Waarom is 't niet serieus?quote:Op donderdag 30 november 2006 06:19 schreef BaajGuardian het volgende:
God kan men weer niet serieus doen...
alsof het hele forum onz is ofzo..
zonde van een tof topic als dit..
Nu ik eraan denk at ik ook graag witte bonen in tomaten saus op van die zelf-maak pizzas (alleen bodem en de rest mocht je zelf doen he) en dan javaanse schijfen in stukkies hakken en er bij keilen.
dat was lekker.
Dat vind ik eigenlijk niet eens zo raar, dat hoor je zo vaak in Nederland.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom is 't niet serieus?
En verder is een boterham met pindakaas en hageslag wel lekker.![]()
Kut ben ik weer normaal.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet eens zo raar, dat hoor je zo vaak in Nederland.
De cola met mayonaise post lijkt me niet serieus dacht ik zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom is 't niet serieus?
En verder is een boterham met pindakaas en hageslag wel lekker.![]()
De rest wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De cola met mayonaise post lijkt me niet serieus dacht ik zo.
Oke, dus je eet kaarsen, neem jij kerst weer te serieus?quote:Op donderdag 30 november 2006 07:14 schreef Megumi het volgende:
Brood met pindakaas gewone kaars en sambal met suiker en veel boter. Heerlijk.![]()
Rauw biefstuk en gehakt?quote:Op donderdag 30 november 2006 06:23 schreef popolon het volgende:
Broodje bamischijf is (of was) voor mij heel normaal.
Een blik witte bonen in tomatensaus kan ik zo, zelfs koud, in een keer leegeten. Koude frikandellen zijn ook lekker. En rauwe biefstuk en gehakt is zoooo lekker.
Ik zal morgen even zoeken, er bestaat al zo'n topic.
Kom nou, een broodje tartaar is niet anders; wat te denken van filet americain, of osseworst? Allemaal rauw!quote:Op donderdag 30 november 2006 08:24 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Rauw biefstuk en gehakt?
Last van wormen uit mn poepert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |