Vandaar die eigenaardige geur om jou heen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Kippenstront er op. (geen geintje)
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar die eigenaardige geur om jou heen.
Ik heb al maaaaanden geen baard meer, en als je mn baard hebt gezien, weet je dat kippenstront zelfs mij te ver gingquote:Op woensdag 29 november 2006 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar die eigenaardige geur om jou heen.
Goed bezig Coby.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb al maaaaanden geen baard meer, en als je mn baard hebt gezien, weet je dat kippenstront zelfs mij te ver ging![]()
Maar ach, nu ik ben uitgekeken op mn baard ben ik er blij mee dat het amper groeit. Maar een keer in de week scheren
Een baard is juist kneiterhip ouwequote:Op woensdag 29 november 2006 18:57 schreef Pelgrim het volgende:
Waarom eigenlijk baardgroei als iedereen het wegscheert, vind ik zo'n raar principe van de natuur.
Ik zou zeggen, stuur moeder Natuur een mailtje en ga klagen. Misschien doet ze er iets aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:57 schreef Pelgrim het volgende:
Waarom eigenlijk baardgroei als iedereen het wegscheert, vind ik zo'n raar principe van de natuur.
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:15 schreef pingu_ het volgende:
Ook af en toe niet scheren?
..en zijn groei ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:15 schreef ooge het volgende:
[..]
![]()
....en scheren stimuleert haar groei niet.
Eenschquote:Op woensdag 29 november 2006 18:25 schreef Stansfield het volgende:
Ik gok dat je nog een puber bent.
Wees blij dat het nog niet echt groeit, na een paar jaar vind het super irritant om je te scheren en laat je vanzelf een baard staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |