quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Gibson Explorer FTW
Doet me altijd denken aan de Schecter van Zacky Vengeancequote:
Prince meets... HIM?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:42 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
FAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAP
tering vette gitaar dit
Neem dan gewoon een SGquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan de Schecter van Zacky Vengeance
[ afbeelding ]
wat een gaaf ding is dat toch, zeker zijn signature model, met de vette finish!
Jammer dat Gibson ze niet maken, dan waren het tenminste échte signatures.quote:
Dat is ook wel weer een onzin opmerkingquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:28 schreef NJlo het volgende:
Gibson is kwalitatief tegenwoordig écht crap.
Heritage![]()
[ afbeelding ]
Rickenbackersquote:
Hoezo dat? Rickenbacker maakt nog steeds gewoon bassen toch? Of gaat het je om een specifiek model?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:00 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Rickenbackers![]()
Als ik gitarist was had ik er zeker één gehad (of was ik nu wanhopig aan het sparen)
Erg spijtig dat de bas-versie al jaren niet meer wordt gemaakt(of dat ze voor minimaal ¤8000,- op Ebay staan
)
Ja kan ook, maar het is niet helemaal het zelfde. Vind zo'n schecter gaver.quote:
't gaat om dat model ja, die hollow-body Rickenbacker 4005's worden niet meer gemaakt sinds '83 en ze zijn ook niet van plan een reissue te makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoezo dat? Rickenbacker maakt nog steeds gewoon bassen toch? Of gaat het je om een specifiek model?
Heeft Ibanez niet een tijd best redelijke kopie's gemaakt van die dingen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:15 schreef J0ttem het volgende:
[..]
't gaat om dat model ja, die hollow-body Rickenbacker 4005's worden niet meer gemaakt sinds '83 en ze zijn ook niet van plan een reissue te maken
Die Rickenbacker 4003's zie je tegenwoordig wel overal in videoclips e.d. opduiken, 't is denk ik de meest bekende basgitaar naast de Fenders en de Music Man Stingray
En deze natuurlijk:quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:15 schreef J0ttem het volgende:
[..]
... 't is denk ik de meest bekende basgitaar naast de Fenders en de Music Man Stingray
Maar je had hem moeten herkennen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een godsgruwelijk lelijk ding
Tsja t is ook niet helemaal mijn smaak, maar hij gebruikte die omdat die viool-modellen makkelijk omgedraaid kunnen worden aangezien hij linkshandig isquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
Dat zoiets bespeelbaar isquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef cafca het volgende:
Maar we dwalen af....... we hadden het over Dean-gitaren.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |