Ja die heb ik, en dat geld gaat uit naar die enorme hoge verzekering, en dan hebben we nog boodschappen, schoolgeld etc. Wat is het leven toch duur. Maar ja, als ik klaar ben met school en werk vind, is het allemaal niet voor niets geweestquote:
oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...quote:
Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)quote:Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef teigan het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...
Ik ben ooit wel eens in Groenlo geweest, maar het enige wat ik me er nog echt van herinner is het kanon wat er staat..
Het is precies zoals je zegt en in Groenlo is alles al een paar jaar geleden gestopt. De laatste keer dat ik erlangs reed (toen ik bij m'n ouders was) was het gebouw helemaal gestript en al half afgebroken ook.quote:Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)
De planning was alles naar Boekelo (da's ook Enschede), maar ik weet niet of Groenlo ook al over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |