mee eens... ik wou dat eerst ook altijd.. maar als je t eenmaal heb is het irritantquote:Op woensdag 29 november 2006 18:25 schreef Stansfield het volgende:
Ik gok dat je nog een puber bent.
Wees blij dat het nog niet echt groeit, na een paar jaar vind het super irritant om je te scheren en laat je vanzelf een baard staan.
Idd, vreselijk is het..om de 2-3 dagen scheren.bahh, heb er geen geduld voorquote:Op woensdag 29 november 2006 18:25 schreef Stansfield het volgende:
Ik gok dat je nog een puber bent.
Wees blij dat het nog niet echt groeit, na een paar jaar vind het super irritant om je te scheren en laat je vanzelf een baard staan.
Kloptquote:Op woensdag 29 november 2006 18:33 schreef papernote het volgende:
Scheren stimuleert de haargroei helemaal niet.
Dat is een fabeltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
Als je je elke dag scheert heb je helemaal geen baard.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:45 schreef Slarioux het volgende:
Serieus, je wilt geen baard. Wacht maar tot je je elke dag moet scheren, dan piep je wel anders.
Nou, probleem opgelost. TS, scheer je wat minder.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als je je elke dag scheert heb je helemaal geen baard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |