abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53273844
Het wordt sowieso een spannende finale straks. Het niveau ligt dicht bij elkaar.
pi_53381271
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Marleen het haalt ivm haar leeftijd. Zeker als het om populariteit gaat met het smsen en bellen.
Wieneke en Brigitte zijn mijn favorieten nu. Ik vind Marjolein tegen vallen.
je moet niet vergeten dat de rol van Evita begint op het moment dat Evita ergens in de 20 is (geloof 25) en eindigt als ze sterft en dan is ze 35.
En Marleen oke ze is de oudste maar wel een vrouw met onwijs vel ervaring en als ze in de zaal zit zie echt niet meer of iemand 25 0f 35 is in het echt LEVE DE MAKE-UP.
Mijn favorieten zijn Brigitte en Marleen,he is wel zo dat ik vind dat het concept van het programma niet klopt.
Het ging om het vinden van "een ruwe diamant die geslepen kon worden"en dat gaat niet echt op als je ziet
dat de meeste al volop ervaring hebben.Wienneke heeft al een J Kraaykamp musical award gewonnen voor de
hoofdrol in Rembrand en Suzan(die kleine) heeft de rol in My fair lady overgenomen hoorde ik.
Dus de diamanten zijn niet zo erg ruw als ik had willen zien.
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:18:19 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53382718
Brigitte is understudy van Chantal Janzen in Tarzan.
pi_53389636
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef leichje het volgende:

[..]

je moet niet vergeten dat de rol van Evita begint op het moment dat Evita ergens in de 20 is (geloof 25) en eindigt als ze sterft en dan is ze 35.
En Marleen oke ze is de oudste maar wel een vrouw met onwijs vel ervaring en als ze in de zaal zit zie echt niet meer of iemand 25 0f 35 is in het echt LEVE DE MAKE-UP.
Mijn favorieten zijn Brigitte en Marleen,he is wel zo dat ik vind dat het concept van het programma niet klopt.
Het ging om het vinden van "een ruwe diamant die geslepen kon worden"en dat gaat niet echt op als je ziet
dat de meeste al volop ervaring hebben.Wienneke heeft al een J Kraaykamp musical award gewonnen voor de
hoofdrol in Rembrand en Suzan(die kleine) heeft de rol in My fair lady overgenomen hoorde ik.
Dus de diamanten zijn niet zo erg ruw als ik had willen zien.
Ik vind Marleen heel goed, maar ik vind niet dat zij nog kan overkomen als iemand van 20 in het begin van de show. Ik heb een paar jaar geleden Pia Douwes gezien als Elisabeth en in het begin van die musical is Elisabeth rond de 16 jaar. Pia kon dit erg goed spelen, maar Marleen zie ik dit eerlijk gezegd niet doen.
Ik denk dat dan snel de voorkeur uit gaat naar Wieneke, die vergelijkbaar is met Marleen maar een stukje jonger.
  zondag 23 september 2007 @ 12:20:55 #130
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53405766
Jammer dat ik niet kan zingen anders kon ik gewoon mezelf spelen
pi_53411034
Vanavond weer
Ik ben benieuwd! Brigitte, Marleen, Suzan en Wieneke zijn mijn favorieten. Maar dat is inmiddels als meer dan de helft van de meiden dus het wordt moeilijk!

Babette vond ik vorige week beter dan voorheen maar ik vind haar alsnog niet echt geschikt. Ook Marjolein vond ik het beter doen maar die 2 zie ik toch echt niet in de rol van Evita. Anne vind ik er qua uitstraling wel bij passen maar ik vind haar stem niet mooi. Als 1 van die 3 er vanavond uit gaat zal ik er niet echt rouwig om zijn.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 23 september 2007 @ 18:12:38 #133
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53411299
Heb ik dezelfde favorieten als jij.
Ik heb weer zin om te kijken
pi_53416839
Brigitte was fantastisch vanavond. Verder vond ik Wieneke erg goed.
Hopelijk is het vanavond exit Babette.
pi_53419495
Brigitte! Zij is nu toch wel heel erg mijn nummer 1 aan het worden! De rest van mijn favorieten deden het wat minder vanavond maar zij, prachtig weer!

Byebye Babette, ze was niet slecht maar zeker niet goed genoeg
Feauteaux
pi_53419590
Ik vond de vorige afvallers stuk voor stuk beter dan Babette. Vocaal vond ik haar niet goed.
Verrassend dat Wieneke in de sing-off stond vond ik.
pi_53419825
Vond ik ook van Babette, het verbaasde mij dat ze er niet eerder uit was.

De sing-off had ik ook niet echt verwacht voor Wieneke, ook al was ze niet zo goed als ze kan zijn. Ik had Anne er eigenlijk weer in verwacht.
Feauteaux
  zondag 23 september 2007 @ 23:21:39 #138
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53419978
Jammer dat Wieneke in de sing-off stond Ze had het best moeilijk mee, zag ik, toen het programma bijna afgelopen was.
Anne vond ik deze keer wel goed !
Voor mij had Marjolein in de sing-off gemogen samen met Babette..
Brigitte vond ik ook het beste
pi_53421218
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Wieneke in de sing-off stond Ze had het best moeilijk mee, zag ik, toen het programma bijna afgelopen was.
Je hoorde d'r nog zeggen dat dit een kutdag was geweest..

Mijn favoriet is ook Brigitte, maar dat was ze al nadat we haar als Jane in Tarzan zagen.
If gymnastics were easy, it would be called football!
  maandag 24 september 2007 @ 09:39:39 #140
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_53425036
wat doet Marjolein daar in hemelsnaam nog
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 24 september 2007 @ 10:57:54 #141
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53426541
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
wat doet Marjolein daar in hemelsnaam nog
Ja zeg van wel Ik dacht echt dat zij in de sing-off zou eindigen.
pi_53431340
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja zeg van wel Ik dacht echt dat zij in de sing-off zou eindigen.
Ik vond Marjolein gisteren erg goed. Ik had het niet terecht gevonden als zij gisteren in de sing-off had gestaan. Dan was Marleen eerder een sing-off kandidaat want ik vond haar gisteren niet zo goed.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:50:32 #143
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53511086
Wat grappig, dat afscheidslied.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:03:00 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53513166
Ik vind Brigitte echt prachtig . Ze leek op de laatste uitzending op Maxima (en dat is goed, want dan kan ze er kennelijk Argentijns uit zien ... en al met al is ze gewoon geknipt voor de rol .

In Marleen zie ik in ieder geval geen Evita en in Wieneke ook niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_53515933
Brigitte zingt fantastisch maar werkt op de 1 of andere manier ERNSTIG op mijn zenuwen. Ik heb soms het gevoel alsof ze heel erg technisch zingt en minder uit gevoel.

Maar toch denk ik dat zei het wordt...of Marleen.

Marleen vond ik minder deze keer..ze speelt bovendien een hoofdrol in Ciske de Rat die begin oktober in premiere gaat...dus ben benieuwd hoe ze dat oplost. Verder wel een prachtig mens. En te oud? Madonna was 38 toen ze Evita in de film speelde..Iemand enig idee of You Must Love Me ook in de musical komt? Ik had een website over Evita gebouwd op geocities..the evita experience en kwam zo in contact met Tim Rice die per mail vroeg hoe we aan bepaalde foto's waren gekomen.:) Hij heeft ons toen de tekst van You Must Love Me gegeven Uiteindelijk heb ik via hem 2 vipkaarten voor de premiere in London gekregen waarbij Madonna op 2 meter afstand voorbij ons liep hahaha. Pas in een later bezoek aan London heb ik hem ontmoet samen met een Canadese vriendin en hij was zo vriendelijk en galant. Hij vond de film mwah hij vond Madonna echter fantastisch en vertelde een verhaal dat ze supernerveus was toen ze voor hem en Lloyd Webber in de studio moest zingen. Zijn dochter heet overigens Eva:) jups naar Evita.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_53523666
Volgens mij vergeten heel veel mensen dat Evita Peron in het echt gewoon Eva heette. Evita was haar kossnaam. Evita betekent nl kleine Eva en sterkte, strijdbare vrouw.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:32:15 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53524308
Dat lijkt me algemeen bekend, ferrari_rood (behalve de betekenis van Evita ).
Zit Marleen in Ciske de Rat? Welke rol dan? Dat zou dan de vrouw van meester Bruis zijn?

-edit- ja dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_53524475
Daarom ik word nl doodziek van de vraag of ik naar Evita Peron vernoemd ben. Aangezien zij gewoon Eva heette en niet iedereen die Eva heet is naar haar vernoemd.
pi_53541346
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Ik vind Marleen heel goed, maar ik vind niet dat zij nog kan overkomen als iemand van 20 in het begin van de show. Ik heb een paar jaar geleden Pia Douwes gezien als Elisabeth en in het begin van die musical is Elisabeth rond de 16 jaar. Pia kon dit erg goed spelen, maar Marleen zie ik dit eerlijk gezegd niet doen.
Ik denk dat dan snel de voorkeur uit gaat naar Wieneke, die vergelijkbaar is met Marleen maar een stukje jonger.
Wist je trouwens dat marleen ook de rol van Elisabeth heeft gespeeld??

Toen Pia uit de nederlandse productie vertrok werd zijn understudy. Dus ze heeft ook de 16 jarige elisabeth gespeeld.

En het nummer "mijn Pakkie an" (wat het ensable nummer was vorige week) heeft Marleen ook een paar dagen in de week als understudy van Antje gezongen"

Dus voor mij kan ze zeker Evita spelen. En ik vind dat ze na al die bijrollen, en understudyrollen voor ome Joop een hoofdrol verzient heeft!
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_53541911
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Wist je trouwens dat marleen ook de rol van Elisabeth heeft gespeeld??

Toen Pia uit de nederlandse productie vertrok werd zijn understudy. Dus ze heeft ook de 16 jarige elisabeth gespeeld.

En het nummer "mijn Pakkie an" (wat het ensable nummer was vorige week) heeft Marleen ook een paar dagen in de week als understudy van Antje gezongen"

Dus voor mij kan ze zeker Evita spelen. En ik vind dat ze na al die bijrollen, en understudyrollen voor ome Joop een hoofdrol verzient heeft!
Ja, dat wist ik. Mijn punt is alleen dat ík haar niet een jonge Evita zie spelen, ook al heeft ze dat misschien al wel gedaan. Maar misschien kan ze me verrassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')