ik vind 'm niet slecht, maar zou 'm inderdaad zonder hoofd doen en rechts een stuk eraf croppen. wat voor een lichtbron heb je gebruikt? het is een beetje rood nuquote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef Gremen het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste poging (sowieso eerste foto in FOT)
Zou dit wat kunnen worden en past het bij deze wedstrijd?
![]()
Dat liggend zal ik eens proberen, kan me er alleen nog weinig van voorstellen. Zoveel mogelijkheden, plat of op me zij, foto genomen in de lengte of van de zijkant en het licht kan ook aan alle kanten. Maar ik ga het wel uitproberen, er zelf achterkomen daar leer ik het meest vanquote:Op woensdag 6 december 2006 18:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
Probeer het eens liggend met een licht achter je , misschien heb je wel een prachtige kont![]()
Of een mooie schouder partij , het hoeft niet altijd van recht van voren te zijn , succes
understatement, mên wat zijn daar mooie platen op te zienquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je moet maar eens rustig rondkijken op die site puckzzz , zitten echt geweldige fotos tussen . Je kan je ook aanmelden voor de nieuwsbrief , krijg je elke week de nieuwste fotos binnen.
Zijn dus wedstrijden , niveau is erg hoog
ps, nog geen tijd voor je andere site gehad
![]()
En geen restricties wat betreft PSquote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
Ik was toevallig ook eens wat aan het rondstruinen op DPchallenge de laatste tijd. Misschien dat ik daar ook eens mee ga doen.
Ymke, om je vraag in een ander topic, waarom ik niet meer meedoe aan FOT-wedstrijden, te beantwoorden:quote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef Ymke het volgende:
o.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is afgesproken dat het 't menselijk lichaam moet zijn, volgens mij.
jawel, maar die willen of niet gefotografeerd worden of niet op fok geplaatst wordenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Jij komt nooit in de buurt van menselijke lichamen?
Je slaat niet hard genoeg?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jawel, maar die willen of niet gefotografeerd worden of niet op fok geplaatst worden
quote:
pose of kleuren? of allebei?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Sorry Puckzz, ik vind het he-le-maal niets.
he-le-maal niets = ik vind er zo'n beetje alles niet mooi aan. Als ik het op moet gaan sommen, wordt het een heel nare post.quote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:36 schreef fr.oosje het volgende:
tis ook niet echt een bodyscape
He, doe je mee deze maand?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:36 schreef fr.oosje het volgende:
tis ook niet echt een bodyscape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |