Een date betekent nog niet automatisch een relatie. Zeker via een datingburo niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uhm, dit is een date toch? De vrouwen willen een relatie toch ? Niet helemaal eerlijk, vind ik.
Hij zou haar zo dumpen als hij merkt dat zijn "focus" in gedrang komt.....
Ik denk het nietquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
is het op stream te volgen dat kerstshoppen?
heel schijnheiligquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef Gigageil het volgende:
Es kijken hoe ie zich hier scheinheilig uit probeert te lullen......![]()
Ok, thanks, eigenlijk is het dus één grote poppenkast...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Day het volgende:
[..]
Een date betekent nog niet automatisch een relatie. Zeker via een datingburo niet.
En natuurlijk zit hier veel meer achter (JdM, Publiciteit voor programma, publiciteit voor Mundo). Er is een aantal weken terug gevraagd wie van de vrijgezellen in dat huis mee wilde doen, hij gaf zich op.
En dat hij geen relatie wil, niet in het huis en ook niet buiten het huis, heeft hij vanaf week 1 gezegd.
Hij zou sowieso dat huis niet ingaan als hij een relatie of kids had.
Ik kan me eigenlijk prima vinden in zijn uitleg. Dit is ook de verklaring die hij aan Natasia heeft gegeven.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
heel schijnheilig
"het is een test om te kijken hoe ver ze zal gaan"
Yeah, right jongen, en dan vind jij dat zij niet oprecht is
Hij beschuldigt altijd iedereen van wat hij nog 10000 keer erger doet, bijv. als schijnheiligheid, roddelen, vals spelen, etc.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
heel schijnheilig
"het is een test om te kijken hoe ver ze zal gaan"
Yeah, right jongen, en dan vind jij dat zij niet oprecht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |