Heb hem gister gehaald en ben net ff wezen spelen, het is een game waar vrij veel gebeurt, maar dan op sommige momenten weer niks. In elk geval is het wel lekker achterover hangen, en zeker erg leuk. Vooral de ecosystemen die je al vrij snel ontdekt zijn soms leuk gevonden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:35 schreef bluebit het volgende:
hoe is viva pinata, is het echt een bank hang game wat lekker relaxed wegspeelt en kun je tijdens het spelen rustig een biertje drinken en sigaretje roken?
Jawel, streamen is wel mogelijk. Er is één voorwaarde. Je moet Windows XP Media Center hebben. Of straks Windows Vista waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:28 schreef rew- het volgende:
[..]
Het gaat mij echt om het streamen. Bijvoorbeeld dat ik op mijn Xbox in mijn pc filmpjes kan activeren e.d. om te draaien op TV. Ik begrijp dat dit niet met de 360 mogelijk is? Ook niet op een of andere manier hoe hij niet standaard uit de winkel komt?
quote:Digitaal entertainment: laat je muziek, foto's, video en tv een ware metamorfose ondergaan. Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.
Er is wel het een en ander te regelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:28 schreef rew- het volgende:
[..]
Het gaat mij echt om het streamen. Bijvoorbeeld dat ik op mijn Xbox in mijn pc filmpjes kan activeren e.d. om te draaien op TV. Ik begrijp dat dit niet met de 360 mogelijk is? Ook niet op een of andere manier hoe hij niet standaard uit de winkel komt?
misschien is dit iets voor jequote:Op vrijdag 1 december 2006 08:28 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon in het Nederlands, en afgezien van een enkel woordje dat vreemd vertaald is, is er niks aan te merken op de vertaling. Verder zijn de stemmen van goede kwaliteit, beter dan je in andere games treft met Nederlandse stemmen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:42 schreef Woutervn het volgende:
Is er iemand die Viva Piñata in het engels heeft. Lees net op een forum dat als je het in het engels wil het moet importeren
Onzin, ga naar je console settings in je dashboard, kies region UK, et voila.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:42 schreef Woutervn het volgende:
Is er iemand die Viva Piñata in het engels heeft. Lees net op een forum dat als je het in het engels wil het moet importeren
Dat lees ik idd net ook, maar is ie dan ook engels gesproken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onzin, ga naar je console settings in je dashboard, kies region UK, et voila.
zoals Kareltje als zegt, je kan wel gewoon wmv-bestanden streamen vanaf je PC. Je kan je bestanden dus eerst omzetten en dan gewoon kijken via de 360.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:01 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Jawel, streamen is wel mogelijk. Er is één voorwaarde. Je moet Windows XP Media Center hebben. Of straks Windows Vista waarschijnlijk.
[..]
wat raar dat niemand even zegt dat dit allang kan met transcode360, werkt behoorlijk goed, gebruik het echt al maanden zo, divx, TS bestanden, behalve DVD/VOB files pakt ie niet lekker. Ondertiteling eronder zetten werkt ook nog trouwens.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:30 schreef kepler het volgende:
[..]
zoals Kareltje als zegt, je kan wel gewoon wmv-bestanden streamen vanaf je PC. Je kan je bestanden dus eerst omzetten en dan gewoon kijken via de 360.
Het schijnt dat MS binnenkort ook divx-streamen mogelijk gaat maken, maar daar heb ik al een tijdje niks mee van gehoord
Omdat je daar mediacenter voor nodig hebt.. en die heb ik niet op mijn orginele OS.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
wat raar dat niemand even zegt dat dit allang kan met transcode360, werkt behoorlijk goed, gebruik het echt al maanden zo, divx, TS bestanden, behalve DVD/VOB files pakt ie niet lekker. Ondertiteling eronder zetten werkt ook nog trouwens.
wat Bastard zegtquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
wat raar dat niemand even zegt dat dit allang kan met transcode360, werkt behoorlijk goed, gebruik het echt al maanden zo, divx, TS bestanden, behalve DVD/VOB files pakt ie niet lekker. Ondertiteling eronder zetten werkt ook nog trouwens.
is in het vorige topic (of die daarvoor zelfs) al ter sprake gekomen... misschien handig om een link naar transcode360 in de OP te zetten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volgens mij was dit aan de orde van de dag. Was het ook niet zo dat er groepen vrienden waren die dan tegen elkaar gingen spelen en dan steeds bij dezelfde speler het spel verlieten zodat die steeds alle punten zou krijgen en hoog zou ranken? (pin mij er niet op vast, ik doe (nog) niet aan xbox live)quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:49 schreef quantas het volgende:
ik heb weer een klassieker nu bij PES 6... 2-0 voor en dan doet hij net of hij is vast gelopen! en dan ook niet quitten, nee gewoon wachten tot ik quit.. maar ik heb de tijd
Het spel loopt online gewoon weleens vast, en mensen zien dat gelijk als cheaten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:59 schreef Henk-B het volgende:
Kun je hem bewust laten vastlopen dan?
deze gast moet nu gewoon aftrappen, en hij heeft mij gezegd dit niet te doen, dus hij doet ALSOF hij is vastgelopen... anyways, ik zie wel wat er nu gebeurt!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het spel loopt online gewoon weleens vast, en mensen zien dat gelijk als cheaten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |