wat ben jij een mazzelaar zeg!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb allerlei rode kleurtjes gebruikt (soms fel rood, soms roodbruin) maar die vlekten nooit op m'n huid, ik gebruikte zelfs nooit handschoenen. En 't was wel permanente kleur, bleef wekenlang goed in m'n haar, maar op de huid 'pakte' het totaal niet. Van de haarlijn veegde ik gewoon 't ergste weg, m'n handen waste ik na het inmasseren wel meteen, nooit last van vlekken, zelfs niet bij m'n nagels.
ik heb ook veel rood gebruikt, en dat vlekt als de ziekte, gewoon net als elke andere soort haarverfquote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb allerlei rode kleurtjes gebruikt (soms fel rood, soms roodbruin) maar die vlekten nooit op m'n huid, ik gebruikte zelfs nooit handschoenen. En 't was wel permanente kleur, bleef wekenlang goed in m'n haar, maar op de huid 'pakte' het totaal niet. Van de haarlijn veegde ik gewoon 't ergste weg, m'n handen waste ik na het inmasseren wel meteen, nooit last van vlekken, zelfs niet bij m'n nagels.
rood, roze, paars, donkerblauw, been there, done thatquote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef S-Two het volgende:
Ik heb vroeger wel eens paars gehad, maar dat vlekte ook niet volgens mij..
same herequote:Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef Matness het volgende:
[..]
rood, roze, paars, donkerblauw, been there, done that
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je!
ik zal snel zorgen voor een betere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |