quote:Op donderdag 30 november 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach zo...nu ja...ik heb inmiddels een nieuwe aangemaakt en heb nu volgens mij 1 hele missie completed![]()
En wat voor bedrijfstak moeten we dan aan denken ?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Wickedangel het volgende:
Quest en gevechten?
Ik werk al in het bedrijfsleven![]()
beneden vlak voor je action bar ( met al die picto's erin) zie je een lijn steeds meer paars of roze worden, als die vol is level jequote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij staat alleen nog steeds op level 1![]()
Zal wel goed zijn; maar ik snap er nog weinig van iig![]()
Ik ook, maar dit is de eerste keer dat ik iemand aan de onderhandeltafel ongestraft op zijn muil mag raggenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Wickedangel het volgende:
Quest en gevechten?
Ik werk al in het bedrijfsleven![]()
Woord en beeldquote:Op donderdag 30 november 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat voor bedrijfstak moeten we dan aan denken ?
Oooohhh, waar, WAAR?!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is de eerste keer dat ik iemand aan de onderhandeltafel ongestraft op zijn muil mag raggen
Dat is middenstandquote:
Trigie was/is cool...die strip was zijn tijd ver vooruit...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is middenstand![]()
Maarreh... ik heb de nieuwe Suske en Wiske in de aanbiedingKrijg je Trigië er gratis bij, of hoe heet die shit.
Oh ik heb zat te doen, maar ik heb er nu even geen zin in. Nog een uurtje en dan begint er een nieuw seizoen van de Sopranosquote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trigie was/is cool...die strip was zijn tijd ver vooruit...
Je veeeeerveelt je he ?![]()
Handig he Gappie, dat bittorrentquote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef versabommie het volgende:
Een spel gratis te downloaden op de legale eigen site: www.worldofwarcraft.eu
Zo, gaan ze in 1 keer door dit keer?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ik heb zat te doen, maar ik heb er nu even geen zin in. Nog een uurtje en dan begint er een nieuw seizoen van de Sopranos![]()
Krijgt de teer takkeeendquote:Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Handig he Gappie, dat bittorrent![]()
![]()
Jij enig idee wie of wat de sopranos zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo, gaan ze in 1 keer door dit keer?
Wat heeft dat met WOW te maken![]()
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij enig idee wie of wat de sopranos zijn
Ik ben benieuwd wie dat allemaal als wist, voor ze je het bos in stuurdequote:
Afscheid nemen is niet je sterkste punt zo te zien.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo, gaan ze in 1 keer door dit keer?
Wat heeft dat met WOW te maken![]()
Ja die is gaaf Jappie.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...dat is toch die mob serie ?![]()
Hele goede serie over een maffia familie, heeft veel prijzen gewonnenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij enig idee wie of wat de sopranos zijn
Maar dat is toch al een ouwe serie...van een jaar of 3 terug of zoquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hele goede serie over een maffia familie, heeft veel prijzen gewonnen
(dat maffia-gedeelte is voor mij altijd het excuus om dit te volgen, want eigenlijk is het gewoon een soap![]()
)
Was ik wegquote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Afscheid nemen is niet je sterkste punt zo te zien.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |