quote:Op donderdag 7 december 2006 17:37 schreef Koewam het volgende:
Laatst had ik om 13.45 college. Ik was te laat
En ja hoor, ik was 10 min te laat. Hoe krijg ik het voor elkaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:01 schreef magnifor het volgende:
Morgen heb ik pas om 13.30 les, maar toch is de kans groot dat ik morgen te laat op school ben.
Keep us postedquote:Op donderdag 7 december 2006 23:10 schreef jd1982 het volgende:
Nouw ik wil zo eigenlijk in bed... morgen weer een aflevering van 'de soap der ontwaking'
Post maar even, want als ik dat zo lees eindigt het morgen met een kast die bovenop je valt als je erop probeert te klimmen.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:16 schreef Xith het volgende:
Wat ik doe: Verstop de wekker op een hele moeilijke plek. Zodat als hij afgaat ik moet opstaan, naar de kast moet lopen, ik op mijn tenen moet staan op erbij te kunnen, en dan ben ik al haf wakker
Toch niet dat gammele ijzeren grijze gedrocht van IKEA?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef moelan0e het volgende:
Wakker worden is werkelijk verschrikkelijk. Als ik moeite heb mijn bed uit te komen in de ochtend dan zal ik de hele dag chagrijnig zijn, of verlangen naar mijn bed.
Als ik vroeg op moet staan dan zet ik de wekker onder mijn bed, welk een twee persoonshoogslaper is van de IKEA, zodat ik wel helemaal mijn bed uit moet komen. En uit mijn hoogslaper komen is niet iets wat je zo makkelijk doet. Zeker niet in de ochtend.
Ik zet zo mijn adres hier neer en dan moeten jullie morgenvroeg hiernaartoe komen rijden en dan aanbellen, goed?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:10 schreef Zyggie het volgende:
Dit vraagt gewoon om groepstherapie. In een afgesloten zaal moeten we ons ritme hervinden.![]()
ja een afgesloten zaal zonder ramen en klokkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:10 schreef Zyggie het volgende:
Dit vraagt gewoon om groepstherapie. In een afgesloten zaal moeten we ons ritme hervinden.![]()
i know. gisteren 4:30 ofzo. vandaag dus over een kwartier.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Het begint bij vroeg naar bed gaan hoor
Ik juich me ook altijd te pletter als ik om 11:00 uur weet op te staan voor een college om 13:30quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
i know. gisteren 4:30 ofzo. vandaag dus over een kwartier.. dat is al een behoorlijke vooruitgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |