Ja ze zei "uitgepraat" en toen liep ze weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:54 schreef n1ek het volgende:
Gesprek was niet te volgen maar Brian zei dat ze moest uitkijken waarop ze (boos) wegliep
En smeet de deur dichtquote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja ze zei "uitgepraat" en toen liep ze weg.
Ze keek verbaasd naar Brian volgens mij, die stemde op zichzelf!.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef avonne het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit...
Het is duidelijk dat Ilona morgen Stephan er uit stemt. Die zegen heeft ze van Talpa gekregen dmv deze cursus.
Maar zag ik nou dat Natasia verbaasd keek toen Nel voor Ilona stemde? Heeft Natasia zelf voor Ilona gestemd? Heeft iemand het gezien?
Hij zegt net dat hij op zichzelf stemde om het niet te duidelijk te maken voor Stephan.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
Brian rekende er echt wel op dat Ilona het vanmiddag aan hem beloofd heeft
Dat klopt. Het woord 'applepie' stond voor 'sex' bij hun.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef n1ek het volgende:
Brian zegt dat Nena tussen neus en lippen door tegen hem gezegd heeft dat ze wil krikken met Brian
Ik zou hem door het scherm kunnen trekken en dan neerhoekenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
Natasia: Geen sex.
O wat geniet die snol nu. Ze heeft vast stijve tepels.![]()
En Nath de Rat is een geweldige aanwinst: wat een vreselijke valse lul!
Maar die kunnen nog véééél harder Braaajun!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
O wat geniet die snol nu. Ze heeft vast stijve tepels.![]()
Ja toch? Met die apple pie?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef n1ek het volgende:
Brian zegt dat Nena tussen neus en lippen door tegen hem gezegd heeft dat ze wil krikken met Brian
Ik zie wel Nena's dubbelzinnige houding, maar dat is nog geen reden voor Brian haar de schuld te geven van zijn troubles.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt. Het woord 'applepie' stond voor 'sex' bij hun.
Remember Nena tegen Evil net: ik ben niet jaloers, ik vind hem niet aantrekkelijk.
Ze heeft wel degelijk een spel met hem gespeeld. Frappant dat dat niet gezien wordt hier.
Die sopt echt van d'r stoel nu. Ze denkt dat ze bij de "brains" van het huis hoort nu, én bovendien heeft deze lelijke, 15 jaar oudere vrouw het voorlopig gewonnen van haar 19-jarige concurrente.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar die kunnen nog véééél harder Braaajun!
Soms zit ik me af te vragen of we naar hetzelfde programma zit te kijken.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs al heeft Brian het "spelletje" van Nena door, dan nóg laat hij zich wel héél laatdunkend uit over Nena. Ik vind het een steeds naarder mannetje worden.
het IS een spel. En Brian lijkt dat te vergeten soms. Ik vind zijn reacties veel te heftig. Ik vind het een engerd.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:33 schreef Day het volgende:
[..]
Soms zit ik me af te vragen of we naar hetzelfde programma zit te kijken.
Zij speelt een vies spelletje, hij heeft dat door en pakt haar terug en dan is hij een naar mannetje?
Ik...tja...koekoek!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |