Ja maar daar worden ook meer sigaretten verkocht dan hier dus die zullen ook snel op zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:03 schreef murp het volgende:
maar je woont in Zutphen
in hoofddorp zullen ze nog wel een tijdje te verkopen zijn (randstad)
ojaquote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja maar daar worden ook meer sigaretten verkocht dan hier dus die zullen ook snel op zijn neem ik aan.
hou ons op de hoogte, dacht eindelijk een goed te roken betaalbare sigaret gevonden te hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Hmm, misschien moet ik dan maar overstappen op Camel, die vind ik ook wel lekker.
Ik ga toch maar eens opzoek naar een e-mailadres van Philip Morris, ben toch wel benieuwd wat de reden er van is.
en L & M ookquote:
Winston vond ik destijds ook niet te rokenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef DeRCT14 het volgende:
Eventuele alternatieven voor ongeveer dezelfde prijs:Elyxer (¤3.15) JPS (¤3.15) Pall Mall (¤3.20) West (¤3.30) Camel (¤3.30) en Winston, (volgens mij ¤3)
(Allen 19 stuks, als je mazzel hebt vind je nog een pakje West voor dezelfde prijs, maar met 1 sigaret meer)
Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn, maar dit schiet me zo gauw ff te binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |