- Herman Brusselmans" in wou schrijven . de trut in kwestie heeft het trouwens ook niet uitgelezen, dus toen ik m onlangs weer "live" zag heb ik puur voor mezelf laten signeren, dat was een gratis compilatie van 'de man die werk vond' en 'nog 3 keer slapen en ik word wakker', twee van zn beste werken (met louis tinner als hoofdpersoon), waarin hij praktisch iedere bezoeker aan de bibliotheek danwel zn boekhandel waar hij werkt uitscheldt danwel wegjaagt.
een niet al te letterlijk citaat dat ik me nog kan herinneren:

"Ik zoek een boek. Ik weet de titel niet,, maar het is een blauw boek, geloof ik!"
"Maar dat boek ken ik!" zei Louis, "Ik weet welk boek je bedoelt!! heb je toevallig de ook de naam van de auteur? Het catalogisnummer desnoods?"

pi_53484311
oh trouwens, wat wellicht interessanter is dan bovenstande post:

op HB's 50e verjaardag, 9 oktober a.s., willen we een special rond Brusselmans maken voor op de FP, met reviews, columns, persoonlijke impressies en de hele mikmak.

mochten de mensen in dit topic nog suggesties hebben, of inspiratie om te submitten, laat maar weten, bijdrages zijn welkom.

[/spam]
  Redactie Frontpage woensdag 26 september 2007 @ 13:00:13 #171
95179 TheGrandWazoo
pi_53484567
Ik schrijf over Brusselmans en dadaisme. Komt dit weekend in een pm naar je toe.
(Superworm)
pi_53484658
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik schrijf over Brusselmans en dadaisme. Komt dit weekend in een pm naar je toe.
als je goed zoekt in zn boeken heeft ie (al dan niet in de persoon van tinner/guggenheimer) vast wel eens wat lulligs gezegd over deze "stroming" dus ik ben benieuwd.

citaat
Hij gilde het uit. "Het uit!", gilde hij.

komt dat in de buurt?
  Redactie Frontpage woensdag 26 september 2007 @ 13:16:12 #173
95179 TheGrandWazoo
pi_53484969
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:03 schreef getikte_rik het volgende:

[..]

als je goed zoekt in zn boeken heeft ie (al dan niet in de persoon van tinner/guggenheimer) vast wel eens wat lulligs gezegd over deze "stroming" dus ik ben benieuwd.

citaat
Hij gilde het uit. "Het uit!", gilde hij.

komt dat in de buurt?
En toch is Brusselmans vaak puur dada
(Superworm)
pi_53485227
whehe, tja, de ter dadaisme is in feite natuurlijk een contradictio in terminus of zoiets

ergens in 'Ex-schrijver' schrijft ie zoiets als: "Gelukkig ben ik geen schrijver meer. Anders zou ik het huis van mijn biograaf helemaal moeten beschrijven, en ik ben nooit goed geweest in beschrijvende details"

en het feit dat ie bij 1 boek met bladzijnummers aan komt zetten die voor geen meter kloppen is ook zoiets. Daarom wordt ie meestal ook niet serieus genomen door de heren literatuurcritici. Wanneer hij na 'de man die werk vond' was gestopt met schrijven had ie de J.D. Salinger van de lage landen kunnen worden, maar hij schrijft gewoon elk jaar 2 boeken die meestal nergens over gaan, en daarom alleen al uit het leven zijn gegrepen
pi_53494635
In Vergeef me de Liefde slaat ie een pagina of 300 over of zo... een deel van het verhaal wordt helemaal niet verteld Of al die foto's achter in het boek. Of die afdruk van die fax... Het is ook zeker niet zijn best eboek...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')