in principe wel ja, alleen het idee dat je dus een schroef ergens in kan slaan strookt niet echt met het feit dat je schroefdraad nodig hebt om hem er later weer uit te kunnen draaien....! Er wordt door de producenten dus gezocht naar een tussenoplossing die en lekker erin te slaan is, en die nog een beetje los te schroeven is. alleen de meeste hangsiepang producenten zijn schijnbaar alleen geinteresseerd in het "slaan/rammen "gedeelte en is het verwijderen ervan duidelijk niet hun pakkie aan...quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:42 schreef PKfotografie het volgende:
een slagplug kun je normaal toch gewoon weer los draaien?
of hebben jullie een ander soort wat ik niet ken?
snap het probleem niet. (schroevendraaier en draaien maar )
de variant die niet meer los te draaien is, is een slagnagel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:46 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
in principe wel ja, alleen het idee dat je dus een schroef ergens in kan slaan strookt niet echt met het feit dat je schroefdraad nodig hebt om hem er later weer uit te kunnen draaien....! Er wordt door de producenten dus gezocht naar een tussenoplossing die en lekker erin te slaan is, en die nog een beetje los te schroeven is. alleen de meeste hangsiepang producenten zijn schijnbaar alleen geinteresseerd in het "slaan/rammen "gedeelte en is het verwijderen ervan duidelijk niet hun pakkie aan...
Een bedrijf als fischer( van pluggen etc ) heeft wel allebei de zorgen tot zich genomen, pluggen kosten wat meer. maar nog wel enigzins normaal ook weer eens te verwijderen zonder al te grote oerkrachten en gevloek![]()
Toen ik de topictitel las kreeg ik in eerste instantie felicitatieneigingen, ik heb zelf ook de ervaring dat het vaak net niet helemaal vast zit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Ik heb het rooster niet eigenhandig vastgezet. Dat heeft de firma gedaan die het appartementsgebouw heeft neergezet. Zelf gebruik ik noooooit slagpluggen, rommel die net niet goed vast zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |