abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:15:48 #51
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44049060
*softballster meldt*
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:32:03 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_44049455
Het Dieetclubsoftbalteam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44050188
ik mocht altijd scheidsrechter spelen bij softbal
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:10:49 #54
4177 Jojogirl
pi_44052220
Schoolgym vond ik ook altijd een drama, ik heb pas daarna ontdekt dat sporten (en softbal) best leuk is.
pi_44054393
Alleen de turnonderdelen vond ik leuk. Maar die werden erg slecht en gevaarlijk gegeven. Daar heb ik nog een flinke discussie over gehad met een gymlerares omdat ik weigerde een salto te springen (terwijl ik die wel deed bij het turnen) omdat ik vond dat zij me niet kon vangen als het fout ging. Mooi dat een klasgenootje dat wedstrijdturnde hem sprong en ze inderdaad niet goed kon vangen (bij onze turnclub leerde de wedstrijdploeg 'hoe-lijkt-het-alsof-ik-dramatisch-val-salto' springen). Ik heb tijdens de gym een hekel gekregen aan hardlopen, terwijl ik dat nu erg leuk vind. Ze pakten het daar zo verkeerd aan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44057140
handbal kan ik niet, softbal, volleybal wel een beetje, en badmintonnen gaat....

turnen vond ik leuk, en kon ik ook wel...

ik vond de fanatiekelingen altijd een beetje eng
Wij hadden met rugby een meisje dat zo fanatiek was, die ramde je gewoon de wandrekken in, dus je bleef er wel uit de buurt als zij de bal had..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44060014
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Joh, Ymme, zoek een bijbaan!
Ja die heb ik, en dat geld gaat uit naar die enorme hoge verzekering, en dan hebben we nog boodschappen, schoolgeld etc. Wat is het leven toch duur. Maar ja, als ik klaar ben met school en werk vind, is het allemaal niet voor niets geweest
pi_44066452
Ik ben slecht in alle sporten. Laatst nog met 6 collega's meegedaan aan een volleybaltoernooi, waar we alle wedstrijden vét hebben verloren
pi_44076023
hmm ik ben wel redelijk in de meeste sporten

volleybal (zowel in de zaal als op het zand) is echt een passie van me en ben ook erg fanatiek.

Verder vond ik vroeger op school alles leuk, behalve dat turnen.... vooral basketbal, handbal, voetbal, volleybal (natuurlijk) en softbal vond ik erg leuk om te doen. En moet zeggen dat het ook altijd wel vrij goed ging.
(denk ook dat dat te maken heeft met het 'balgevoel' wat je ontwikkelt als je een balsport beoefend.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_44096715
Dat balgevoel heb ik absoluut niet, ik kan slecht gooien en vangen. Schijnt door mijn niet zo goede hand-oog-coordinatie te komen Maar ik vind het op zich wel leuk. Alleen trefbal niet. Ze lieten mij altijd als laatste staan om me dan af te gooien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 4 december 2006 @ 14:46:08 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_44132176
OK, spijkers met koppen.

Wanneer willen we dat weekendje gaan pakken? Gaan we kijken naar dat gedoe in Groenlo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 17:20:09 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44137824
Waar ligt Groenlo ergens?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44138725
In de achterhoek, vroeger stond er de Grolsch fabriek als ik het goed heb...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 4 december 2006 @ 17:59:38 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_44139196
Ja, maar die stond ook in Enschede
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44139334
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:59 schreef Troel het volgende:
Ja, maar die stond ook in Enschede
oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...

Ik ben ooit wel eens in Groenlo geweest, maar het enige wat ik me er nog echt van herinner is het kanon wat er staat..
  maandag 4 december 2006 @ 18:05:46 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_44139365
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef teigan het volgende:

[..]

oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...

Ik ben ooit wel eens in Groenlo geweest, maar het enige wat ik me er nog echt van herinner is het kanon wat er staat..
Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)
De planning was alles naar Boekelo (da's ook Enschede), maar ik weet niet of Groenlo ook al over is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 18:37:19 #67
13151 crew  Rewimo
pi_44140262
Ah, ver weg dus Tenzij we al verhuisd zijn, dan is het juist weer dichtbij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 december 2006 @ 19:04:37 #68
4177 Jojogirl
pi_44141125
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)
De planning was alles naar Boekelo (da's ook Enschede), maar ik weet niet of Groenlo ook al over is.
Het is precies zoals je zegt en in Groenlo is alles al een paar jaar geleden gestopt. De laatste keer dat ik erlangs reed (toen ik bij m'n ouders was) was het gebouw helemaal gestript en al half afgebroken ook.
* Jojogirl heeft er ooit nog een keer vakantiewerk gedaan (zoals het hele dorp zo ongeveer).
pi_44141258
Gaat het om de camping/bungelow park?
Ik ben even de naam kwijt hiervan, maar dat ik het meest besproken vakantie park, en die ligt dus in Groenlo (achterhoek).

Her zijn wij van de zomer één dag geweest, vrienden van ons zaten daar, en een oom en tante van mijn kant, die hebben daar een stacaravan geplaats (al meer dan 10 jaar). Ik vind het altijd zo gezellig daar. En niet ver van hier, misschien dat ik dan een dagje kan komen?
  donderdag 7 december 2006 @ 10:12:46 #70
4177 Jojogirl
pi_44216154
*ongeduldig schopje*

Is er nog een saunameet dit weekend? En wanneer willen we dat weekendje doen?
pi_44216192
Dit weekend ga ik slapen, slapen en slapen. En niet in de sauna. Helaas (stomme gelek!)

Weekendje moet vast heel lang van tevoren worden gepland. En is het plan een weekend (1 nachtje) of van vrijdag tot maandag?
*OUD heilige*
  donderdag 7 december 2006 @ 10:24:22 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_44216380
Ik denk dat het om een nachtje gaat, of wellicht van vrijdagavond tot zondag, maar maandag wordt heel lastig denk ik, omdat we eigenlijk allemaal school en of studie hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 december 2006 @ 10:33:07 #73
13151 crew  Rewimo
pi_44216541
Vrijdag tot zondag lijkt me handiger.
  donderdag 7 december 2006 @ 10:41:35 #74
4177 Jojogirl
pi_44216713
Vrijdag - zondag lijkt me ook wel het handigst en haalbaarst.
pi_44217105
Vrijdagavond tot zondag is voor mij haalbaar. Dan kan ik maandag uitrusten .

Komend weekend was toch niet duidelijk of de saunameet op zaterdag of op zondag was? Ik kan niet maar misschien is het handiger om het in januari te plannen? Ik heb nu wel genoeg optimel zegels verzameld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')