abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 december 2006 @ 23:16:27 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_44069422
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:13 schreef wolferl het volgende:
Vond deze aflevering al schitterend.

Ik kijk al uit naar de volgende aflevering.
Ben ik niet de enige. Mooi.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:20:23 #27
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_44070966
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben ik niet de enige. Mooi.

Sterker nog, ik voel een groot succes voor deze serie.

Ik heb ook De kleine pauze, andere serie met de 3 zelfde hoofdrollen, gekeken en ook die was hilarisch.

Wat leuk is, die Iranier in Klein Holland, is dezelfde personage uit De kleine pauze.

Hij vertelde tegen de dochter des huizes dat hij acteur is en bekend was als concierge in De kleine pauze op de VPRO.

Toen de bReEhAzz achtige dochter niet wist wat VPRO was...

Ja kortom wederom een hit.

En Waardenberg is geweldig. Hoe hij emotioneel werd van die kras op zijn taxi. 3 glaasjes bier teveel op.

Jammer dat er maar 7 afleveringen van komen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2006 @ 00:21:33 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_44070987
Mooi gesproken ik word al snel te lyrisch.Leuk dat iemand anders het voor me doet

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:37:09 #29
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_44071283
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Mooi gesproken ik word al snel te lyrisch.Leuk dat iemand anders het voor me doet

Ik kan het nooit begrijpen dat er ook maar 1 iemand is die dit niet leuk gaat vinden.
Als je ziet wat er qua pulp op de tv word uitgezonden, en dan reken ik heel Talpa nog niet eens mee.
Ze gaan nu pokeren met sterren, jahoor het (iets doen) met sterren word weer flink uitgemolken.
Of die Jensen! dat hij nog op tv mag met die kop, nodigt de meest debiele en ranzige gasten uit om ze of
uit te lachen (en de gasten hebben het niet eens door) of enkel over wippie, poepie, plassie, kontje, kutje,
piemeltje, tietjes te hebben. Net weer even zitten kijken (ja waarom? om me te ergeren) zaten die roef en
Marjan en nog 2 mongolen aan die roulette tafel. Wat een tv programma's hebben wij.

Nee dan dank ik god op mijn blote knieen dat ik mag kijken naar serie's zoals Klein Holland e.d.
pi_44071821
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ik kan het nooit begrijpen dat er ook maar 1 iemand is die dit niet leuk gaat vinden.
Als je ziet wat er qua pulp op de tv word uitgezonden, en dan reken ik heel Talpa nog niet eens mee.
Ze gaan nu pokeren met sterren, jahoor het (iets doen) met sterren word weer flink uitgemolken.
Of die Jensen! dat hij nog op tv mag met die kop, nodigt de meest debiele en ranzige gasten uit om ze of
uit te lachen (en de gasten hebben het niet eens door) of enkel over wippie, poepie, plassie, kontje, kutje,
piemeltje, tietjes te hebben. Net weer even zitten kijken (ja waarom? om me te ergeren) zaten die roef en
Marjan en nog 2 mongolen aan die roulette tafel. Wat een tv programma's hebben wij.

Nee dan dank ik god op mijn blote knieen dat ik mag kijken naar serie's zoals Klein Holland e.d.
maak je niet zo druk, die trieste zooi Moet ! je niet kijken, gewoon overslaan. zappen.
klein Holland moet nog groeien, ik kijk t omdat ik graag zou willen dat er eens iets goeds gemaakt wordt op NL TV. eindelijk. Walts is een begin. dit zit ik ook de volgende keer uit.
De Puta Madre
  zaterdag 2 december 2006 @ 01:39:55 #31
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_44072073
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

maak je niet zo druk, die trieste zooi Moet ! je niet kijken, gewoon overslaan. zappen.
klein Holland moet nog groeien, ik kijk t omdat ik graag zou willen dat er eens iets goeds gemaakt wordt op NL TV. eindelijk. Walts is een begin. dit zit ik ook de volgende keer uit.
Zappen? waarheen, je hupt van het ene bagger programma naar een ander gierput.
  zaterdag 2 december 2006 @ 02:01:43 #32
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_44072273
Ik word een beetje moe van die mensen die zichzelf te goed voelen voor programma's als Jensen. Ik ben het er mee eens dat het geen hoge kwaliteit biedt, maar als je ziet dat er elke dag 400.000 - 500.000 mensen naar kijken, dan blijkt toch dat er zeer zeker een grote doelgroep voor is. Maar hier op Fok! heerst dan al heel snel de tendens dat je jezelf verheven moet voelen boven de pies-, poep- en seksgrappen. Er is geen leuker vermaak dan leedvermaak en Jensen maakt daar gewoon handig gebruik van met z'n gasten. Als je intellectuele discussies wilt zien, dan kijk je maar naar Pauw & Witteman (al is dat ook lang niet altijd even goed).

En Talpa
Die hele ongein tegen Talpa/Tien heb ik sowieso nooit begrepen, altijd gedacht dat dat afkomstig was van een paar bekrompen geesten die het niet konden hebben dat er iemand wat nieuws wilde proberen en het bij voorbaat meteen maar afkeurden. Kijk eens naar Nieuw Dier, een fantastisch sketch-programma. Respect voor John de Mol
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zaterdag 2 december 2006 @ 02:02:33 #33
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_44072277
Overigens heb ik Klein Holland niet gezien, maar was het wel van plan
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zaterdag 2 december 2006 @ 02:04:32 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44072302
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens heb ik Klein Holland niet gezien, maar was het wel van plan

Leuk dat je dan nog wel even post in een topic over een programma wat je niet gezien hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44076148
Gisteren ook gekeken en kijk nu al uit naar volgende week, keek erg lekker weg
pi_44095145
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik word een beetje moe van die mensen die zichzelf te goed voelen voor programma's als Jensen. Ik ben het er mee eens dat het geen hoge kwaliteit biedt, maar als je ziet dat er elke dag 400.000 - 500.000 mensen naar kijken, dan blijkt toch dat er zeer zeker een grote doelgroep voor is. Maar hier op Fok! heerst dan al heel snel de tendens dat je jezelf verheven moet voelen boven de pies-, poep- en seksgrappen. Er is geen leuker vermaak dan leedvermaak en Jensen maakt daar gewoon handig gebruik van met z'n gasten. Als je intellectuele discussies wilt zien, dan kijk je maar naar Pauw & Witteman (al is dat ook lang niet altijd even goed).

En Talpa
Die hele ongein tegen Talpa/Tien heb ik sowieso nooit begrepen, altijd gedacht dat dat afkomstig was van een paar bekrompen geesten die het niet konden hebben dat er iemand wat nieuws wilde proberen en het bij voorbaat meteen maar afkeurden. Kijk eens naar Nieuw Dier, een fantastisch sketch-programma. Respect voor John de Mol
Ik word een beetje moe van die mensen die zichzelf te goed voelen voor programma's als Jensen

ik ook. opnieuw, leg uit.
De Puta Madre
pi_44097489
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:01 schreef InTrePidIvity het volgende:

En Talpa
Dus?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_44134953
Heeft misschien iemand een opname van Klein Holland van afgelopen vrijdag? Ik zou deze graag willen hebben..op internet kon ik helaas niets vinden..
pi_44263073
Kick, niet vergeten te kijken straks
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 december 2006 @ 21:39:58 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_44263154
Gaan we genieten of gaan we genieten ?

Trouwste user 2022 vrijdag 8 december 2006 @ 21:44:17 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_44263285
Ik ben zo bang dat liefhebbers van Hans Teeuwen Theo Maassen, Martin van Waardenberg, Wilfried de jong, Maradona, Eddy Wallie en Harmen Siezen niet kijjken

pi_44263288
Ikke wel iig
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 december 2006 @ 21:45:49 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_44263323
Cool kijken mensen

vrijdag 8 december 2006 @ 21:50:34 #44
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_44263444
Ik ga kijken!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_44263508
Begonnen trouwens
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:11:51 #46
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44264033
OMG.
pi_44264055
vorige week niet gezien, nu wel, erg gave serie hoor
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:13:10 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44264071
Begin er in te komen. Vond het al een stukje beter dan vorige week.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44264298
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie is die dochter?
Juliette van Ardenne is ze speelt ook in zoop enz. Was weer een leuke aflevering vandaag
............................
pi_44264813
Echt geniale serie.

Die laatste scene.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')