alleen maar knoflooksaus? verder niks?!quote:Op donderdag 30 november 2006 17:38 schreef S_oepstengel het volgende:
Boterham met knoflooksaus
Pannekoeken met pindasaus zijn ook erg lekkerquote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef Levitation het volgende:Pannekoeken met aarbeienkwark. Boterham met pindakaas en banaan. Boterham met pindakaas en honing. Krentebol met pindakaas (en banaan). Geroosterde krentebol met kaas.
![]()
In Londen serveren ze pannenkoeken met een soort kip curry, compleet met rijst. Een beetje hetzelfde idee, maar niet echt lekker.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:34 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Pannekoeken met pindasaus zijn ook erg lekker![]()
Nog nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:24 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Rauw biefstuk en gehakt?
Last van wormen uit mn poepert
maar das toch helemaal niet gek?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:09 schreef damian5700 het volgende:
Hotelcake met aardbeienjam en skagroom.
heerlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat is maar goed ook, mayonaise op brood
word bij het lezen al misselijk :I
mijn cholesterol is puik.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
En over 10 jaar heb jij hartfalen.
het gaat om uitzonderingen he! dat jij daar nu meteen de regel inleest kan ik ook niet helpen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Je eet om je lichaam te voeden met vitaminen en mineralen, wit brood is erg slecht voor het lichaam, mayonaise is een pot vet, en mosterd......
Dus ik denk niet dat het gaat goedkomen als je zulk voedsel eet
no offence...
baaj vindt dingen die hij niet kent lastig te accepteren. kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef MissHobje het volgende:
Zeg kunnen we gewoon even gezellig on-topic blijven![]()
granny smith met mayo... ga ik zeker eens proberenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef bosnymfje het volgende:
Appel (liefst granny smith) met mayo
En van dat roti spul op je brood is ook errug lekker![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |