yep mooie lengtequote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben voorlopig meer van het piste- en off-pisterijden. Je zult mij pas met een board in een funpark vinden als ik het echt goed kan, maar een beetje truucjes proberen enzo vind ik wel leukDus een allround freestyle/freeride board zou voor mij wel geschikt zijn denk ik. En dan op lengte 158/160 ofzo? Mijn schoenmaat is 43/44.
Ik vermoed dat ik er dat weekend wel weer zit.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:24 schreef Rnej het volgende:
gruwelijke plank gek!
:p
MORGENAVOND WEEEHEHEHEEEEEG
dit is dus mijn laatste post voorlopig ff..
nog effe newsflash, ik ga in april met een middelbare school mee als leraar :-D kaprun baby!
misschien dat ik dan wat langer achterblijf, en dat ik dan een kamer boek daaro voor weinig centen.. kaprun is makkelijk te bereiken met de trein, dus als er mensen willen komen in de eerste week van mei zijn jullie welkom (denk aan 12 euro per overnachting ... dus dat is vrij goedkoop)
Zijn wel lekkere prijzen voor 12 euro per nacht. Meestal kom ik niet goedkoper dan 40 euro per nacht. Maar dat is nooit zolaat in eht seizoen. Maar Kaprun, ligt het aan mij dat ik dat niet zo bijzonder vond?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:24 schreef Rnej het volgende:
gruwelijke plank gek!
:p
MORGENAVOND WEEEHEHEHEEEEEG
dit is dus mijn laatste post voorlopig ff..
nog effe newsflash, ik ga in april met een middelbare school mee als leraar :-D kaprun baby!
misschien dat ik dan wat langer achterblijf, en dat ik dan een kamer boek daaro voor weinig centen.. kaprun is makkelijk te bereiken met de trein, dus als er mensen willen komen in de eerste week van mei zijn jullie welkom (denk aan 12 euro per overnachting ... dus dat is vrij goedkoop)
Die broek is nog wel enigzins te doen, ik zou graag even die jas afkraken. Met name die 'bont'-kraag. Naast dat het er absoluut niet uit ziet gaat daar allemaal sneeuw in hangen en dat gaat dan bevriezen. Dat is zwaar, koud en het ziet eruit alsof je een beginner bent.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:50 schreef beerke het volgende:
Ik wil graag even kwijt dat het setje van FourSquare gepost door Genesiz echt vreselijk lelijk is, Met name die broek...
als je nou gewoon niet valtquote:Op donderdag 14 december 2006 17:02 schreef XL het volgende:
[..]
Die broek is nog wel enigzins te doen, ik zou graag even die jas afkraken. Met name die 'bont'-kraag. Naast dat het er absoluut niet uit ziet gaat daar allemaal sneeuw in hangen en dat gaat dan bevriezen. Dat is zwaar, koud en het ziet eruit alsof je een beginner bent.
Als je niet valt dan zit de bont zo vol met spray en met sneeuw die op dat moment valt/waait.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:31 schreef beerke het volgende:
... ik ga er wel vanuit dat die bontkraag er "gewoon" af kan. Dan is die jas wat mij betreft zeer acceptabel. Maar die broek, jezus, die geeft een nieuwe definitie aan "baggy" hoor.
Het is altijd meer dan het lijkt en ik neem sowieso altijd teveel mee. Nu maar hopen dat het een beetje past en dat ik morgen geen belangrijke zaken vergeetquote:Op donderdag 14 december 2006 19:41 schreef Rnej het volgende:
inpakken is leuk
heb net 3 snowboards + setjes bindngen in een tas gepropt .... leuk om te doen :-D
strijkijzer ingepakt4 mutsen ingepakt (waarom?
)
nah, ben gewoon beaniefreakquote:Op donderdag 14 december 2006 20:05 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is altijd meer dan het lijkt en ik neem sowieso altijd teveel mee. Nu maar hopen dat het een beetje past en dat ik morgen geen belangrijke zaken vergeet![]()
1 met audioquote:Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef GenesiZ het volgende:
Als ik diie kleren maar mooi vindtde kans dat ik ze ga kopen is toch erg klein, al me geld zit in de vakantie:(
@ ForumGek. Mooie shizzle hoor. Wat voor bindingen zitten daar op?
@ Rnej. 4 mutsen? Je lijkt wel een vrouw. Hoeveel handtasjes heb je bij je![]()
![]()
we hebben het over handtasjes he?!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
1 met audio
1 voor chillmode
1 voor extra steez
1 van mijn de sponsor (werk ik mee) .. O' Neill
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
we hebben het over handtasjes he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |