Enkele jaren geleden stond er ergens een nieuws bericht van een leraar die wel practica deedquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Onze bio leraar wilde ook een practicum doen, maar dat vond onze rector niet zo'n goed idee![]()
Nou dit is dus bio na en sk in één ->anwquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah. Bij ons heette het dan gewoon "Biologie".
Heb je nu NAT, SK en BI in één vak zitten dan?
Nee ANW is een vak voor mensen de mensen die een A pakket hebben, dus talen enz, ze vinden belangrijk dat die mense ook een soort vorming krijgen, die krijgen dus een combinatie, het gaat dan voornamelijk over het heelal en ziektes, en energie ( bij ons dan ) voor de mensen die een B pakket hebben is het alleen maar grappig en makkelijk, NAT, SK en BI bestaan nog steedsquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah. Bij ons heette het dan gewoon "Biologie".
Heb je nu NAT, SK en BI in één vak zitten dan?
Ja, helaas welquote:Op donderdag 30 november 2006 16:57 schreef Soempie het volgende:
anw is dus eigenlijk voor de profielen economie en maatschappij en cultuur en maatschappij. Zodat ze ook een beetje natuurkunde, bio ed. meekrijgen, toch?
Daarnaast heb je ook nog gewoon de vakken apart. Maar het gekke is dat je dan dus ook nog anw moet volgen![]()
Dan vind ik zenuwcellen (ik neem aan dat je dingen als axionen en dendrieten meegekregen hebt?) wel weer diep in de stof gaan voor een "bijvak"quote:Op donderdag 30 november 2006 16:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou dit is dus bio na en sk in één ->anw
En we hebben ook nog biologie dus
Dat is het wel, want de gene die anw bedacht heeft, is een tijdje geleden overleden, en dat word dus nu niet meer in de vernieuwde tweede fase gegeven ( wat volgend jaar in gaat )quote:Op donderdag 30 november 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..dat vind ik helegaar geen slechte ontwikkeling
Ik neem aan dat de B-mensen een soortgelijk "vak" krijgen met A-vakken?
Maar dat was "vroeger" ook al zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:00 schreef Soempie het volgende:
De talen zijn verplicht Nem. Voor alle profielen![]()
De vernieuwde Tweede Fase? Waar zijn ze mee bezig? Tweede Fase I flopte al jammerlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat is het wel, want de gene die anw bedacht heeft, is een tijdje geleden overleden, en dat word dus nu niet meer in de vernieuwde tweede fase gegeven ( wat volgend jaar in gaat )
Ook geen gekke ontwikkelingquote:
Havo: Ned, Eng en Du1 of Fa1quote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat was "vroeger" ook al zo.
B-vak: Ned, Eng, Du en eventueel kon je Fr ipv Du nemen.
Of hebben alle profielen nu Ned, Du, Eng en Fr?
Maar dat die man dat bedacht heeft is helemaal niet slecht lijkt me hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat is het wel, want de gene die anw bedacht heeft, is een tijdje geleden overleden, en dat word dus nu niet meer in de vernieuwde tweede fase gegeven ( wat volgend jaar in gaat )
Ach, dat vind ik wel. Waarom zou iedereen overal goed in moeten zijn of weet van moeten hebben? Je hebt de basisvorming toch wel, dat lijkt me wel genoeg. Ik heb een vriend die nu sterrekunde, natuurkunde, wiskunde EN biologie studeert en hij zou nooit z'n VWO hebben gehaald met al die talen. Hij haalde daar altijd onvoldoendes voor. Zonde dus, want hij is briljant in de exacte vakken. Maar dat is mijn meningquote:
Nee het is idd heel goed voor de A mensen, en dat die ook wat ontwikkeling meekrijgen enz.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat die man dat bedacht heeft is helemaal niet slecht lijkt me hoor
Waarom vind jij dat wel?
Dat heb ik dus ook, ik ploeter met de talen... exacte vakken own ik.... kort door de bocht gezegtquote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik wel. Waarom zou iedereen overal goed in moeten zijn of weet van moeten hebben? Je hebt de basisvorming toch wel, dat lijkt me wel genoeg. Ik heb een vriend die nu sterrekunde, natuurkunde, wiskunde EN biologie studeert en hij zou nooit z'n VWO hebben gehaald met al die talen. Hij haalde daar altijd onvoldoendes voor. Zonde dus, want hij is briljant in de exacte vakken. Maar dat is mijn mening![]()
Preciesquote:Op donderdag 30 november 2006 17:06 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee het is idd heel goed voor de A mensen, en dat die ook wat ontwikkeling meekrijgen enz.
Alleen vind ik het jammer dat dat samen met de B mensen gegeven word, gevolg, dat het gewoon een bij vakje voor de B mensen is, maar wel een bijvakje waar je wel veel tijd in moet steken![]()
Misschien mag je een condoom vasthouden!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef Nesle het volgende:
Ik vind biologie ook moeilijk zeg! Over de synaps en alles.
Op het tentamen toch zeker heel veel gegokt. Bleek wel goed te zijn trouwens
Nu gaat biologie trouwens over het babys maken en krijgen.
Dus de hele klas zit aandachtig te luisteren![]()
Uitrollen over een bezemsteelquote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Misschien mag je een condoom vasthouden!
Maar diezelfde knakker zou wellicht op een sterrenwacht in Frankrijk kunnen werken. Wat nu niet gaat omdat hij geen Frans heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik wel. Waarom zou iedereen overal goed in moeten zijn of weet van moeten hebben? Je hebt de basisvorming toch wel, dat lijkt me wel genoeg. Ik heb een vriend die nu sterrekunde, natuurkunde, wiskunde EN biologie studeert en hij zou nooit z'n VWO hebben gehaald met al die talen. Hij haalde daar altijd onvoldoendes voor. Zonde dus, want hij is briljant in de exacte vakken. Maar dat is mijn mening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |