Ik schenk je een Apple-toetsjequote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Slarioux het volgende:
Nou, PM maar voor de gegevens, onder een tientje stort ik terug want dat vind ik te weinig.
Doe maar de Q, anders gaat het maar door de war en dan snap ik er niks meer vanquote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik schenk je een Apple-toetsjeMag dat wel?
Zit er geen ESC op zo'n ding?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Doe maar de Q, anders gaat het maar door de war en dan snap ik er niks meer van
Ik weet wel waar je een hoop appletjes kunt jatten, zo schijnt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Slarioux het volgende:
Nou, PM maar voor de gegevens, onder een tientje stort ik terug want dat vind ik te weinig.
Op het Rijn IJssel?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Op mijn school zijn ze een paar maanden terug allemaal gejat.
Jawel, maar die heb je op een mac toch nooit nodig.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:57 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zit er geen ESC op zo'n ding?
Mmm, ik bel Danny Ocean ffquote:Op woensdag 29 november 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je een hoop appletjes kunt jatten, zo schijnt.
Op mijn school zijn ze een paar maanden terug allemaal gejat.
Is dat niks voor je? In Arnhem ook.
Ik heb medelijden met je *aait*.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:10 schreef sh4dow het volgende:
[..]
Lol! Nee ik was het niet, maar ik zit daar wel op school.
Mooie letter.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Doe maar de Q, anders gaat het maar door de war en dan snap ik er niks meer van
Ik ook met jou hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb medelijden met je *aait*.
Owja met die instelling zul je vast een hoop donaties krijgenquote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Slarioux het volgende:
3 dubbele pizza met kaas, zonder losse handjes..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:27 schreef FiXeR999 het volgende:
wtf ja echt.
APPEL!!!
toch de grasmaaier, lol..
WOEF WAFF WOEF! einz!
Dus heb jij een dellquote:Op woensdag 29 november 2006 13:53 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
3 dubbele pizza met kaas, zonder losse handjes..
Apple is voor watjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |