Het is figuratief...Daar ontkom ik niet aan.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, in welke traditie zou een volgende vraag zijn. Of ben je een beetje allround bezig?
Aha, nou ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is figuratief...Daar ontkom ik niet aan.
Aha, broer jij maakt dus ook dingen. Wat voor iets als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:56 schreef broer het volgende:
Nou, dat ging sneller dan verwacht.
Mijn psycholoog zegt dat ik dit maar positief moet opvatten.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind jullie bijna allemaal lief, hoor.
Ordinaire reclame.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wat voor iets als ik vragen mag?![]()
Ja, dat zie je juist.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:09 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn psycholoog zegt dat ik dit maar positief moet opvatten.
Aha, waarom dan een nadruk leggen op dat je iets in opdracht doet? Doet namelijk vermoeden dat je ook eigen werk maakt.quote:
Welterusten, voor als je gaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet nodig gaan slapen.
Dat was niet meer dan een reactie op Do2.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha, waarom dan een nadruk leggen op dat je iets in opdracht doet?
Oke, ach ja. Op Fok! vergeet ik vaak gemakshalve afscheid te nemen.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat was niet meer dan een reactie op Do2.
En verder ben ik slecht in fatsoenlijk afscheid nemen. Dus dan doe ik het maar zo.
Tja, dat is Fok! bij uitstek.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:41 schreef broer het volgende:
(Ik was zo onhandig om een Sévèke-topic te openen. Nu ben ik verdrietig om het bij tijd en wijle ontzettend domme volk dat hier rondhangt.)
Ja, ik heb dat bij POL heel erg. Soms is het wel interesand en dan plots, als vanuit het niets, allemaal mensen die maar zomaar wat zeggen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:05 schreef broer het volgende:
Ja, dat weet ik eigenlijk ook wel. Maar soms vergis ik me en dan klik ik tóch.
Dat 'vanuit het niets' was ook een beetje cynisch bedoeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef broer het volgende:
Ik vind het niet eens 'vanuit het niets'. Ik lees maar weinig echte, goede discussies, waarin mensen ook daadwerkelijk bereid zijn zich te laten overtuigen.
Maar misschien komt dat wel omdat ik topics open met titels als: "Is een links kabinet goed voor Nederland?", en: "Moslims!", en: "Wilders negen zetels!!!!1!" Dat moet ik ook niet doen.
Fok! is wel redelijk groot, breed en er is relatief veel toegestaan... dat zie je niet overal. Op andere fora heb je een permban vaak al te pakken als je met een mod spot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:49 schreef broer het volgende:
Gelukkig kan ik redelijk spellen.
Maar je hebt wel gelijk. En als ik me alleen maar ergerde zou ik wel een ander forum zoeken. (Al vermoed ik dat het elders niet veel beter is.)
O ja, dat krijg je dan. Mensen die iets hebben met 'status'.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Op adere fora heb je een permban vaak al te pakken als je met een mod spot.![]()
Dat gebeurt wel vaker 's nachts.quote:Valt me trouwens wel op dat het best rustig is in TT&K.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |