quote:
Ze wilde zich niet eens douchen na het sporten... Zó graag wilde ze Brian spreken....quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Nicoss het volgende:
Zou Brian haar ook oprapen als ze van de stoel glijd..............
Eigenlijk heel erg triest, dat iemand zichzelf zo slecht kent.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Je hebt mij als stabiel persoon om je op te vangen !!!!!!!
Klopt. Gebrek aan zelfkennis is moordend in zo'n programma....quote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk heel erg triest, dat iemand zichzelf zo slecht kent.![]()
Natasia is idd heel dubbelzinnigquote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia : "Je hart en je gevoel gaan nooit samen "
En ik dacht dat de zusjes stom lulden.....
Pas maar op hoor, of je bent van haar en jouw ass is hers. Anywayzzzzzzzz...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia : "Je hart en je gevoel gaan nooit samen "
En ik dacht dat de zusjes stom lulden.....
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, of je bent van haar en jouw ass is hers. Anywayzzzzzzzz...![]()
die is al geweestquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef Myriam1978 het volgende:
ontslagronde aankondiging?
nu zegt ze weer dat het op haar verlanglijst staatquote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hummie strikes again
JdM slaat hard toe....
Vanmiddag heeft Brian laten weten dat hij graag iets van vliegen of sky diven heeft, en Ilona zei "dat hoef ik niet"
Kan Brian Nena en Ilona achter zich krijgen?
Waarom denk je dat ze het nu krijgt?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef avonne het volgende:
Het is zo dat Ilona het aan Brian beloofd heeft, maar aan de andere kant: zei heeft haar beloftes nog niet gekregen ten aanzien van de stemming morgen tegen Stephan
Ze zei dat ze niet wilde parachute springen volgens mij...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef avonne het volgende:
Het is zo dat Ilona het aan Brian beloofd heeft, maar aan de andere kant: zei heeft haar beloftes nog niet gekregen ten aanzien van de stemming morgen tegen Stephan
Haar eis anders stemt ze niet tegen Stephan.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het nu krijgt?
Dat zegt Dayquote:Op woensdag 29 november 2006 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Haar eis anders stemt ze niet tegen Stephan.
Eindelijk heeft ze iets???quote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Leuk voor d'r! Echt eindelijk iets voor d'r.
qua cursus heeft ze nog niets gehadquote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Eindelijk heeft ze iets???
Dat mens scoort vanaf dag 1 al dingen voor d'r zelf!
Die vliegcursus is haar harte gegund hoor, maar om nou te gaan doen alsof ze nooit iets krijgt, gaat mij te ver.
Natasia heeft haar rijlessen en Carlos, Nena haar motorlessen en haar HAVO, Sylvia haar paarden en al de workshops, Brian zijn meisjes, zijn gitaar- en thaiboxlessen en zijn 50 000 ¤, Bart Lesley, Stephan en Eveline...hmmm ook niksquote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Eindelijk heeft ze iets???
Dat mens scoort vanaf dag 1 al dingen voor d'r zelf!
Die vliegcursus is haar harte gegund hoor, maar om nou te gaan doen alsof ze nooit iets krijgt, gaat mij te ver.
Stephan, Evil, Sylva en Ilona hebben hun geweldige dierenshow.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Natasia heeft haar rijlessen en Carlos, Nena haar motorlessen en haar HAVO, Sylvia haar paarden en al de workshops, Brian zijn meisjes, zijn gitaar- en thaiboxlessen en zijn 50 000 ¤, Bart Lesley, Stephan en Eveline...hmmm ook niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |