quote:Ik hou van een dangerous lifestyle dus keek ik nog eens.
Bier drinken in de trein is én relaxed, én oebersloebercool én niemand heeft er last vanquote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef Echo99 het volgende:
Geinig stukje. Als je geen bier had zitten zuipen in de trein had ik t lollig gevonden. Nu heb ik medelijden met je.
Nee. Er heeft ook niemand last van als ik voor Ajax ben, maar sommige dingen zijn gewoon not-done.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein is én relaxed, én oebersloebercool én niemand heeft er last van
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef immortalsean het volgende:
OV
ben blij dat ik m'n rijbewijs heb... stomme kut-OV-n@@bs
![]()
Wat is je probleem? Als ik met mn vrienden naar een concert ga, drinken we ook bier in de trein..quote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef Echo99 het volgende:
Geinig stukje. Als je geen bier had zitten zuipen in de trein had ik t lollig gevonden. Nu heb ik medelijden met je.
En er zou gas vrijkomen. Veel gas.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
Je had haar moeten neersteken in de nek en dan zag je zo eerst vieze dikke slierten vet uitkomen en dan pas bloedddd![]()
![]()
Ik heb geen probleem. Jij hebt een probleem als je niet inziet dat bier drinken in de trein echt te kansloos voor woorden is.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:27 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Als ik met mn vrienden naar een concert ga, drinken we ook bier in de trein..
jah, lekker de rondborstige chickies in de auto's naast me checken.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]2 uur in de file staan vind jij opzich wel geil ofniet ?
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:28 schreef immortalsean het volgende:
[..]
jah, lekker de rondborstige chickies in de auto's naast me checken.![]()
daarvoor betaal je te weinig als ze weer eens moest komen opdraven om je sexuele behoeften te bevredigen.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:29 schreef BrauN het volgende:
Maar -Sandstorm-'s moeder kan er toch ook niks aan doen dat ze per se met de trein moet reizen? Een auto kan ze niet betalen hoor.
Waarom praat je over zijn moeder terwijl hij er niet eens bij is.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:29 schreef BrauN het volgende:
Maar -Sandstorm-'s moeder kan er toch ook niks aan doen dat ze per se met de trein moet reizen? Een auto kan ze niet betalen hoor.
Walvis - effect.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En er zou gas vrijkomen. Veel gas.
Grapjas indahouse.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef immortalsean het volgende:
[..]
daarvoor betaal je te weinig als ze weer eens moest komen opdraven om je sexuele behoeften te bevredigen.
Jawel joh, kutvent.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom praat je over zijn moeder terwijl hij er niet eens bij is.
Kankerjooooooooooodd!!1
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef -skippybal- het volgende:
De kerel die naast me zat te slapen werd zelfs hoestend wakker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |