Stomme Gothic!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef Janetje het volgende:
Dat had ik vorige week ook een keer ja..
Ok, ik liep in zwarte kleren in Heerlen, maar toch.
Maar goed.. zo'n bomberjack heeft wel een bepaalde associatie..
mijn grap, wat doe jequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heb je toevallig ook een kaal hoofd en zwarte kistjes waar je voor de grap witte of rode veters in hebt gedaan?
No shit about my gothic...quote:
Haha nee, loop gewoon in een spijkerbroek met bruine puntlaarzen. Mijn vriend is gabber, scheerd z`n hoofd kaal en loopt in een neophyte bomberjack maar heeft ook allochtone kameraden die zelfs meegaan naar hardcore feesten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heb je toevallig ook een kaal hoofd en zwarte kistjes waar je voor de grap witte of rode veters in hebt gedaan?
Hier moest ik toch wel een kwartiertje om lachen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:11 schreef Hyperdude het volgende:
Je bent toevallig net de enige domme Turken tegengekomen die er in NL zijn.
En jij riep natuurlijk terug: ga terug naar je eigen land,mislukte schapenneuker die je er bent, terwijl je je rechterhand stijver dan stijf in de lucht had?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Ik liep vandaag door het winkelcentrum en opeens werd ik steeds achterna gelopen door een stel turken die me uitscholden voor nazi.
Snap niet waarom, ok ik loop in een bomberjack maar er staat geen hakenkruis op ofzo.
Ik ben helemaal geen nazi, heb ook genoeg allochtone collega`s waar ik het juist heel goed mee kan vinden.
Een bomberjack heeft toch niks met rascisme te maken? Die jas is gewoon lekker warm aan als ik op m`n scooter rijd.
Ik heb ze gewoon genegeerd, 1 van die turken is een oude klasgenoot van me. Die tijdens de middelbare schooltijd zelf ook een bomberjack droeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef Dennisch het volgende:
[..]
En jij riep natuurlijk terug: ga terug naar je eigen land,mislukte schapenneuker die je er bent, terwijl je je rechterhand stijver dan stijf in de lucht had?
Als ze dat tegen mij roepen zeg ik altijd: ik ben racist, geen nazi....lopen ze meestal dom kijkend door...
wie mogen we niet bashen dan, de TS, turken, gothics of mods die elke keer malle slotjes zetten?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:14 schreef Janetje het volgende:
Laten we hier alstjeblieft geen bashtopic van maken
Allemaal graag enigszins met respect behandelen, als het even kan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:16 schreef Herald het volgende:
[..]
wie mogen we niet bashen dan, de TS, turken, gothics of mods die elke keer malle slotjes zetten?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:26 schreef Geerd het volgende:
Misschien zecht de nick wel alles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |