Ik ook. Bezemsteel heb ik nooit begrepenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:33 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik prefereer een banaan, die geeft de kromming van de penis goed weer.
Waarom waarom zijn de bananen krom?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook. Bezemsteel heb ik nooit begrepen
En ja ja...wéér die banaan
Omdat ze niet recht zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 17:35 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Waarom waarom zijn de bananen krom?
en dat heeft dan Biologie gestudeerdquote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef Gooitzen het volgende:
O jee, het is niet best hier. Mijn sexuele voorlichting op school bestond uit een leraar biologie die een video aanzette, de deur uitliep en zei 'ik ben het er niet mee eens'
Wij hadden het van een docente van in de twintig. Lang blond haar, rode lippenstift. Zij dus: Bas (klasgenoot dus) stel nou dat jij met mij in bed ligt. Dus Bas:quote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef Gooitzen het volgende:
O jee, het is niet best hier. Mijn sexuele voorlichting op school bestond uit een leraar biologie die een video aanzette, de deur uitliep en zei 'ik ben het er niet mee eens'
Die dan ook al 40 jaar droog staat, en dan zich een beetje probeert af tereageren op de meisjes uit/in de klasquote:Op donderdag 30 november 2006 17:44 schreef Soempie het volgende:
Dat was in de tweede trouwens. In de vierde kregen we voorlichting van zo'n droge vent van in de 40.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die dan ook al 40 jaar droog staat, en dan zich een beetje probeert af tereageren op de meisjes uit/in de klas![]()
Daar stond een ander leraar van ons om bekent, en die is ook meteen de deur aan gewezen..
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij hadden het van een docente van in de twintig. Lang blond haar, rode lippenstift. Zij dus: Bas (klasgenoot dus) stel nou dat jij met mij in bed ligt. Dus Bas:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was in de tweede trouwens. In de vierde kregen we voorlichting van zo'n droge vent van in de 40.![]()
Die moeten we meer hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee
Het was juist wel tof. Hij vertelde er heel normaal over. Geen gegniffel in de klas, juist door zijn houding![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij hadden het van een docente van in de twintig. Lang blond haar, rode lippenstift. Zij dus: Bas (klasgenoot dus) stel nou dat jij met mij in bed ligt. Dus Bas:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je wilde net wat populairder wordenquote:
Grapjequote:Op donderdag 30 november 2006 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je wilde net wat populairder worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |