quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg net gewoon telefonische spam op mijn mobiel
Eén of ander laag bij de gronds rotbedrijf heeft mijn nummer dus doorverkocht aan... de Nationale Nederlanden
En dat terwijl dat nummer vrijwel nergens staat.
Bij ons heette dat gewoon "vangbal"quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Soempie het volgende:
Ik moet morgen van 8.00 uur tot 13.00 uur wedstrijden fluiten van de jeugd/ mini's bij volleybal.
Leuk, die kleintjes.
Maar er zijn 6 niveaus: elk niveau andere regeltjes.![]()
Bij niveau 1 lijkt het niet eens op volleybal. Dan mogen ze vangen en gooien. En als je misvangt moet je het veld uit. Als iemand van je team de bal wel goed vangt mag er weer een speler in![]()
Ik moet dit allemaal nog uit m'n hoofd leren![]()
En om half 7 m'n bed uit.![]()
![]()
Ik las het op teletekst en kreeg er gewoon rillingen van. Een achtjarig jongetje doodgestoken, vreselijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:42 schreef Soempie het volgende:
Jezus, ik lees net pas het nieuws..dat jongetje dat vermoord is...
er is ook al een topic over natuurlijk.. Kind gedood op basisschool [3]
Ja..verschrikkelijk. Rillingen, verbijsterd..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik las het op teletekst en kreeg er gewoon rillingen van. Een achtjarig jongetje doodgestoken, vreselijk.
Mja..ik ben nu eenmaal een fervent NIMBY aanhangerquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:59 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 'blij' dat het mij nog wel wat doet.
Ik maak me graag overal druk omquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja..ik ben nu eenmaal een fervent NIMBY aanhanger
NIMBY en ver van je bed is precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik maak me graag overal druk om![]()
Volgens mij gebruik je het 'not in my back yard' verkeerd![]()
En heb je het over: een ver van m'n bed show![]()
Dat klopt ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef Soempie het volgende:
ah, ik dacht dat het 'not in my back yard' iets anders betekende. Bijvoorbeeld als er een asielzoekerscentrum geplaatst wordt. Dat mensen zoiets hebben van: 'niet in mijn achtertuin', maar een dorp verderop is prima
Nu ja..wellicht is het een beetje van beidequote:Op vrijdag 1 december 2006 18:33 schreef Soempie het volgende:
Of toch niet![]()
He, Nem, ik raak helemaal in de war van jouw uitleg!
Micro, macro, mesoquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:33 schreef Soempie het volgende:
Of toch niet![]()
He, Nem, ik raak helemaal in de war van jouw uitleg!
Nog even hoor:
Bij dat voorbeeld van het asielzoekercentrum kun je zeggen: NIMBY, maar niet 'dat is een ver van m'n bed show'.![]()
Laten we het daar maar op houden danquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ja..wellicht is het een beetje van beide
Ik bedoel als protest: niet in mijn achtertuin dat ding!quote:
Dan is het inderdaad een dichtbij je bed showquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel als protest: niet in mijn achtertuin dat ding!
Als de overheid zegt: hier komt een asielzoekerscentrum (bij je om de hoek), dan zeg je niet: oooh, dat is een ver van m'n bed show. Dat slaat dan nergens op. Je kunt wel zeggen: NIMBY.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:39 schreef Soempie het volgende:
Heerlijk, dat gemierenneuk over een uitdrukking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |