En hoeveel kansen heeft AZ gehad?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blij zijn? Buiten die goal heeft SLovan maar een goede kans gehad (redding van Sinouh) en een pass die voor iedereen langs ging.
Geen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En hoeveel kansen heeft AZ gehad?
Niet veel. De tegenstander doet het vrij slim. Weten waarschijnlijk dat hun middenveld toch wel overlopen zal worden dus trekken de boel lekker terug om daar de defensie te versterken. Normaal als het middenveld overlopen wordt heb je niet veel meer over maar door zich wat terug te trekken is het makkelijker om de gaten op te vullen. Eventueel proberen te counteren wat nu 1-2 kansen opleverde. Tis net Italiaans.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En hoeveel kansen heeft AZ gehad?
Ik vind dat Van Gaal zijn team niet zo had moeten husselen. Bovendien is niet slim om en Shota, en Koef en Dembele er meteen in te zetten.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Met een 0-2 is in ieder geval een overwinning wel verkeken. Slecht verdedigend werk. Als Job Bulters hierop afgerekend zou worden is het onterecht, die speler kapt zo'n beetje 2 verdedigers zoek.
Mee eens. Had gewoon de "normale" ploeg er in moeten zetten om dit gewoon zakelijk af te handelen. Ik snap ook de basis van Gudjohnsson niet zo. Nog weinig laten zien, mede door weinig spelen en dat is buiten zijn schuld om, maar om hem dan te laten spelen 1-2 wedstrijden en dan meteen ook basis in deze UEFA Cup wedstrijd is wel wat snel. Was misschien met Donk ook wel zo, alleen pakte dat dan toevallig nog goed uit.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat Van Gaal zijn team niet zo had moeten husselen. Bovendien is geen niet slim om en Shota, en Koef en Dembele er meteen in te zetten.
Doen ze slim.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Koef eruit?![]()
![]()
![]()
Van Gaal heeft torren in zijn hoofd![]()
![]()
![]()
Kan me er zelf zo aan storen. Scheidsrechters zouden zulke spelers standaard vijf minuten naast het veld moeten laten staan. Ga maar even bijkomen van je wondenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:02 schreef venomsnake het volgende:
Doen ze slim.
AZ komt op die manier niet in de wedstrijd en het kost tijd...![]()
verkapt kijk-mij-2-broodjes-frikandel-hebbenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga maar eens 2 broodjes frikandel maken, wedstrijd is nog beetje saai
Ehm, ze draaiden het ook wel eens bij TMF bij een programma van Menthal Theo. Zal wel een (remix) nummer van hem en Charlie zijn ofzow.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef Sjakie01 het volgende:
JA!!! 1-1
Hoe heet dat nummer dat ze afspelen na een doelpunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |