JEZUS naab, Slayer staat ook op FoRquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef TheSorrow het volgende:
Slayer komt ook op Graspop, dus dag FoR![]()
Ach, jij kind!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef TheSorrow het volgende:
Slayer komt ook op Graspop, dus dag FoR![]()
Dat vind ik eerlijk gezegt best wel lullig voor Waldrock, een van de laatste festivals die niet is overgenomen door Mojo, ze verdienen beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef L.Mo het volgende:
van het festivalinfo forum:
Volgens de website van 3voor12 van de VPRO:
"Waldrock wijzigt verplicht koers door Fields of Rock: Minder grote bands op jubileumeditie van Fries metalfestival
Als 666 het nummer van het Beest is, is 777 het nummer van Waldrock. Op 7 juli 2007 viert het Friese metalfestival zijn twintigste verjaardag. Voor die gelegenheid wilde het festival in Burgum extra feestelijk uitpakken met enkele grote namen. Maar dat is vooral vanwege Fields of Rock niet gelukt, zegt organisator Kees Koudstaal. Dit festival duurt dit jaar voor het eerst twee dagen en heeft op 16 en 17 juni onder anderen Iron Maiden, Machine Head, Motörhead, Type O Negative en Slayer op het programma staan. Koudstaal: "Zo blijft er weinig voor ons over.".
Tot vorige week is Waldrock op zoek geweest naar andere grote namen. "Daar zijn we nu mee gestopt", zegt Koudstaal. "We hebben dit jaar contact gehad met Slayer. Toch heeft hun boeker ervoor gekozen om de band op Fields of Rock neer te zetten, want daar komen veel meer mensen. Daar balen we best van, want we hadden Slayer graag gehad. Verder zijn we met Marilyn Manson bezig geweest, maar die koos voor Pinkpop. Aan de andere kant worden bekende acts ook steeds duurder en daardoor moeilijker te betalen voor ons."
![]()
Waldrock is ook gewoon een Mojo-festival hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:24 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegt best wel lullig voor Waldrock, een van de laatste festivals die niet is overgenomen door Mojo, ze verdienen beter.
maar om nou helemaal naar Friesland af te reizen
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waldrock is ook gewoon een Mojo-festival hoor![]()
Typ maar eens mojo en waldrock tegelijk in google in...quote:
Heb ik gedaan. Geen bewijs gevonden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Typ maar eens mojo en waldrock tegelijk in google in...
Net alsof die site compleet is. Mojo is sowieso bij vrijwel alle concerten en festivals met internationale artiesten betrokken als boekingsbureau, dus ook bij Walrock. Daarnaast hadden ze tot iiig 2005 een belang van 50% in Waldrock, ik kan me niet voorstellen dat dat anno 2007 niet meer zo is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef kriele het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Geen bewijs gevonden.
Check de mojo site maar eens.
http://www.mojo.nl/festivals/index.asp
Over ongeveer 997 jaar dan neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef L.Mo het volgende:
Marilyn Manson komt ook naar FOR:
http://www.mansonusa.com/tour/?view=gb
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef L.Mo het volgende:
Marilyn Manson komt ook naar FOR:
http://www.mansonusa.com/tour/?view=gb
Net als Velvet Revolver:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=68782
de tour is nog altijd in het teken van A Matter Of Life And Death, al spelen ze 'm niet helemaal meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:05 schreef Rechterbal het volgende:
Hmmm, weet iemand of Maiden die laatste cd live gaat spelen, of Powerslave?
1. The early days tour was een tour waarin nummers van alleen de eerste vier albums werden gespeeld, dat komt niet meer terug. Je bedoelt het vervolg op die tour.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:43 schreef Rechterbal het volgende:
Mja, als je de nieuwe site bekijkt van maiden, dan neig ik toch te zeggen dat The Early Days is begonnen. Het is weer HTML en oldskool![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Djaser op 18-03-2007 11:46:05 ]
Hoeft hij zichzelf in iedergeval niet meer lijkbleek te schminkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Over ongeveer 997 jaar dan neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |