Feitenneuker, het ging om het ideequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fastest Animal peregrine falcon, a bird (100-200 miles per hour)
Fastest Marine Animal blue whale (30 miles per hour)
Fastest Land Animal cheetah (70 miles per hour)
Fastest Fish sailfish (68 miles per hour)
Fastest Bird peregrine falcon (100Ð200 miles per hour)
Fastest Insect dragonfly (36 miles per hour)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Feitenneuker, het ging om het idee![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het een leuk idee, alleen is er al patent op aangevraagt door een Duitser. Deze heeft het niet op de markt gebracht dus waarschijnlijk is er geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Feitenneuker, het ging om het idee![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn octrooi was verleaupen en dat bracht mij op het idee hier een brak potentieel topic over te maken, dank voor de feedback, verdere vragen zie de FAQquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk idee, alleen is er al patent op aangevraagt door een Duitser. Deze heeft het niet op de markt gebracht dus waarschijnlijk is er geen behoefte aan.
Niet de enige die die grap heeft gemaakt hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef plumbum het volgende:
Een grap. Van Theo.
lui-paardquote:
I know, maar ik hoorde m t laatst van theo. en theo is de bom.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Niet de enige die die grap heeft gemaakt hoor
Maar zo zou Theo het gewilsd hebben
Theo is een geitquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:06 schreef plumbum het volgende:
[..]
I know, maar ik hoorde m t laatst van theo. en theo is de bom.
niet dooie theo. nee, theo de de bom is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |