quote:Op donderdag 30 november 2006 19:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Donderdag is wel leuk, ben ik ook wel pro!
Ik kan elke avond wel!
hoe laat wou jij het precies maken?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:08 schreef Jayhawk het volgende:
O ja, en we eindigen bij Ozan Doner Kebab
Uurtje of 5-6quote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe laat wou jij het precies maken?
Want? Je kunt toch gewoon gezellig meedoen tot wanneer jij zelf wilt?quote:
kuch.. klinkt gezondquote:
ik moet nog even kijken hoe ik ga, met de auto of met de bus. met de auto is kut want dan kan ik niet drinken en met de bus is ook kut want die rijden het grootste deel van de nacht niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
want?
BTW: Heb jij een vriendin?
Ik trek het slecht om tot 5-6 op een kruk te zitten, rond een uurtje of 2 krijg ik gaapaanvallen.quote:
Ik kan in principe ook elke avond hoorquote:
Nem ik gaan projectjes regelen, doe je mee?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik moet nog even kijken hoe ik ga, met de auto of met de bus. met de auto is kut want dan kan ik niet drinken en met de bus is ook kut want die rijden het grootste deel van de nacht niet.
en nee, ik ben vrijgezel. hoezo?
Moet ik toevallig langs jouw dorp passeren?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik moet nog even kijken hoe ik ga, met de auto of met de bus. met de auto is kut want dan kan ik niet drinken en met de bus is ook kut want die rijden het grootste deel van de nacht niet.
en nee, ik ben vrijgezel. hoezo?
3 weken geleden was ik om half 7 thuisquote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik trek het slecht om tot 5-6 op een kruk te zitten, rond een uurtje of 2 krijg ik gaapaanvallen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik trek het slecht om tot 5-6 op een kruk te zitten, rond een uurtje of 2 krijg ik gaapaanvallen.
slaapplek kan makkelijk geregeld worden hierquote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik woon 20 km van de A28quote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet ik toevallig langs jouw dorp passeren?
Er is nog plaats in de rijdende frituurpan.
Whahaha dat steent grote tijd!quote:
Als je nou 's middags een huifkar aanhoudt dan kan Daf je nog net op tijd oppikken bij de McDrivequote:
2 Jaar geleden was ik met Oud en Nieuw om 06:00 thuis. Op zich niet erg(ben vaker later thuisgekomen) maar ik moest om 07:00 de trein naar Schiphol hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
3 weken geleden was ik om half 7 thuis![]()
Met oud en nieuw is het nog erger!
20 kilometer? Dat is maar 1,5 liter slaolie. Dat heb ik wel voor je over hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |