Ben ik niet de enige. Mooi.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:13 schreef wolferl het volgende:
Vond deze aflevering al schitterend.
Ik kijk al uit naar de volgende aflevering.
Sterker nog, ik voel een groot succes voor deze serie.quote:
Ik kan het nooit begrijpen dat er ook maar 1 iemand is die dit niet leuk gaat vinden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Mooi gesproken ik word al snel te lyrisch.Leuk dat iemand anders het voor me doet
maak je niet zo druk, die trieste zooi Moet ! je niet kijken, gewoon overslaan. zappen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik kan het nooit begrijpen dat er ook maar 1 iemand is die dit niet leuk gaat vinden.
Als je ziet wat er qua pulp op de tv word uitgezonden, en dan reken ik heel Talpa nog niet eens mee.
Ze gaan nu pokeren met sterren, jahoor het (iets doen) met sterren word weer flink uitgemolken.
Of die Jensen! dat hij nog op tv mag met die kop, nodigt de meest debiele en ranzige gasten uit om ze of
uit te lachen (en de gasten hebben het niet eens door) of enkel over wippie, poepie, plassie, kontje, kutje,
piemeltje, tietjes te hebben. Net weer even zitten kijken (ja waarom? om me te ergeren) zaten die roef en
Marjan en nog 2 mongolen aan die roulette tafel. Wat een tv programma's hebben wij.
Nee dan dank ik god op mijn blote knieen dat ik mag kijken naar serie's zoals Klein Holland e.d.
Zappen? waarheen, je hupt van het ene bagger programma naar een ander gierput.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
maak je niet zo druk, die trieste zooi Moet ! je niet kijken, gewoon overslaan. zappen.
klein Holland moet nog groeien, ik kijk t omdat ik graag zou willen dat er eens iets goeds gemaakt wordt op NL TV. eindelijk. Walts is een begin. dit zit ik ook de volgende keer uit.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens heb ik Klein Holland niet gezien, maar was het wel van plan
Ik word een beetje moe van die mensen die zichzelf te goed voelen voor programma's als Jensenquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik word een beetje moe van die mensen die zichzelf te goed voelen voor programma's als Jensen. Ik ben het er mee eens dat het geen hoge kwaliteit biedt, maar als je ziet dat er elke dag 400.000 - 500.000 mensen naar kijken, dan blijkt toch dat er zeer zeker een grote doelgroep voor is. Maar hier op Fok! heerst dan al heel snel de tendens dat je jezelf verheven moet voelen boven de pies-, poep- en seksgrappen. Er is geen leuker vermaak dan leedvermaak en Jensen maakt daar gewoon handig gebruik van met z'n gasten. Als je intellectuele discussies wilt zien, dan kijk je maar naar Pauw & Witteman (al is dat ook lang niet altijd even goed).
En Talpa
Die hele ongein tegen Talpa/Tien heb ik sowieso nooit begrepen, altijd gedacht dat dat afkomstig was van een paar bekrompen geesten die het niet konden hebben dat er iemand wat nieuws wilde proberen en het bij voorbaat meteen maar afkeurden. Kijk eens naar Nieuw Dier, een fantastisch sketch-programma. Respect voor John de Mol
Dus?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik word een beetje moe van die mensen die zichzelf te goed voelen voor programma's als Jensen. Ik ben het er mee eens dat het geen hoge kwaliteit biedt, maar als je ziet dat er elke dag 400.000 - 500.000 mensen naar kijken, dan blijkt toch dat er zeer zeker een grote doelgroep voor is. Maar hier op Fok! heerst dan al heel snel de tendens dat je jezelf verheven moet voelen boven de pies-, poep- en seksgrappen. Er is geen leuker vermaak dan leedvermaak en Jensen maakt daar gewoon handig gebruik van met z'n gasten. Als je intellectuele discussies wilt zien, dan kijk je maar naar Pauw & Witteman (al is dat ook lang niet altijd even goed).
En Talpa
Die hele ongein tegen Talpa/Tien heb ik sowieso nooit begrepen, altijd gedacht dat dat afkomstig was van een paar bekrompen geesten die het niet konden hebben dat er iemand wat nieuws wilde proberen en het bij voorbaat meteen maar afkeurden. Kijk eens naar Nieuw Dier, een fantastisch sketch-programma. Respect voor John de Mol
Juliette van Ardenne is ze speelt ook in zoop enz. Was weer een leuke aflevering vandaagquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie is die dochter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |