abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 16:28:06 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44026983
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:27 schreef Mickje het volgende:

[..]

dat zijn de dingen die iemand speciaal maken ja, van die dingen kan ik altijd zo genieten! Al kan iemand nog zo lekker eruit zien, Er moet iets unieks en speciaals blijven...
Chemistry dus
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44027012
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Chemistry dus
heerlijk
pi_44027141
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:23 schreef Vivi het volgende:
Idd, tis niet dat je alles maar pikt van iemand omdat hij of zij nu eenmaal lekker is...ik heb het dan meer over bepaalde trekjes of eigenaardigheidjes, kleine dingetjes, die je van een ander niet zo leuk zou vinden, maar van je partner "Agossie " omdat hij nu eenmaal zo lekker ruikt, aanvoelt of van je op zo'n speciale manier kan aankijken.
Ohh, op die manier. Tsja, die dingen zijn idd echt mooi.. dingen die je normaal misschien zelfs afstotelijk zou vinden, maar omdat je verliefd bent juist heel cute vindt.
Delivered without an information leaflet
  donderdag 30 november 2006 @ 16:34:41 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44027193
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ohh, op die manier. Tsja, die dingen zijn idd echt mooi.. dingen die je normaal misschien zelfs afstotelijk zou vinden, maar omdat je verliefd bent juist heel cute vindt.
Precies! Dus daarom speelt uiterlijk wel zeker een rol, al hoeft diegene heus geen verpletterende schoonheid te zijn..als JIJ hem of haar maar lekker vind...lichaamsgeur is ook heel belangrijk trouwens, in dat kader.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44027238
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

ja de kleinste dingentjes. Neem als voorbeeld, hoe iemand zijn of haar glas drinken leeg drinkt, echt de vreemdste dingen die je dan cute gaat vinden omdat ze uniek/vreemd zijn
pi_44027287
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Vivi het volgende:
Precies! Dus daarom speelt uiterlijk wel zeker een rol, al hoeft diegene heus geen verpletterende schoonheid te zijn..als JIJ hem of haar maar lekker vind...lichaamsgeur is ook heel belangrijk trouwens, in dat kader.
Ik weet niet of dat met uiterlijk te maken heeft hoor. Dat heeft met verliefdheid te maken, denk ik. En aantrekkingskracht schijnt te maken te hebben met zijn/haar lichaamsgeur inderdaad. Maar ja, op een foto ruik je dat niet
pi_44027349
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat met uiterlijk te maken heeft hoor. Dat heeft met verliefdheid te maken, denk ik. En aantrekkingskracht schijnt te maken te hebben met zijn/haar lichaamsgeur inderdaad. Maar ja, op een foto ruik je dat niet
Idd aan een foto zie je vrij weinig, maar toch slagen mensen erin om via internet een relatie te krijgen, dus ze leren mekaar een beetje kennen via mail of msn of whatever, en dan spreken ze af. Na die eerste date kun je dan denk wel zeggen van ja of nee....
pi_44027358
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef Mickje het volgende:
ja de kleinste dingentjes. Neem als voorbeeld, hoe iemand zijn of haar glas drinken leeg drinkt, echt de vreemdste dingen die je dan cute gaat vinden omdat ze uniek/vreemd zijn
Haha bij een vriendje vond ik zijn grote teen heel vertederend. Dat is pas vreemd.
pi_44027445
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Haha bij een vriendje vond ik zijn grote teen heel vertederend. Dat is pas vreemd.
haha idd de vreemdste dingen:P vond, dus je vind het nie tmeer?:P
pi_44027448
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Mickje het volgende:
Idd aan een foto zie je vrij weinig, maar toch slagen mensen erin om via internet een relatie te krijgen, dus ze leren mekaar een beetje kennen via mail of msn of whatever, en dan spreken ze af. Na die eerste date kun je dan denk wel zeggen van ja of nee....
Klopt, ik heb zelf via Fok een relatie gekregen. Maar over die lichaamsgeur. Als die geur je doet aantrekken tot iemand, en je voelt je aangetrokken tot iemands foto, hoe is dat te verklaren dan.

Hmm.. we gaan wel heel erg offtopic.
pi_44027582
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:42 schreef Mickje het volgende:
haha idd de vreemdste dingen:P vond, dus je vind het nie tmeer?:P
Haha, ik zie zijn grote teen nooit meer! Wil ik ook niet! Haha!
pi_44027649
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Haha, ik zie zijn grote teen nooit meer! Wil ik ook niet! Haha!
haha nou oke, dan maar wachten op de volgende grote teen?:P

maar oke laten we weer ontopic gaan, het gaat immers over relatieplanet, wat mensen er van vinden en hoe mensen het ervaren, en waarom je er in hemels naam voor zou willen betalen
  donderdag 30 november 2006 @ 21:36:50 #73
161529 zappity
unsigned char buf[10];
pi_44037464
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:47 schreef Mickje het volgende:

[..]

haha nou oke, dan maar wachten op de volgende grote teen?:P

maar oke laten we weer ontopic gaan, het gaat immers over relatieplanet, wat mensen er van vinden en hoe mensen het ervaren, en waarom je er in hemels naam voor zou willen betalen
Een aantal vrienden van mij daten regelmatig via relatieplanet, hun ervaring is het stukje "dwangmatigheid" op zoek gaan naar een relatie tijdens een date... dat werkt voor hun niet.
Betalen of niet, ik heb zelf altijd het idee van, moet je een relatie hebben? Er zijn toch genoeg andere dingen dan een relatie met iemand. Lijkt wel of onze hele maatschappij de focus heeft op relaties.
+++----|+++
pi_44038748
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:36 schreef zappity het volgende:

[..]

Een aantal vrienden van mij daten regelmatig via relatieplanet, hun ervaring is het stukje "dwangmatigheid" op zoek gaan naar een relatie tijdens een date... dat werkt voor hun niet.
Betalen of niet, ik heb zelf altijd het idee van, moet je een relatie hebben? Er zijn toch genoeg andere dingen dan een relatie met iemand. Lijkt wel of onze hele maatschappij de focus heeft op relaties.
ik snap best dat mensen een relatie willen, ze willen iets waar ze zich aan vast kunnen houden, iets waar ze alles mee kunnen delen, tuurlijk kan je dat ook met gewone vrienden of vriendinnen, maar in een relatie is het toch anders. persoonlijk vind ik een relatie ook wel belangrijk, maar weet ook dat het zeker niet het enige in je leven moet zijn, het moet iets aan je leven toevoegen, het moet het niet beheersen...
  donderdag 30 november 2006 @ 23:13:35 #75
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44041523
hee people's,
de reacties zijn nogal verdeeld begrijp ik uit 't topic.
Maar ik zit te twijfelen gewoon voor de fun om een leuk meid te ontmoeten los van alle shit.
wat zeggen jullie relatie plannet.nl of onehello.nl???

[ Bericht 0% gewijzigd door Dwan op 30-11-2006 23:14:15 (spel foutje) ]
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44042492
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef Dwan het volgende:
hee people's,
Maar ik zit te twijfelen gewoon voor de fun om een leuk meid te ontmoeten los van alle shit.
ik heb een kijkje op onehello.nl genomen, maar kan daar verder weinig over zeggen... persoonlijk vind ik de uitstraling van de website van relatieplanet.nl proffesioneler overkomen, maar wat zegt nou eigenlijk?
  donderdag 30 november 2006 @ 23:54:01 #77
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44042793
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef Dwan het volgende:
hee people's,
Ik heb betere ervaringen met relatieplanet, professioneler opgezet.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:08:56 #78
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44043185
Relatieplanet is best een leuke site. Ook redelijk publiek al zit er soms wat wanhopig spul tussen. Maar als je op zo'n site wil gaan kijken is rp wel een van de betere.
Vampire Romance O+
pi_44047920
Heb nooit moeite gehad om in contact te komen met vrouwen (ook niet in de kroeg of zo) maar ik ben irl blijkbaar meer het grote broer type. Dus daar rolde eigenlijk nooit een serieuze relatie uit. Op een gegeven moment hoorde ik van een collega dat die zijn vriendin had leren kennen via het internet. Dus nieuwsgierig als ik ben ben ik ergens rond 2000 gaan kijken op RP en andere relatiesites. Niet omdat ik wanhopig was maar omdat ik eens verder wou kijken dan mijn neus lang is (en dan heb ik nog een grote neus ook ).

Eigenlijk van begin af aan andere contacten gehad dan je opdoet in de kroeg cq met uitgaan. Het draait meestal niet meteen om het uiterlijk (al doet een foto wel wonderen als je reacties wilt). Je leert elkaar op een andere manier kennen.

Heb uiteindelijk een 4-5 relaties achter elkaar gehad welke allemaal via een van de datingsites tot stand gekomen zijn. En nu ga ik over 11 dagen trouwen met misschien wel de geweldigste meid die ik ooit heb leren kennen.

En die had ik zeker niet leren kennen als ik niet gedate had via het internet. Daar woonde ze te ver voor uit mijn buurt .
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_44055470
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:23 schreef FrankV34 het volgende:
Heb nooit moeite gehad om in contact te komen met vrouwen (ook niet in de kroeg of zo) maar ik ben irl blijkbaar meer het grote broer type. Dus daar rolde eigenlijk nooit een serieuze relatie uit. Op een gegeven moment hoorde ik van een collega dat die zijn vriendin had leren kennen via het internet. Dus nieuwsgierig als ik ben ben ik ergens rond 2000 gaan kijken op RP en andere relatiesites. Niet omdat ik wanhopig was maar omdat ik eens verder wou kijken dan mijn neus lang is (en dan heb ik nog een grote neus ook ).

Eigenlijk van begin af aan andere contacten gehad dan je opdoet in de kroeg cq met uitgaan. Het draait meestal niet meteen om het uiterlijk (al doet een foto wel wonderen als je reacties wilt). Je leert elkaar op een andere manier kennen.

Heb uiteindelijk een 4-5 relaties achter elkaar gehad welke allemaal via een van de datingsites tot stand gekomen zijn. En nu ga ik over 11 dagen trouwen met misschien wel de geweldigste meid die ik ooit heb leren kennen.

En die had ik zeker niet leren kennen als ik niet gedate had via het internet. Daar woonde ze te ver voor uit mijn buurt .
en dan komt bij mij meteen de vraag omhoog of je ervoor betaald hebt, want betalen voor een datingsite vind ik persoonlijk best ver gaan, en komt nog hopeloser over...?
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:37:16 #81
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44055593
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Mickje het volgende:

[..]

en dan komt bij mij meteen de vraag omhoog of je ervoor betaald hebt, want betalen voor een datingsite vind ik persoonlijk best ver gaan, en komt nog hopeloser over...?
Of het geeft aan dat je niet zomaar wat reageerd, maar serieuze bedoelingen hebt. Het is maar hoe je het bekijkt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44055630
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:37 schreef ioko het volgende:

[..]

Of het geeft aan dat je niet zomaar wat reageerd, maar serieuze bedoelingen hebt. Het is maar hoe je het bekijkt.
dat is ook waar, maar als ik dan van die vriendin hoor dat ze 20 emailadressen toegezonden krijgt ga ik weer denken, hoe hopeloos zijn die gevallen daar?
pi_44059756
Misschien is het wellicht tijd voor: deel 4 van Tips voor Internetdating?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:55:47 #84
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44061092
hoe zo zou betalen hopeloos zijn????

als ik een leuke meid zie en reageer met zo'n standaard gelul dingetje en zij reageert terug.
Of zij reageert op mij en ik reageer terug dan ben ik best bereid om een paar eurie te investeren om in contact te komen met haar.
hoezo zou dat hopeloos zijn?

ik kan best een chickie uit de kroeg krijgen en ben ook niet verlegen maar ik zie dit soort sites als een verlengstuk om leuke meiden tegen te komen.
En geloof me iedereen heeft wel een beschadiging opgelopen, niet alleen die meiden op dit soort sites. en ik denk ook niet dat alle gasten die er zitten loosers of players zijn.
Dit hoort gewoon bij het leven naar mijn mening...........
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44061233
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef Dwan het volgende:
hoe zo zou betalen hopeloos zijn????

als ik een leuke meid zie en reageer met zo'n standaard gelul dingetje en zij reageert terug.
Of zij reageert op mij en ik reageer terug dan ben ik best bereid om een paar eurie te investeren om in contact te komen met haar.
hoezo zou dat hopeloos zijn?

ik kan best een chickie uit de kroeg krijgen en ben ook niet verlegen maar ik zie dit soort sites als een verlengstuk om leuke meiden tegen te komen.
En geloof me iedereen heeft wel een beschadiging opgelopen, niet alleen die meiden op dit soort sites. en ik denk ook niet dat alle gasten die er zitten loosers of players zijn.
Dit hoort gewoon bij het leven naar mijn mening...........
kijk, ik kan niet iedereen over 1 kam scheren, maar als je je als meisje daar inschrijft met of zonder foto, heb je de eerste dag al 40 berichtjes... Ik denk dat veel jongens gewoon iedereen berichten sturen totdat ze bij iemand uitkomen die interesse terug toont...

ik las bijvoorbeeld een recensie:
quote:
Relatieplanet is zo groot geworden dat inschrijvende vrouwen meteen al tig mails ontvangen. Heb je dan ook nog een leuke foto geplaatst dan grijg je er elke uur een stuk of 5. En dat is niet omdat mensen goed lezen..Voor vrouwen: bergen aandacht. Voor mannen..tja..mannen, als je te verlegen bent om vrouwen te benaderen in de kroeg doe dat dan niet hier alsnog en masse. Meiden worden daardoor overdonderd met ongerichte mail waar ze niets mee kunnen. Jammer dat de verhouding nog steeds zo is dat vrouwen blijven afwachten en mannen mail sturen..maar dat is in de kroeg ook nog steeds zo...Je krijgt daardoor een scheve verhouding...vrouwen gaan letten op minpunten in plaats van pluspunten bij mannen. En gerichte inhoudelijke mail waaruit blijkt dat je het profiel van een vrouw goed gelezen hebt valt hiertussen niet eens meer op.
pi_44073645
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Mickje het volgende:

[..]

Ja ik heb ervoor betaald. Hopeloos? Nee waarom?

Stomme van de meeste datingsites is dat mannen moeten betalen en vrouwen gratis gebruik mogen maken van die sites. En tja zie je iemand die je aanstaat cq die je leuk lijkt en wil je die leren kennen dan moet je betalen om uberhaupt in contact te komen met die persoon.

Zo'n simpel hartje sturen zo van ik wil wel contact maar heb het er niet voor over om met jou in contact te komen werkt niet hoor. Met de meiden waar ik in het verleden contact mee had vertelden allemaal dat die hartjesmailtjes bijna altijd ongezien werden weggegooit.

Trouwens nog een aanvulling. Ga geen standaard mailtje maken! Een persoonlijk mailtje waarin je toch iets van de oproep aanhaalt werkt veel beter!
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_44073722
Volgens mij is het zo dat ook al heb je nog zo'n flitsend profiel geschreven, als haar jouw foto niet aanstaat, oftewel je bent haar type niet, ben je zondermeer weg.

Maar ik denk inderdaad dat iets uit haar profiel halen en daar op reageren nog het meest kan werken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_44073874
Overigens hoorde ik een keer dat 97% van de mannen binnen drie maanden stopt met internetdaten vanwege de slechte resultaten. 57% van de mannen ontvangt zelfs helemaal niet een mailtje.

Trieste cijfers....

Als vrouw heb je het toch maar mooi voor elkaar op dit gebied.
Gaap Goals rulezzz!
pi_44073926
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:10 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Ja ik heb ervoor betaald. Hopeloos? Nee waarom?

Stomme van de meeste datingsites is dat mannen moeten betalen en vrouwen gratis gebruik mogen maken van die sites. En tja zie je iemand die je aanstaat cq die je leuk lijkt en wil je die leren kennen dan moet je betalen om uberhaupt in contact te komen met die persoon.

Zo'n simpel hartje sturen zo van ik wil wel contact maar heb het er niet voor over om met jou in contact te komen werkt niet hoor. Met de meiden waar ik in het verleden contact mee had vertelden allemaal dat die hartjesmailtjes bijna altijd ongezien werden weggegooit.

Trouwens nog een aanvulling. Ga geen standaard mailtje maken! Een persoonlijk mailtje waarin je toch iets van de oproep aanhaalt werkt veel beter!
Heb je nog meer tips en trucs voor ons want 5 relaties via internet krijgen, poeh, dan doe je toch echt iets goed om tot zulke fenomenale resultaten te komen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_44073960
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef Polvere het volgende:
Het komt misschien over als een vooroordeel, maar meisjes schrijven zich in omdat ze introvert zijn en in real life de stap naar mannen toe niet durven te zetten, mannen schrijven zich in omdat ze daar een goede kans inzien om seks te hebben.
denk dat dat inderdaad een vooroordeel is, en misschien voor 50% van de mannen / vrouwen wel waar, maar er zitten, geloof mij, ook vrouwen die puur op seks uit zijn, en ook mannen die dat niet zijn / in real life de stap naar vrouwen toe niet durven te zetten...
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')