a.s. zaterdag dus.quote:Op maandag 4 december 2006 13:47 schreef Leonos het volgende:
9 december is gewoon school volgens mij
Edit: Dat is de voorverkoop
Sorry? Moeilijke maatsoorten? Wtf is er lastig aan een 4/4 of een 3/4???quote:volkskrant
Hoe vol kun je een liedje stoppen met hysterische stemuithalen, barokke toetsenpartijen, moeilijke maatsoorten en onontwarbare kluwen gitaarnoten voordat het uit zijn voegen barst? Dat is de vraag die de muziek van Muse vooral oproept.
Ik weet nog toen Muse net om de hoek kwam kijken (2000 of 2001 ofzo) dat ze bejubeld werden bij het leven.quote:Op maandag 4 december 2006 16:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Sorry? Moeilijke maatsoorten? Wtf is er lastig aan een 4/4 of een 3/4???
Die rescencent moet maar niet bij TOOL gaan kijken, dan raakt ie waarschijnlijk helemaal van het pad af...
Eens.quote:Op maandag 4 december 2006 18:42 schreef Dandelion het volgende:
nah ja, tis natuurlijk vreselijk irritant dat Muse concerten ineens bezocht worden door gillende breezersletjes die maar 3 nummers kennen. En dat een concert, wanneer er meer dan 3 albumtracks gespeeld worden ineens veel minder sfeer heeft, omdat het publiek alleen de hits kent.
Maar daar kan muse dan weer niets aan doen.
quote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef Eix het volgende:
Is er trouwens echt niemand die de nieuwe versie van Assassin heeft geluisterd?![]()
Assassin Grand Omega Bosses edit staat op de Knights of Cydonia single, is het hele stuk middenstuk van Debase Mason's Grog (de oorspronkelijke versie van Assassin, Grand Omega Bosses is hiervan ook een anagramquote:Op maandag 4 december 2006 18:58 schreef koenimex het volgende:
[..]? Waar? PM? Of heb ik iets gemist in het topic
?
of is het een grap?
Je stukje toverde een brede grijns op mijn gezicht. Altijd leuk dat zo'n prijs precies bij de juiste persoon terecht komt. En leuk geschrevenquote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef Spec87 het volgende:
Ik ga dit topic even misbruiken om de Free Record Shop te bedanken.![]()
Wat is er dan gebeurd vragen jullie je allemaal af?
Nou, ik zal het even uitleggen.
*blaat*
Als je goed luistert naar Assassin edit hoor je in het Debase riffje zelfs een piano.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef TheArowana het volgende:
@ Grand Omega Bosses Edit:
Sodetering! Van één van hun minst interessante nummers (sorry Assassin-fans) maken ze in één klap misschien wel hun sterkste productie tot nu toe! Erg jammer dat hij zo niet op het album staat.
Zet overigens een koptelefoon op voor superieure stereo-effecten in de koortjes
Ik heb maar even 'gekocht' op die site, en het is idd een geniale versiequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef TheArowana het volgende:
@ Grand Omega Bosses Edit:
Sodetering! Van één van hun minst interessante nummers (sorry Assassin-fans) maken ze in één klap misschien wel hun sterkste productie tot nu toe! Erg jammer dat hij zo niet op het album staat.
Zet overigens een koptelefoon op voor superieure stereo-effecten in de koortjes
Als het me lukt, mag je em hebben van me...quote:
mij lukt het ook niet helemaalquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een poging gedaan tot het "kopen" van het nummer, maar volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan![]()
Nog maar es een poging wagen dan, ik geloof wel dat het de moeite waard is als ik jullie zo hoor.
Je hebt een pmquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het me lukt, mag je em hebben van me...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |