He gozer veel plezier he! Neem je je Wii nog mee?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef FJD het volgende:
Nu even snel alles inpakken en straks weer Wii-en
Wel vreemd om zo opeens zo ver weg te gaan
Zegt iemand met een ubersysteem, ik denk dat de Wii leuk is voor eventjes, net als dat Eye-Toy toen, leuk om te doen met vrienden, maar in je eentje geen hol aan... Ik ben benieuwd wat de sixaxxis controller van de PS3 gaat doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef jpjedi het volgende:
middag!
heerlijk dagje vrij.. Als een razende roeland de badkamer schoongemaakt en dan weekend houden
![]()
Hadden we maar een WII.![]()
precies de reden waarom wij er geen kopen Rudy.. Ik zie mezelf geen drie dagen in de kamer staan met bowlen.. en spellen als Zelda geef ik niks om..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zegt iemand met een ubersysteem, ik denk dat de Wii leuk is voor eventjes, net als dat Eye-Toy toen, leuk om te doen met vrienden, maar in je eentje geen hol aan... Ik ben benieuwd wat de sixaxxis controller van de PS3 gaat doen![]()
De Wii is geen next-gen console qua hardware. Het is gewoon een opgevoerde gamecube.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeie reis Fred
Gisteren Gears of War gespeeld, zondag ga ik het met een vriend spelen, lijkt me erg gaaf.
Wii ga ik binnenkort ook eens spelen.
Wel raar dat een Wii via component een slecht (minder) beeld geeft. Component wordt toch beschouwd als 1 van de allerbeste manieren van aansluiten
@Jedi: Je hebt toch ook een stuurtje voor de Wii? Al lijkt het mij ook niks.
Punt is dat Ferdi dus die componentkabel niet heeft..daarom minder beeld maar niet minder lol.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeie reis Fred
Gisteren Gears of War gespeeld, zondag ga ik het met een vriend spelen, lijkt me erg gaaf.
Wii ga ik binnenkort ook eens spelen.
Wel raar dat een Wii via component een slecht (minder) beeld geeft. Component wordt toch beschouwd als 1 van de allerbeste manieren van aansluiten
@Jedi: Je hebt toch ook een stuurtje voor de Wii? Al lijkt het mij ook niks.
Maar qua gameplay toch duidelijk een Next-gen consolequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef Viro het volgende:
[..]
De Wii is geen next-gen console qua hardware. Het is gewoon een opgevoerde gamecube.
Alleen dat is next-gen. Voor de rest vind ik het niet boeiend. Als de Wii qua hardware mee zou gaan zoals de X360 & PS3 zou het voor mij toch wel interesant worden. Voor mij valt de Wii buiten de boot als ik zou moeten kiezen voor een next-gen console. ik zou eerder nog de gamecube kiezen dan de Wii vanwege metriod prime. Gameplay is ook makkelijker vind ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar qua gameplay toch duidelijk een Next-gen console![]()
speel er eerst eens mee.. ik had dezelfde mening tot ik ermeer gespeeld had.. Dit is gewoon appels en peren vergelijken wat je doet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen dat is next-gen. Voor de rest vind ik het niet boeiend. Als de Wii qua hardware mee zou gaan zoals de X360 & PS3 zou het voor mij toch wel interesant worden. Voor mij valt de Wii buiten de boot als ik zou moeten kiezen voor een next-gen console.
Eigenlijk koop ik de Wii alleen voor Zeldaquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen dat is next-gen. Voor de rest vind ik het niet boeiend. Als de Wii qua hardware mee zou gaan zoals de X360 & PS3 zou het voor mij toch wel interesant worden. Voor mij valt de Wii buiten de boot als ik zou moeten kiezen voor een next-gen console. ik zou eerder nog de gamecube kiezen dan de Wii vanwege metriod prime.
Ik belde en een half uur later had ik mquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe komen jullie aan die WiiHeb stad en land afgebeld of ze nog ergens een Wii hebben... sta nu 6de op de lijst bij intertoys dus met een beetje geluk heb ik hem volgende week vrijdag pas
![]()
Eplaza belt...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik belde en een half uur later had ik mPuur geluk natuurlijk maar ja ik verdien t ook want ik heb straks geen fuck te doen als t avond is
Eplaza Zuidplein
en een Wii is geen vervanging voor de PS3 of 360 maar een gelijkwaardige aanvulling.
Arghhquote:
Werkt super!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghh![]()
Werken die controllers een beetje, is het niet zo dat ze soms weigeren? En werkt het ook als je 1 meter met je neus van het beeldscherm/Wii zit?
Oke dan ik pwnd jullie toch met Tennis ik zit er 24/7 er achter bijna Wii is vetquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Werkt super!
Ik neem het hele spul de 5e ook mee naar Jorrit dus je bent uitgenodigd hoorHopen dat meer mensen er dan een hebben dan kunnen we met vier man tennissen
100% kinderziektes vrij zullen US en JP nooit halen, er zullen in de EU ook kinderziektes opduiken waar ze in US en JP geen last van hebben. En prijsverlaging rond die tijd (hoop ik).quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
@Viro: Waarom wachten? De kinderziektes worden er juist nu uitgehaald door de US en JP versies... Ik gaat hem halen iig!
Welnee, ik had de PS2 toen voor 1200 gulden nog... Die waren beter als degene die er nu zijn, er zullen enkel hackgevoelige en goedkopere onderdelen in gaan komen, en het verschil tussen de US en EU versies zal toch enkel in stroomtoevoer en os zijn... Anyhoe ik haal hem zo gauw het kan!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef Viro het volgende:
[..]
100% kinderziektes vrij zullen US en JP nooit halen, er zullen in de EU ook kinderziektes opduiken waar ze in US en JP geen last van hebben. En prijsverlaging rond die tijd (hoop ik).
Daar zit het hem in. De os zal zeker niet bug vrij zijn. De ps2 had bij release een simpele os als vergelijkt met nu. Ik wacht iig tot er een update is verschenen dat de os grotendeels bugvrij zal maken. En optimaal gebruik maakt van alle 8 cores. Nu schijnt de ps3 maar maximaal 2 core's te herkennen vanwege de os.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Welnee, ik had de PS2 toen voor 1200 gulden nog... Die waren beter als degene die er nu zijn, er zullen enkel hackgevoelige en goedkopere onderdelen in gaan komen, en het verschil tussen de US en EU versies zal toch enkel in stroomtoevoer en os zijn... Anyhoe ik haal hem zo gauw het kan!
Metal Gear 4![]()
O, dat is wel nieuw voor me! Maar goed daar heb je updates voor...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar zit het hem in. De os zal zeker niet bug vrij zijn. De ps2 had bij release een simpele os als vergelijkt met nu. Ik wacht iig tot er een update is verschenen dat de os grotendeels bugvrij zal maken. En optimaal gebruik maakt van alle 8 cores. Nu schijnt de ps3 maar maximaal 2 core's te herkennen vanwege de os.
zit je nog steeds bij jp ??quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Werkt super!
Ik neem het hele spul de 5e ook mee naar Jorrit dus je bent uitgenodigd hoorHopen dat meer mensen er dan een hebben dan kunnen we met vier man tennissen
Misschien moet ik dan maar eens opnieuw inrichten, zodat jullie niet alles aan gort slaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Werkt super!
komt goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef FJD het volgende:
Mensen die komen voor zover ik weet:
Ik
Kevin+ Vera (?)
Raffie
JP & Lies/:N
Inco
Foxie
Ursel+ Sanne
Frank
Rudy
Wesley
Pascal
In principe blijf ik slapen alhoewel het even afhankelijk is van wat JP & Lies doen. Als die s nachts cruisen en ik kan mee dan doe ik dat misschien. Of met Kev, anyway ik zie het wel
hoop t ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:19 schreef FJD het volgende:
Je hebt geluk dat ik een goed hart heb, mn zusje wil ook een Wii namelijk![]()
Nu maar hopen dat je m snel hebt Kev
Ik wil graag blijven slapen als het kanquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens opnieuw inrichten, zodat jullie niet alles aan gort slaan
Misschien kan ik dan nog wel een Wii regelen tegen die tijd. Ergste is dat ik nog wel me huis een beetje moet opruimenDe woonkamer, keuken en slaapkamer zijn begaanbaar, echter de pc kamer is een ander verhaal
Het is ook wel handig als ik weet wie er komen en wie er wil blijven slapen.
Uhmm waar is het, hoelaat, wanneer etc??quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef FJD het volgende:
Mensen die komen voor zover ik weet:
Ik
Kevin+ Vera (?)
Raffie
JP & Lies/:N
Inco
Foxie
Ursel+ Sanne
Frank
Rudy
Wesley
Pascal
In principe blijf ik slapen alhoewel het even afhankelijk is van wat JP & Lies doen. Als die s nachts cruisen en ik kan mee dan doe ik dat misschien. Of met Kev, anyway ik zie het wel
Vrijdag 5 Januari, Apeldoorn, bij Jorrit, vanaf s morgens 06:00 we mochten hem wakker makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Uhmm waar is het, hoelaat, wanneer etc??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |