voor jou duizenden anderenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Iedereen moet weten, boeren zorgen voor je eten.
DUS HOUDT JE KOP WANT IK BEN BOER EN MAG JE ZEGGEN OMDAT JE ZONDER MIJ GEEN ETEN HAD SLET!!!!!!!!!!!!!!
Zo.![]()
Zoveel boeren zijn er anders niet meer.quote:
Ferrox for the pwn!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef Ferrox het volgende:
BOEREN FTW![]()
![]()
![]()
een beetje man zorgt dat hij trekker rijden kan![]()
beetje respect voor boeren ja![]()
hehe neequote:Op donderdag 30 november 2006 18:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zoveel boeren zijn er anders niet meer.![]()
Gelukkig dat aardappels uit de fabriek komen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef fs180 het volgende:
meer dan een paar duizend mij dunkt.. om precies te zijn 235 762
dat zijn de Regelmatig werkzame arbeiders, totaal, dan heb je ook nog de kleine grope die daarbuiten valt
plus ik eet nooit iets van boeren.. ik ga zo friet eten
48 uurs ban ?quote:
BANAANVRAAG! BANBANBAN!!!!!quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Iedereen moet weten, boeren zorgen voor je eten.
DUS HOUDT JE KOP WANT IK BEN BOER EN MAG JE ZEGGEN OMDAT JE ZONDER MIJ GEEN ETEN HAD SLET!!!!!!!!!!!!!!
Zo.![]()
Banaan-vraagquote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
BANAANVRAAG! BANBANBAN!!!!!
En verder?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:53 schreef Ipho het volgende:
Net me vader aan tafel: Ik vind je taal gebruik niet fatsoenlijk op FOK!
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe.![]()
![]()
![]()
Ik was net zo aan het eten, mijn moeder zo "Ik vind je taalgebruik op fok ongepast!"![]()
p0rnob0b stylequote:
z'n vader vind dat niet ergquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Straks ziet de vader van no1uknow dat .gifje en mag no1uknow nooit meer heer komen
Hang er een KTM EXC blok inquote:Op donderdag 30 november 2006 20:56 schreef Ipho het volgende:
Hoe krijg ik trouwens een fatsoenlijk geluid uit me derbi? (Ookal krijg ik hem maandag maar ik wil graag vast weten hoe ik mooi geluidje er uit krijg)
Ik ga dr wel naast staan, dan start ik mn motor en doe jij alsof je gas geeft...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:56 schreef Ipho het volgende:
Hoe krijg ik trouwens een fatsoenlijk geluid uit me derbi? (Ookal krijg ik hem maandag maar ik wil graag vast weten hoe ik mooi geluidje er uit krijg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |