Ik wind me er niet over op, ik deel alleen de mening van Willem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat heeft de KNVB er nou mee te maken? Het is de keuze van degene(n) die de samenvatting maken. Misschien hebben zij een klein beetje andere interesses dan jij. Kan gebeuren toch? (Misschien wilden ze laten zien dat de aggressie toenam ofzo...)
Maar nogmaals: objectieve journalistiek bestaat niet. Ook de NOS was niet objectief, omdat de samenvattingen altijd gemaakt worden door een individu of enkele individuen. Dat je je hierover opwindt, getuigt van een redelijk bekrompen wereldbeeld... Wees blij dat het nog behoorlijk objectief is, neem een willekeurige krant en het is al veel meer clubgericht.
Dat heeft niets met objectiviteit te makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind ik niet. Talpa behandelt 'kleintjes' beter dan de NOS.
Onzin.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:49 schreef Doornenburg het volgende:
De NOS was ook niet objectief, maar ze waren wel objectiever dan Talpa.
Begint ondertussen ook wel een dooddoener te worden dit..quote:
Media hoort hier zich gewoon niet in te bemoeien. Als iets niet bestrafd wordt door de scheidsrechter, pech gehad. Zo voorkom je dat de ene wel na televisiebeelden alsnog gepakt wordt en de ander niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:55 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Begint ondertussen ook wel een dooddoener te worden dit..
Feit blijft nu wel dat Talpa beslist wie er uiteindelijk achter gestraft worden, dat lijkt me absoluut geen goede situatie. De tuchtcommissie moet onafhankelijk van de samenvatting handelen, dat lijkt nu niet het geval.
Precies..... Als Talpa iets niet laat zien komt het ook niet bij de tuchtcommissie terecht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:55 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Feit blijft nu wel dat Talpa beslist wie er uiteindelijk achter gestraft worden, dat lijkt me absoluut geen goede situatie. De tuchtcommissie moet onafhankelijk van de samenvatting handelen, dat lijkt nu niet het geval.
Dat de journalistiek niet objectief is vind ik nog geen zo'n punt, het feit dat de tuchtcommissie op deze beelden afgaat is wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat heeft de KNVB er nou mee te maken? Het is de keuze van degene(n) die de samenvatting maken. Misschien hebben zij een klein beetje andere interesses dan jij. Kan gebeuren toch? (Misschien wilden ze laten zien dat de aggressie toenam ofzo...)
Maar nogmaals: objectieve journalistiek bestaat niet. Ook de NOS was niet objectief, omdat de samenvattingen altijd gemaakt worden door een individu of enkele individuen. Dat je je hierover opwindt, getuigt van een redelijk bekrompen wereldbeeld... Wees blij dat het nog behoorlijk objectief is, neem een willekeurige krant en het is al veel meer clubgericht.
Precies, om het zuiver te houden moet je gewoon alleen op waarnemingen van scheids afgaan. Achteraf kan je 'fouten' van de scheids herstellen, maar achteraf straffen leidt alleen maar tot scheve verhoudingen. Tenzij je het consequent doet, maar dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Media hoort hier zich gewoon niet in te bemoeien. Als iets niet bestrafd wordt door de scheidsrechter, pech gehad. Zo voorkom je dat de ene wel na televisiebeelden alsnog gepakt wordt en de ander niet.
Dat was broer konijn tegen Saeijs inderdaadquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:14 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Volgens mij was het de wedstrijd tegen Roda JC dat hij een speler van roda trapte en een elleboog tegelijk gaf. Maar dit was niet te zien op Talpa.
Die komen ook eens ruim aan bod en worden niet achterin weggepropt en erdoorheen gejaagd omdat de zendtijd bijna op is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind ik niet. Talpa behandelt 'kleintjes' beter dan de NOS.
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die komen ook eens ruim aan bod en worden niet achterin weggepropt en erdoorheen gejaagd omdat de zendtijd bijna op is.
Toen werden er doodschoppen van Saejs uit de samenvatting geknipt, die man had na 5 minuten al 3x rood moeten hebben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was broer konijn tegen Saeijs inderdaad
Dan moet je Ruud eens commentaar zien gevenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Willem is een zeikerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |