Neem dan gewoon een SGquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan de Schecter van Zacky Vengeance
[ afbeelding ]
wat een gaaf ding is dat toch, zeker zijn signature model, met de vette finish!
Jammer dat Gibson ze niet maken, dan waren het tenminste échte signatures.quote:
Dat is ook wel weer een onzin opmerkingquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:28 schreef NJlo het volgende:
Gibson is kwalitatief tegenwoordig écht crap.
Heritage![]()
[ afbeelding ]
Rickenbackersquote:
Hoezo dat? Rickenbacker maakt nog steeds gewoon bassen toch? Of gaat het je om een specifiek model?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:00 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Rickenbackers![]()
Als ik gitarist was had ik er zeker één gehad (of was ik nu wanhopig aan het sparen)
Erg spijtig dat de bas-versie al jaren niet meer wordt gemaakt(of dat ze voor minimaal ¤8000,- op Ebay staan
)
Ja kan ook, maar het is niet helemaal het zelfde. Vind zo'n schecter gaver.quote:
't gaat om dat model ja, die hollow-body Rickenbacker 4005's worden niet meer gemaakt sinds '83 en ze zijn ook niet van plan een reissue te makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoezo dat? Rickenbacker maakt nog steeds gewoon bassen toch? Of gaat het je om een specifiek model?
Heeft Ibanez niet een tijd best redelijke kopie's gemaakt van die dingen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:15 schreef J0ttem het volgende:
[..]
't gaat om dat model ja, die hollow-body Rickenbacker 4005's worden niet meer gemaakt sinds '83 en ze zijn ook niet van plan een reissue te maken
Die Rickenbacker 4003's zie je tegenwoordig wel overal in videoclips e.d. opduiken, 't is denk ik de meest bekende basgitaar naast de Fenders en de Music Man Stingray
En deze natuurlijk:quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:15 schreef J0ttem het volgende:
[..]
... 't is denk ik de meest bekende basgitaar naast de Fenders en de Music Man Stingray
Maar je had hem moeten herkennen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een godsgruwelijk lelijk ding
Tsja t is ook niet helemaal mijn smaak, maar hij gebruikte die omdat die viool-modellen makkelijk omgedraaid kunnen worden aangezien hij linkshandig isquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
Dat zoiets bespeelbaar isquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef cafca het volgende:
Maar we dwalen af....... we hadden het over Dean-gitaren.
[ afbeelding ]
Volgens mij ga je je echt wel een paar keer prikken aan die puntquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Maar we dwalen af....... we hadden het over Dean-gitaren.
[ afbeelding ]
Och......een goede gitarist kan overal op spelenquote:
Das waar, maar lang niet elke gitaar is even comfortabelquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Och......een goede gitarist kan overal op spelen
Dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij ga je je echt wel een paar keer prikken aan die punt
Valt mee hoor, de balans van die dingen is best goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Och......een goede gitarist kan overal op spelen
Of je met zoiets gezien wilt worden, is een andere vraag.
Bovendien lijkt zittend spelen me sowieso geen optie met zo'n ding.
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Desensitized het volgende:
Aangezien jij het niet doet...
DeanMet die schitterende headstock!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog veeeel meer van die beauty's!
http://www.deanguitars.com
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:35 schreef Danny_Ramone het volgende:
Dat zijn toch gitaren voor de lelijke,depri metalheads ?
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb sinds kort deze:
[ afbeelding ]
Speelt erg lekker wel.
Moet je de elementen splitsen, dan welquote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Zou jazz goed op http://deanguitars.com/de(...)zorback_enlarged.jpg klinken?
Die is wel gruwelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb sinds kort deze:
[ afbeelding ]
Speelt erg lekker wel.
Zo, aangepast voor je! In your face:quote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
metalgitaren.
Echte mannen hebben een Fender Jaguar, Epiphone (want Gibson is voor snobs mensen die geen sloeber zijn!) ES335 en een appeltjesgroene (
) Danelectro Dead on '67
![]()
[ afbeelding ]
(elke kans pakken om je eigen gitaren te showen)
(ik)
KWIJL OP MIJN TOETSENBORD, WAT DOE JEquote:
Die is stoer want The Doors.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo, aangepast voor je! In your face:
[ afbeelding ]
Ik ruim het niet voor je opquote:Op donderdag 2 september 2010 18:26 schreef DeBassist het volgende:
[..]
KWIJL OP MIJN TOETSENBORD, WAT DOE JE
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo, aangepast voor je! In your face:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |