abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44017717
Nena haar kleding is allemaal op een hoop gegooid, ze moet het op gaan hangen want Yvonne heeft van achter gehoord dat het zo niet meer kan. Nena gooit van alles op de grond enz. En dat is geen gezicht voor tv?
pi_44017843
Brian heeft nu een gesprek met de huidhoudsters, hij zegt dat Nena zich vanaf zondag aanbied, dat ze heel fanatiek is opeens en dat ze niet wilde dat hij het bed uitging.. Hij zegt dat zij hem aan het misleiden is. Hij vind dat ze zich heel anders gedraagd. En vooral nu met de dates.. het zint hem niets.

Hij denkt wel dat Nena hem echt leuk vind.

Hij zegt: "waarom bied je je dan opeens zo aan"

Hij zegt dat ze nu met iedereen aan het aanpappen is en zo de eindstreep wil halen.
Ze wil opeens extreem veel verder gaan. Hij denkt dat ze het express doet om dit in beeld te krijgen.
Hij wil alleen maar knuffelen enz.. en zij duikt er meteen bovenop

De huishoudsters denken dat het vooral komt door de dates.
pi_44017860
Hij wil niet de jongen zijn die met zijn "koekoek" denkt..

Nena heeft gezegd dat ze pas verliefd wordt op een jongen als ze met hem naar bed is geweest..

Brain is zondag echt express weggelopen...
(was wel duidelijk)

Hij zegt dat hij niet madley in love is.. dat veel mensen dat wel denken.. maar dat hij het gewoon goed kan spelen.
Hij zegt.. ze is gewoon een leuke playtoy

Maar hij vind haar wel echt leuk... omg... hij lult zo slap nu !!

Hij wil gewoon sex en meer niet.. dat zegt hij nu..

Wat moeten die dates nu niet denken

[ Bericht 32% gewijzigd door Tamaartje op 30-11-2006 11:21:24 ]
pi_44018403
Nathanael wil de kast van Nena hebben ofzo?
Het slaat echt helemaal nergens op...
Ilona zegt: "Hij is echt alles hier aan het overnemen" ze pik het ook niet en wil gewoon zijn kleding weg hangen.
Ze hebben het nu gewoon 1 kast verder gelegen.. zonder het te vragen..
Ze weten haast zeker dat Nena haar kleding straks weer uit de kast wordt gehaald door Nath

Ik ben benieuwd

Ze hebben straks een emotionele test zegt Ilona..
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 11:38:10 #265
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44018418
Gedaan met de rust...
Nataasia komt terug van rijles.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44018493
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:38 schreef Gert het volgende:
Gedaan met de rust...
Nataasia komt terug van rijles.
Ik wilde het net zeggen.. Natasia is terug.. dus helaas.. daar gaat de rust...

*pakt oordoppen*

Jeetje wat heeft zij nou aan...!!!!!!!!
Denkt ze dat ze maat 38 heeft inmiddels ofzo...
pi_44018633
Sylvia vind dat Brian en Nena moeten praten samen...
Brian wil haar nu (nog) niet uitleggen wat er aan de hand is.
Hij kan haar (Nena) nu heel moeilijk inschatten zegt hij...
Brian vind dat Nena nu een houding aanneemt dat ze beter is dan de rest... ( )

Brian zegt dat hij daardoor gister boos is geworden...

Sylvia zit te vertellen tegen Brian dat ze 2 jaar geleden iets in een bus heeft gesloopt
Ze zei dat het nergens op sloeg maar dat er gewoon 27 jaar woede uit kwam.

Syl zegt tegen Brain dat hij wel moet opletten wat hij doet en zegt... het siert hem niet dat hij soms zo uitvalt.
Hij moet er wel rekening mee houden dat iedereen meekijkt. Ze zegt dat het ook moeilijk is om de 2 kanten van hem te zien omdat het niet echt geloofwaardig is als hij die 2 kanten zo heeft.

Wel goed gesprek

[ Bericht 24% gewijzigd door Tamaartje op 30-11-2006 11:53:03 ]
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 11:59:10 #268
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44019120
Gesprek tussen Sylvia en Brian.
Sylvia zegt dat Brian zijn woede moet beheersen. "Je komt over het algemeen zo rustig over, je denkt over dingen na. Maar die houding is niet meer zo geloofwaardig, als je je dan ineens weer zo laat gaan. Je zet jezelf voor lul."
Brian is het er wel mee eens, maar: "Ik werd boos voor de groep. Dat zien mensen dan niet. Hij heeft van ons allemaal een uur bezoek afgepakt."
Verder meent Brian dat het taktiek is van Stefan, dat hij DGK graag als een "hoogwaardig programma" ziet. "Daarmee hoopt hij te bereiken dat iedereen rustig blijft, en dat hij niet uitgescholden wordt en zo. Want daar kan hij niet tegen, dat is zijn zwakke plek."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44019229

???? leuk beeld
pi_44019250
Er komt een vrachtwagen aan?
pi_44019288
Zo mega reclame voor de kijkshop ... haha

Er zijn pakjes voor Stephan en Bart
pi_44019341
Dat leuke beeld wilde ik ook al cappen, maar was net te laat

Brain gaat een Blog bijhouden.
Audite et alteram partem
pi_44019426
Oh het zijn wel de kadotjes die ze zelf hebben uitgekozen
Ik dacht dat ze alleen 2 kadotjes mee hadden haha
pi_44019456
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Roy_vdm het volgende:
Dat leuke beeld wilde ik ook al cappen, maar was net te laat

Brain gaat een Blog bijhouden.
en weer een winnaar
pi_44019565
Pffffffffft ....... Natasia gaat het meteen doorbrieven dat Nena en Ilona de kleding van Nathanael hebben overgezet... Nath vind Nena hypocriet

Hij had gebeld met achter
En nu zeggen ze dat hij het zelf maar moet uitzoeken hahahaha

Hij zegt dat het hem nu geen ene mallemoer uitmaakt... anders had hij echt de boel op stelten gezet
pi_44019592
whaha... natasia is weer in een goede zeikbui, ze heeft geen zin om cadeautjes in te pakken,.. tja stel je voor je moet moeite doen voor je familie en vrienden
pi_44019678
Natasia meldt Natanaël dat mensen aan zijn kleren hebben gezeten (in- & uitruimen van kasten).

Natanaël reageert als Docter Evil, heel koel, en belt de redactie: "Ze hebben aan mijn kleren gezeten. Mag dat? Ik wil alleen even weten of ze dat mogen".

Men gaat het uitzoeken.

Vervolgens komt Ilona binnen en vraagt iets. Natanaël, heel interessant doend: "Ik wacht even op feedback".

Uiteindelijk krijgt 'ie een belletje van de redactie: "Je moet het zelf maar uitzoeken" hahaha
Audite et alteram partem
pi_44019720
Natanaël zal wel lachen met dat sjouwen... hij heeft het kijkshopgeld voor een groot deel besteed aan krasloten
pi_44019850
en de kast gaat weer leeg
pi_44019887
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:22 schreef Fikkert het volgende:
en de kast gaat weer leeg
OMG wat een lul is het toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')