abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44238006
Wii

hef funz in Roemenie Ferdi

Golf
Tennis
Basseball
Narf!
pi_44238132
man man man wat een geniaal ding die WII

Bowlen golf en Tennis..meesterlijk. Toch eens kijken of er nog wat in de spaarpot zit.

Het stonk gewoon naar zweetlucht in de kamer bij Ferdi na het tennissen..
Altijd blijven lachen!!
pi_44238517
Kapot gelachen man Vooral met Zelda en het blinde paard

Voor iedereen die ook maar een beetje twijfelt of het echt een gaaf ding is; ja dat is het
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44241891
mogguh, hoe zit het met de graphics van de Wii? Ps2 of beter...
pi_44242388
Wii zat nu niet met component kabels op de LCD en dat schijnt slecht beeld te geven. Zag ook wel duidelijk dat het geen super kwaliteit was en ik bedacht me toen opeens dat de PS2 daar ook last van had. CoD3 zoog nml keihard qua graphics. Kortom, ik durf er geen uitspraken over te doen behalve dat het natuurlijk nooit de Xbox 360 of PS3 zal halen.

Who gives a fuck anyway, Wii FTW
pi_44245712
Nu even snel alles inpakken en straks weer Wii-en

Wel vreemd om zo opeens zo ver weg te gaan
pi_44246030
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef FJD het volgende:
Nu even snel alles inpakken en straks weer Wii-en

Wel vreemd om zo opeens zo ver weg te gaan
He gozer veel plezier he! Neem je je Wii nog mee?
pi_44246193
Ja natuurlijk Daarom wilde ik dat ding zo graag hebben voor zaterdag
pi_44246453
@ all : Middag
pi_44247716
middag!

heerlijk dagje vrij.. Als een razende roeland de badkamer schoongemaakt en dan weekend houden

Hadden we maar een WII.
pi_44247971
http://putstuff.putfile.com/21035/7493482/3

is dat wat...mediamarkt Enschede...stelletje neanderthalers
pi_44248041
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef jpjedi het volgende:
middag!

heerlijk dagje vrij.. Als een razende roeland de badkamer schoongemaakt en dan weekend houden

Hadden we maar een WII.
Zegt iemand met een ubersysteem, ik denk dat de Wii leuk is voor eventjes, net als dat Eye-Toy toen, leuk om te doen met vrienden, maar in je eentje geen hol aan... Ik ben benieuwd wat de sixaxxis controller van de PS3 gaat doen
pi_44248124
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:03 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Zegt iemand met een ubersysteem, ik denk dat de Wii leuk is voor eventjes, net als dat Eye-Toy toen, leuk om te doen met vrienden, maar in je eentje geen hol aan... Ik ben benieuwd wat de sixaxxis controller van de PS3 gaat doen
precies de reden waarom wij er geen kopen Rudy.. Ik zie mezelf geen drie dagen in de kamer staan met bowlen.. en spellen als Zelda geef ik niks om..

Het is een superding voor met een paar vrienden..hilarisch.

Ik hou meer van strakke race en aktie spellen in supergraphics..PS3 komt er bij ons zeker.
pi_44248305
Nog wat leuks voorgevallen in de dagen dat ik afwezig was?

@ JP : ik zou maar wachten met de ps3, je kan em beter Q3 of Q4 2007 halen. De eerste ps3 zullen zeker last hebben van kinderziektes. Wacht maar liever op lading 2 of 3. Dan weet je al zeker dat er iig minder kinderziektes erin zitten
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:13:00 #267
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_44248361
Goeie reis Fred

Gisteren Gears of War gespeeld, zondag ga ik het met een vriend spelen, lijkt me erg gaaf.

Wii ga ik binnenkort ook eens spelen.

Wel raar dat een Wii via component een slecht (minder) beeld geeft. Component wordt toch beschouwd als 1 van de allerbeste manieren van aansluiten

@Jedi: Je hebt toch ook een stuurtje voor de Wii? Al lijkt het mij ook niks.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_44248514
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeie reis Fred

Gisteren Gears of War gespeeld, zondag ga ik het met een vriend spelen, lijkt me erg gaaf.

Wel raar dat een Wii via component een slecht (minder) beeld geeft. Component wordt toch beschouwd als 1 van de allerbeste manieren van aansluiten

De Wii is geen next-gen console qua hardware. Het is gewoon een opgevoerde gamecube.
pi_44248560
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeie reis Fred

Punt is dat Ferdi dus die componentkabel niet heeft..daarom minder beeld maar niet minder lol.
pi_44248663
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef Viro het volgende:

[..]

De Wii is geen next-gen console qua hardware. Het is gewoon een opgevoerde gamecube.
Maar qua gameplay toch duidelijk een Next-gen console
BF2: Diamond3d
pi_44248782
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar qua gameplay toch duidelijk een Next-gen console
Alleen dat is next-gen. Voor de rest vind ik het niet boeiend. Als de Wii qua hardware mee zou gaan zoals de X360 & PS3 zou het voor mij toch wel interesant worden. Voor mij valt de Wii buiten de boot als ik zou moeten kiezen voor een next-gen console. ik zou eerder nog de gamecube kiezen dan de Wii vanwege metriod prime. Gameplay is ook makkelijker vind ik
pi_44248803
Hoe komen jullie aan die Wii Heb stad en land afgebeld of ze nog ergens een Wii hebben... sta nu 6de op de lijst bij intertoys dus met een beetje geluk heb ik hem volgende week vrijdag pas
pi_44248810
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Viro het volgende:

[..]

Alleen dat is next-gen. Voor de rest vind ik het niet boeiend. Als de Wii qua hardware mee zou gaan zoals de X360 & PS3 zou het voor mij toch wel interesant worden. Voor mij valt de Wii buiten de boot als ik zou moeten kiezen voor een next-gen console.
speel er eerst eens mee.. ik had dezelfde mening tot ik ermeer gespeeld had.. Dit is gewoon appels en peren vergelijken wat je doet.
pi_44248829
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Viro het volgende:

[..]

Alleen dat is next-gen. Voor de rest vind ik het niet boeiend. Als de Wii qua hardware mee zou gaan zoals de X360 & PS3 zou het voor mij toch wel interesant worden. Voor mij valt de Wii buiten de boot als ik zou moeten kiezen voor een next-gen console. ik zou eerder nog de gamecube kiezen dan de Wii vanwege metriod prime.
Eigenlijk koop ik de Wii alleen voor Zelda En eventueel Smash Bros, altijd lachen!
pi_44248843

Altijd blijven lachen!!
pi_44248871
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe komen jullie aan die Wii Heb stad en land afgebeld of ze nog ergens een Wii hebben... sta nu 6de op de lijst bij intertoys dus met een beetje geluk heb ik hem volgende week vrijdag pas
Ik belde en een half uur later had ik m Puur geluk natuurlijk maar ja ik verdien t ook want ik heb straks geen fuck te doen als t avond is

Eplaza Zuidplein

en een Wii is geen vervanging voor de PS3 of 360 maar een gelijkwaardige aanvulling.
pi_44248953
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik belde en een half uur later had ik m Puur geluk natuurlijk maar ja ik verdien t ook want ik heb straks geen fuck te doen als t avond is

Eplaza Zuidplein

en een Wii is geen vervanging voor de PS3 of 360 maar een gelijkwaardige aanvulling.
Eplaza belt...
pi_44248969
Hoeft niet voor mij. Er zijn geen spellen die ik leuk vind op de Wii. K ben nooit een zelda fan geweest. Andere spellen die uitkomen zijn leuk om met vrienden te spelen, naar mijn mening. En ik game liever met z'n 2en of alleen op een console.
pi_44248986
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Eplaza belt...
pi_44249005
Wii Sports Andere spellen zijn niet de toppers die je op de Xdoos uit ziet komen nee maar het blijven stuk voor stuk geniale spellen om te spelen
pi_44249016
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Arghh

Werken die controllers een beetje, is het niet zo dat ze soms weigeren? En werkt het ook als je 1 meter met je neus van het beeldscherm/Wii zit?
pi_44249037
@Viro: Waarom wachten? De kinderziektes worden er juist nu uitgehaald door de US en JP versies... Ik gaat hem halen iig!
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:13:40 #283
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_44250432

Nou... kheb 2 contracten nu thuis liggen met een verschil van ¤400..
Lijkt me wel duidelijk dus.. Probleem is alleen dat degene die dichtbij is juist ook degene is die minst betaald. Gezien hun CAO die ik meegekregen heb zal het haast onmogelijk zijn om nog maar enigzins in de buurt van de andere te komen. Grappige is dat ze wel om je salaris indicatie vragen, geen commentaar erop leveren, maar je wel enkele dagen later al een contract in je bus proppen welke meer dan ¤500 daar onder zit..
pi_44250814
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghh

Werken die controllers een beetje, is het niet zo dat ze soms weigeren? En werkt het ook als je 1 meter met je neus van het beeldscherm/Wii zit?
Werkt super!

Ik neem het hele spul de 5e ook mee naar Jorrit dus je bent uitgenodigd hoor Hopen dat meer mensen er dan een hebben dan kunnen we met vier man tennissen
pi_44251251
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Werkt super!

Ik neem het hele spul de 5e ook mee naar Jorrit dus je bent uitgenodigd hoor Hopen dat meer mensen er dan een hebben dan kunnen we met vier man tennissen
Oke dan ik pwnd jullie toch met Tennis ik zit er 24/7 er achter bijna Wii is vet
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_44252266
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
@Viro: Waarom wachten? De kinderziektes worden er juist nu uitgehaald door de US en JP versies... Ik gaat hem halen iig!
100% kinderziektes vrij zullen US en JP nooit halen, er zullen in de EU ook kinderziektes opduiken waar ze in US en JP geen last van hebben. En prijsverlaging rond die tijd (hoop ik).
pi_44252680
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef Viro het volgende:

[..]

100% kinderziektes vrij zullen US en JP nooit halen, er zullen in de EU ook kinderziektes opduiken waar ze in US en JP geen last van hebben. En prijsverlaging rond die tijd (hoop ik).
Welnee, ik had de PS2 toen voor 1200 gulden nog... Die waren beter als degene die er nu zijn, er zullen enkel hackgevoelige en goedkopere onderdelen in gaan komen, en het verschil tussen de US en EU versies zal toch enkel in stroomtoevoer en os zijn... Anyhoe ik haal hem zo gauw het kan!

Metal Gear 4
pi_44252904
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:21 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Welnee, ik had de PS2 toen voor 1200 gulden nog... Die waren beter als degene die er nu zijn, er zullen enkel hackgevoelige en goedkopere onderdelen in gaan komen, en het verschil tussen de US en EU versies zal toch enkel in stroomtoevoer en os zijn... Anyhoe ik haal hem zo gauw het kan!

Metal Gear 4
Daar zit het hem in. De os zal zeker niet bug vrij zijn. De ps2 had bij release een simpele os als vergelijkt met nu. Ik wacht iig tot er een update is verschenen dat de os grotendeels bugvrij zal maken. En optimaal gebruik maakt van alle 8 cores. Nu schijnt de ps3 maar maximaal 2 core's te herkennen vanwege de os.
pi_44253563
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef Viro het volgende:

[..]

Daar zit het hem in. De os zal zeker niet bug vrij zijn. De ps2 had bij release een simpele os als vergelijkt met nu. Ik wacht iig tot er een update is verschenen dat de os grotendeels bugvrij zal maken. En optimaal gebruik maakt van alle 8 cores. Nu schijnt de ps3 maar maximaal 2 core's te herkennen vanwege de os.
O, dat is wel nieuw voor me! Maar goed daar heb je updates voor...
pi_44253995
quote:

[..]

Werkt super!

zit je nog steeds bij jp ??
anders kom ik effe kijken
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:06:24 #292
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_44256481
quote:

[..]

Werkt super!

Misschien moet ik dan maar eens opnieuw inrichten, zodat jullie niet alles aan gort slaan

Misschien kan ik dan nog wel een Wii regelen tegen die tijd. Ergste is dat ik nog wel me huis een beetje moet opruimen De woonkamer, keuken en slaapkamer zijn begaanbaar, echter de pc kamer is een ander verhaal

Het is ook wel handig als ik weet wie er komen en wie er wil blijven slapen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_44257335
Mensen die komen voor zover ik weet:
Ik
Kevin + Vera (?)
Raffie
JP & Lies /:N
Inco
Foxie
Ursel + Sanne
Frank
Rudy
Wesley
Pascal

In principe blijf ik slapen alhoewel het even afhankelijk is van wat JP & Lies doen. Als die s nachts cruisen en ik kan mee dan doe ik dat misschien. Of met Kev, anyway ik zie het wel
pi_44257798
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef FJD het volgende:
Ik
Kevin + Vera (?)
Raffie
Inco
Foxie
Ursel + Sanne
Frank
Rudy
Wesley
Pascal

In principe blijf ik slapen alhoewel het even afhankelijk is van wat JP & Lies doen. Als die s nachts cruisen en ik kan mee dan doe ik dat misschien. Of met Kev, anyway ik zie het wel
komt goed weet nog niet of we blijven slapen maar komen doe ik zeker!
Narf!
pi_44257810
Je hebt geluk dat ik een goed hart heb, mn zusje wil ook een Wii namelijk

Nu maar hopen dat je m snel hebt Kev
pi_44257986
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:19 schreef FJD het volgende:
Je hebt geluk dat ik een goed hart heb, mn zusje wil ook een Wii namelijk

Nu maar hopen dat je m snel hebt Kev
hoop t ook
Narf!
pi_44258118
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Misschien moet ik dan maar eens opnieuw inrichten, zodat jullie niet alles aan gort slaan

Misschien kan ik dan nog wel een Wii regelen tegen die tijd. Ergste is dat ik nog wel me huis een beetje moet opruimen De woonkamer, keuken en slaapkamer zijn begaanbaar, echter de pc kamer is een ander verhaal

Het is ook wel handig als ik weet wie er komen en wie er wil blijven slapen.
Ik wil graag blijven slapen als het kan
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_44258671
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef FJD het volgende:
Ik
Kevin + Vera (?)
Raffie
Inco
Foxie
Ursel + Sanne
Frank
Rudy
Wesley
Pascal

Uhmm waar is het, hoelaat, wanneer etc??
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:17:23 #299
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_44258756
Ik neem mijn taxi mee..

Al weet ze het zelf ook nog steeds niet..
pi_44258790
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Uhmm waar is het, hoelaat, wanneer etc??
Vrijdag 5 Januari, Apeldoorn, bij Jorrit, vanaf s morgens 06:00 we mochten hem wakker maken

Nee, uurtje of 8 zullen we aankomen bij Jorrit denk ik maar dat is afhankelijk van auto's die rijden en wanneer er gewerkt moet worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')