Na het Fulvia debacle heb ik mij gericht op een Renault Dauphine. Met de verkoper kwam ik tot een overeenkomst, alleen verkocht hij drie uur later alsnog de dauphine aan iemand anders. Op dat moment was ik bezig verzekering en dergelijke te regelen. Deze zomer was ik in Zweden en daar zag ik een schitterende Saab 96 uit 1964 te koop staan. De beste man gebeld en uitgelegd dat ik uit NL kom en geïnteresseerd ben in oude rally-modellen. Vervolgens gevraagd of de auto nog te koop stond. Zijn antwoord was ja, maar hij verkocht hem niet aan een buitenlander. Een Zweedse vriend van me wilde hem wel voor me kopen, maar van zulke gastvrijheid kon ik geen gebruik maken. Momenteel ligt de zoektocht een beetje stil.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij trouwens al een Fulvia, UIO?
Ah, sund mên.quote:UIO schreef het volgende:
Na het Fulvia debacle heb ik mij gericht op een Renault Dauphine. Met de verkoper kwam ik tot een overeenkomst, alleen verkocht hij drie uur later alsnog de dauphine aan iemand anders. Op dat moment was ik bezig verzekering en dergelijke te regelen. Deze zomer was ik in Zweden en daar zag ik een schitterende Saab 96 uit 1964 te koop staan. De beste man gebeld en uitgelegd dat ik uit NL kom en geïnteresseerd ben in oude rally-modellen. Vervolgens gevraagd of de auto nog te koop stond. Zijn antwoord was ja, maar hij verkocht hem niet aan een buitenlander. Een Zweedse vriend van me wilde hem wel voor me kopen, maar van zulke gastvrijheid kon ik geen gebruik maken. Momenteel ligt de zoektocht een beetje stil.
Ies nijs autootquote:
Nou jij komt ook een eind met die hendig sjiek geslipte bx van je.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is nou pas echt pimpen, U.
Mooi karretje.
RESPECT Je weet toch!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vet lauwe rap-shizzle, A.
Ooit zal ik cruisen! Ooit!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, sund mên.
Het is fijn om je eigen ride te hebben, jeweet.
Het is qua layout af en toe een beetje zoeken naar quote-knopjes.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Iedereen is plotseling sprakeloos?
Vetquote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
Als ik ooit geld heb en niet meer Pijp koop ik een alfa spider![]()
[afbeelding]
Netjes heur!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
Als ik ooit geld heb en niet meer in de Pijp woon koop ik een alfa spider![]()
[afbeelding]
Ik las heel wat anders.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
Als ik ooit geld heb en niet meer in de Pijp woon koop ik een alfa spider![]()
[afbeelding]
Jij las mijn kwootquote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik las heel wat anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |