Gelukkig bepaal ik dat zelf!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve sterfgevallen bestaan er geen excuses...
quote:
En ja.. ik ben echt een danstype haha! Niet de hele avond hoor...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Jayhawk het volgende:
Wie dansen er hier wel eens?
Oh..je gaat een sterfgeval regelen?quote:
Moeten we doen. Die speel ik hier tegenwoordig bijna elke weer en de vragen roulerenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef Jayhawk het volgende:
Zullen we een keer met een team van 5 man meedoen met de pop-quiz in cafe de toeter. 1x gedaan en is echt tof!
http://www.cafedetoeter.nl/pop-quiz.php
http://www.cafehetfeest.com/feest/index.phpquote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is het? Wat is het? (een bar waarschijnlijk, dat snap ik)
Zet maar in de OP, bij googlen --> stervenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..je gaat een sterfgeval regelen?
Omdat we zondags altijd vroeg moeten voetballen. En als ik naar Groningen ga, ben ik niet 1 2 3 in Twente weer terug.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom komt een zaterdag je niet uit dan? Als ik zo brutaal mag zijn
![]()
Dacht ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een danscafe niet echt een goed plan eigenlijk
Ik dacht gewoon ergens waar we kunnen zitten![]()
en het wat rustiger is.
Ja, zoietsquote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dacht ik.
Iets in de Elleboog? Of anders rustig aan de Poelestraat?
Nee, daar eindig je rond vijf uur. Dat piekuur is zo 2001.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef Jayhawk het volgende:
Piekuur Engel?
Alleen als er niets gescoord wordt toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef Jayhawk het volgende:
Piekuur Engel?
Wel goedkoop bier, ik wil me nog zo graag student voelenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:06 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, daar eindig je rond vijf uur. Dat piekuur is zo 2001.
Dat doen we daarnaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als er niets gescoord wordt toch?
Nee, haha. Ik laat mijn team niet in de steekquote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef Soempie het volgende:
Ja, zoiets![]()
Maar Jojoor, kun je niet een keer voetbal missen?![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef Neleos het volgende:
Misschien aan het begin van de avond verzamelen in het leukste cafe van Groningen.
En dan gewoon daar een beetje zitten, praten, drinken, eten. Zoiets?Ik zou 't ook niet echt weten.
Donderdag is wel leuk, ben ik ook wel pro!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, haha. Ik laat mijn team niet in de steekAls de meet op een donderdag was geweest, was ik wel gekomen. Ik ben donderdags wel af en toe in Groningen te vinden. Maarja, ik snap dat donderdags voor de rest van de quizzers gewoon een baggerdag is... En dan komen er nog veel minder op de meet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |