Met Hero skills ook hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze me faction koopt zijn ze ook available voor je PvP-Characters
Oja er zat hier iemand op Fok toch op de guild "March Of The Shaven Heads" ?
Want ik zie juist dat ik in dezelfde alliance zit als die guild
ja ik zat in The March Of The Shaven Heads [HeAd]quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze me faction koopt zijn ze ook available voor je PvP-Characters
Oja er zat hier iemand op Fok toch op de guild "March Of The Shaven Heads" ?
Want ik zie juist dat ik in dezelfde alliance zit als die guild
Daar was ik ook al heel snel achter.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Pizzahut het volgende:
Olias als MM Ruleert dik!
Master of Whispers als MM Zuigt!
Ik gebruik Olias als SS/Curse, want telkens als ik MM-build doe gaat hij hele tijd zitten te BoTM'en terwijl hij weinig HP heeft en gaat ie dood >>quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Pizzahut het volgende:
Olias als MM Ruleert dik!
Master of Whispers als MM Zuigt!
mijn monks healen de minnions altijd.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ik gebruik Olias als SS/Curse, want telkens als ik MM-build doe gaat hij hele tijd zitten te BoTM'en terwijl hij weinig HP heeft en gaat ie dood >>
ik betaalde 4 weken geleden 27 voor proph. , de special edition. Wel zie ik overal nog factions liggen coor 39,95 terwijl NF 42,95 is. Dus Factions moet maar even wachten tot hij wat goedkoper is.quote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
wtf ik betaalde fokking 45 euro voor prphechies een wwek geldenen ofzo
zeker een mailtje gehad van PlayNC?quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef Elegy het volgende:
Als er nog iemand een NF trial key wil moet je me maar even PM en
ik zag zo'n ventje door town lopen maar gebeurde niet echt veel, dus ben nu alweer te laat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef Amadeo het volgende:
Wintersday Championships Play-offs zijn volop bezig en na 5 rondes gaan morgen de beste 8 dan door
Hoop dat [dT] wint!Ook omdat ik hun als 1ste heb gezet bij Predictions van Xunlai Tournament House
1 punt heb ik zeker wel, maar ik zou wel graag boven de 10 punten hebben, zodat ik een Bow én Sword kan halen
Ik heb trouwens vandaag ook een Fiery Gladius gevondenIs wel mooie vuuranimatie bij, maar hij is helaas niet max dmg
Jepquote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
zeker een mailtje gehad van PlayNC?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |