Van de Guggenheimer-trilogie vind ik alleen de laatste echt hilarisch.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:54 schreef Posdnous het volgende:
Tja, de Guggenheimer-reeks is toch verreweg het grappigste wat ik ook gelezen heb.
Het is zelfs zo erg dat ik het niet met mensen om me heen kan lezen, aangezien dat genant wordt door het schaterlachen![]()
Moet wel een favoriete schrijver zijn dus.
Prachtige Ogen is WEL een goed boek. Toffe_schuinmarcheerder! Je zult het wel met Catcher in the Rhy in het achterhoofd gelezen hebben!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik begin Heden ben ik Nuchter en Zijn er Kanalen in Aalst? toch tot zijn beste te rekenen. Heb Prachtige Ogen ook nog een keer gelezen.Eigenlijk is het helemaal niet zo'n goed boek maar een goede start, dat wel.
Ik heb die twee altijd de beste gevondenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik begin Heden ben ik Nuchter en Zijn er Kanalen in Aalst? toch tot zijn beste te rekenen. Heb Prachtige Ogen ook nog een keer gelezen.Eigenlijk is het helemaal niet zo'n goed boek maar een goede start, dat wel.
"Trilogie voor beginners" heeette diequote:Op dinsdag 7 september 2004 11:34 schreef Kwark het volgende:
[..]
Ik heb die twee altijd de beste gevonden.
Hoe heet nou ook alweer die bundeling waar ze allebei, plus Prachtige Ogen en Het Zinneloze Zeilen instaan? Plotseling gebeurde er niets?
Anyway, die is aanbevolen voor elke aspirant adept.
Ik vond het toch echt het beste deel van die trilogie...quote:Op maandag 6 september 2004 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
ik vond De Droogte een geweldig boek, wellicht een hoogtepunt in zijn werk. dankzij De Slegte heb ik weer een stapeltje HB-boeken liggen om te lezenwaaronder eindelijk het eerste deel van de Guggenheimer-trilogie. het ziet er wel naar uit dat deze veel milder is dan deel 2 en vooral 3.
ja rij beroemd en nekpijn gaat echt helemaal nergens over en is (op een paar kleine dingen na) niet echt grappigquote:Op woensdag 29 september 2004 11:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb zojuist Ik ben rijk, ik ben beroemd en ik heb nekpijn uit. Ik vind dit de minste roman na Logica voor Idioten. En dat kan ik meten door het aantal keer dat ik de slappe lach in het openbaar (de trein) moest tegenhouden. Bij ik ben rijk,.. gebeurde dat 2 a 3 keer.
Ik hoop dat Brusselmans in deel vier van Iedereen is Uniek Behalve Ik uit een ander vaatje gaat tappen. Maar volgens mij ben ik een beetje naief![]()
Ha! De bieb heeft 'em. Het wordt nu vast gelezen door een pukkelige puber uit Berkel-Enschot!quote:Op donderdag 4 november 2004 21:11 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Bleeeh! Toffe_Ellende heeft mijn Herman Brusselmansboek (ik ben rijk, beroemd....) afgepakt!! ik wil het terug
Ik stak geen sigaret op !quote:Op woensdag 15 december 2004 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Net begonnen in "De kus in de nacht".
Lekker melig tot nog toe, en leuke woord/zin-grapjes..
de truc bij brusselmans is dat je je moet laten meevoeren door zijn gedachtenwereld.. die man is aan de ene kant zo labiel, depresief, maf en gevaarlijk als wat, maar daardoor heeft hij wel af en toe de meest brilliante visies op allerlei zaken. en hij heeft natuurlijk een brilliant gevoel voor humor!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Net begonnen in "De kus in de nacht".
Lekker melig tot nog toe, en leuke woord/zin-grapjes..
eenschquote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vind hem niet gevaarlijk hoor..
Hij heeft wel zn mindere werken "ik ben rijk beroemd en heb nekpijn" die vond ik niet om door te komen .. een soort ultieme poging van herman om over niks te schrijven ... halverwege schrapt hij alle rode draden en gaat het met recht nergens meer overquote:Op woensdag 15 december 2004 16:24 schreef R2cksson het volgende:
Brusselmans heeft geen enkele verkeerde letter geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |