Als jij een spel er in hebt spint die niet heel hard?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom doet mijn 360 dat niet, waarom is mijn 360 stil, werkt ie feilloos en is ie nog niet gecrasht? Wat doet iedereen met dat apparaat werkelijk?
Omdat een blinde, dove Xbot dat soort zaken niet ziet en hoortquote:Op donderdag 30 november 2006 23:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom doet mijn 360 dat niet, waarom is mijn 360 stil, werkt ie feilloos en is ie nog niet gecrasht? Wat doet iedereen met dat apparaat werkelijk?
die van mij lijkt wel een stofzuigerquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als jij een spel er in hebt spint die niet heel hard?
check ff je msnquote:Op donderdag 30 november 2006 22:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik speel nu op mijn PC-monitor, 19 inch TFT. Groter zou fijner zijn, maar speelt prima zo, geluid via de PC doorlussen en spelen met je koptelefoon...
Jep, hier ook hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:57 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
die van mij lijkt wel een stofzuiger![]()
quote:
Niet wat hij bedoelt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:40 schreef TwyLight het volgende:
Je kan de xbox gewoon op de computer aansluiten via het netwerk hoordat is gewoon een functie van de xbox, niet van een omgebouwde.
Daar zit ik niet op te wachten eigenlijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 07:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten tot ik iemand online tegenkom die zijn anus heeft ingescant
Ok, ik begrijp dat voor wat ik bedoel, ik nog steeds een 'gemodde' xbox nodig heb?quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet wat hij bedoelt...
Nee je kan er geen films op dumpen, je kan wel films streamen als je Windows media center op je pc hebt staan.
En muziek streamen kan ook via je pc, maar je kan het er niet via je netwerk opdumpen
Volgens mij kan je talen kiezen, maar zaag me niet doormidden als ik het mis heb.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:03 schreef Woutervn het volgende:
Ik gister Viva Pinãta gehaald. Kom thuis. Stop het spel in mn XBOX. IS HET IN HET NEDERLANDS, NEEEEEE!!! Is er wel een engelse versie hier?
Natuurlijk gelijk geprobeerd, maar helaas...quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volgens mij kan je talen kiezen, maar zaag me niet doormidden als ik het mis heb.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:13 schreef Magneet het volgende:
nou, ik ben ook voorzien hoor van een 360. Eindelijk
tag is trouwens niet meer Magneetmaar nu dus : co vf213
De eerste drie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:11 schreef TwyLight het volgende:
Welk spel zal ik nemen:
Gears of War
Saints Row
Rainbow Six: Vegas
Test Drive Unlimited?
saints row......heb je het langste plezier van (vind ik)quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:18 schreef TwyLight het volgende:
Haha, ja ik wil ze ook wel allemaal maar toch kan ik er maar 1 kiezen
GoW en TDU.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:11 schreef TwyLight het volgende:
Welk spel zal ik nemen:
Gears of War
Saints Row
Rainbow Six: Vegas
Test Drive Unlimited?
Het gaat mij echt om het streamen. Bijvoorbeeld dat ik op mijn Xbox in mijn pc filmpjes kan activeren e.d. om te draaien op TV. Ik begrijp dat dit niet met de 360 mogelijk is? Ook niet op een of andere manier hoe hij niet standaard uit de winkel komt?quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet wat hij bedoelt...
Nee je kan er geen films op dumpen, je kan wel films streamen als je Windows media center op je pc hebt staan.
En muziek streamen kan ook via je pc, maar je kan het er niet via je netwerk opdumpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |