abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44006353
ROAK 5: Buy a packet of cigars, and leave it at the reception desk of a maternity ward for all the new fathers.

Deze RAOK heb ik overgenomen van Uniekhoorn. Nu ben ik zelf niet zo weg van sigaren ( ) en heb ik ook niet echt heel veel geld om zomaar een doos van die dingen te kopen, dus ik heb wat anders bedacht.

Thuis had ik deze dingetjes nog liggen :

Het zijn van die houten lieveheersbeestjes die je op cadeautjes en kaarten kan plakken enzo. Ik had er nog een heel doosje van staan. Nu had ik bedacht om een aantal van die dingen in het ziekenhuis (afdeling gynaecologie?) bij de balie achter te laten. Met daarbij een klein berichtje:
quote:
Lieve nieuw geborene,
Welkom in deze wondere wereld! Ik hoop dat je het hier geweldig naar je zin zult hebben. Omdat iedereen daarbij wel eens een beetje geluk kan gebruiken, geef ik jou dit lieveheersbeestje: het symbool voor voorspoed en geluk. Dat het jou maar veel geluk mag brengen!

Lieve ouder(s),
Van harte gefeliciteerd met uw zoon of dochter! Dit lieveheersbeestje is bedoeld om u en uw kind veel geluk toe te wensen, nu en in de toekomst. Ik wens u een geweldige tijd toe met uw pasgeboren kind. Geniet ervan!

Veel liefs,
Geertje
Is leuk idee / geen leuk idee?
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 13:01:38 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44020989
Het is een heel lief idee.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44341877
is wel een leuk idee!! maar of ze zo meegenomen weet ik niet....vaak hebben ze wel kraampakketjes...je kan ook vragen of ze ze daar in willen stoppen...die krijgt elk gezinnetje mee naar huis.....en dan vinden ze thuis de verassing pas, ook erg leuk.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')