je moet niet vergeten dat de rol van Evita begint op het moment dat Evita ergens in de 20 is (geloof 25) en eindigt als ze sterft en dan is ze 35.quote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Marleen het haalt ivm haar leeftijd. Zeker als het om populariteit gaat met het smsen en bellen.
Wieneke en Brigitte zijn mijn favorieten nu. Ik vind Marjolein tegen vallen.
Ik vind Marleen heel goed, maar ik vind niet dat zij nog kan overkomen als iemand van 20 in het begin van de show. Ik heb een paar jaar geleden Pia Douwes gezien als Elisabeth en in het begin van die musical is Elisabeth rond de 16 jaar. Pia kon dit erg goed spelen, maar Marleen zie ik dit eerlijk gezegd niet doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef leichje het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat de rol van Evita begint op het moment dat Evita ergens in de 20 is (geloof 25) en eindigt als ze sterft en dan is ze 35.
En Marleen oke ze is de oudste maar wel een vrouw met onwijs vel ervaring en als ze in de zaal zit zie echt niet meer of iemand 25 0f 35 is in het echt LEVE DE MAKE-UP.
Mijn favorieten zijn Brigitte en Marleen,he is wel zo dat ik vind dat het concept van het programma niet klopt.
Het ging om het vinden van "een ruwe diamant die geslepen kon worden"en dat gaat niet echt op als je ziet
dat de meeste al volop ervaring hebben.Wienneke heeft al een J Kraaykamp musical award gewonnen voor de
hoofdrol in Rembrand en Suzan(die kleine) heeft de rol in My fair lady overgenomen hoorde ik.
Dus de diamanten zijn niet zo erg ruw als ik had willen zien.
Je hoorde d'r nog zeggen dat dit een kutdag was geweest..quote:Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Wieneke in de sing-off stondZe had het best moeilijk mee, zag ik, toen het programma bijna afgelopen was.
Ja zeg van welquote:Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
wat doet Marjolein daar in hemelsnaam nog
Ik vond Marjolein gisteren erg goed. Ik had het niet terecht gevonden als zij gisteren in de sing-off had gestaan. Dan was Marleen eerder een sing-off kandidaat want ik vond haar gisteren niet zo goed.quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zeg van welIk dacht echt dat zij in de sing-off zou eindigen.
Wist je trouwens dat marleen ook de rol van Elisabeth heeft gespeeld??quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind Marleen heel goed, maar ik vind niet dat zij nog kan overkomen als iemand van 20 in het begin van de show. Ik heb een paar jaar geleden Pia Douwes gezien als Elisabeth en in het begin van die musical is Elisabeth rond de 16 jaar. Pia kon dit erg goed spelen, maar Marleen zie ik dit eerlijk gezegd niet doen.
Ik denk dat dan snel de voorkeur uit gaat naar Wieneke, die vergelijkbaar is met Marleen maar een stukje jonger.
Ja, dat wist ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat marleen ook de rol van Elisabeth heeft gespeeld??
Toen Pia uit de nederlandse productie vertrok werd zijn understudy. Dus ze heeft ook de 16 jarige elisabeth gespeeld.
En het nummer "mijn Pakkie an" (wat het ensable nummer was vorige week) heeft Marleen ook een paar dagen in de week als understudy van Antje gezongen"
Dus voor mij kan ze zeker Evita spelen. En ik vind dat ze na al die bijrollen, en understudyrollen voor ome Joop een hoofdrol verzient heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |