Ik wou het net zeggen. Laten ze ff fijn wat over zichzelf vertellen daar heeft ie veel meer aan..quote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef Day het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat de dames iets over zichzelf vertellen, maar ze stellen hem juist vragen.
Hij heeft het wel een paar keer geprobeerd....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef Day het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat de dames iets over zichzelf vertellen, maar ze stellen hem juist vragen.
Tsja maar een grote filosoof of dichter is hij niet, een groot megaloman dat wel! Ik ben maar ook gestopt met kijken naar zijn zelfingenomen speech...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Een lange monoloog van Brian. Hij zet zich erg filosofisch neer.
Heeft hij gedaan, hij begreep haar vraag niet direct (vind haar een beetje nors).quote:Op woensdag 29 november 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij heeft het wel een paar keer geprobeerd....![]()
Hij verklaart zijn gedragingen nu wel heel erg.....
Wat doe je voor werk? Daar geeft hij geen antwoord op, of hij begrijpt de vraag niet....
In het huis ja, daar heeft ie nooit een geheim van gemaakt.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Probeert Brian nu te vertellen dat hij liever geen relatie wil hebben ?
Ik zit met verbazing te kijken....De kutkop en kankerhoer schreeuwende Brian is eigenlijk een heel gevoelige jongen ? Yeah right....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja maar een grote filosoof of dichter is hij niet, een groot megaloman dat wel! Ik ben maar ook gestopt met kijken naar zijn zelfingenomen speech...
Uhm, dit is een date toch? De vrouwen willen een relatie toch ? Niet helemaal eerlijk, vind ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
In het huis ja, daar heeft ie nooit een geheim van gemaakt.
Een date betekent nog niet automatisch een relatie. Zeker via een datingburo niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uhm, dit is een date toch? De vrouwen willen een relatie toch ? Niet helemaal eerlijk, vind ik.
Hij zou haar zo dumpen als hij merkt dat zijn "focus" in gedrang komt.....
Ik denk het nietquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
is het op stream te volgen dat kerstshoppen?
heel schijnheiligquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef Gigageil het volgende:
Es kijken hoe ie zich hier scheinheilig uit probeert te lullen......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |