Zelf gemaakt, ik zal er binnenkort wel zelf eentje kopen.. misschien dat ik daar beter in ben... Waar is Belkin tekoop?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oja. Heb je een crosskabel gekocht of gemaakt satecl? Je kunt er beter een kopen namelijk, heb er een van Belkin en heb geen problemen whatsoever.![]()
Hoeft niet specifiek Belkin te zijn, alleen maken die altijd wel goede kwaliteit netwerkartikelen. Je kunt eens kijken bij van die Primafoon dingen (of hoe die nu ook mogen hetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, ik zal er binnenkort wel zelf eentje kopen.. misschien dat ik daar beter in ben... Waar is Belkin tekoop?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze de sliding bug niet er uit hebben gehaald. Maak je met een speler een sliding, ligt er buiten beeld ook eentje op de grond.![]()
Inderdaad. Ok, moet maar eens over gaan op manual switchen als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef arpy het volgende:
Bedoel je dat als je tackle doet met je speler, dat dan een andere speler de tackle uitvoert?
Want dat ligt aan die autoswitch instelling.
[..]
Volgens mij heb ik als enige gereageerd dat te doen, en zo geweldig ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef VoreG het volgende:
Ik snap niet dat jullie als geweldige PES-ers die iedereen verslaan etc etc. nog steeds met semi-auto spelen
Super Cancel loslaten wanneer je bij de bal bent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef satecl het volgende:
Ik ben nu een beetje met Super Cancel bezig. Ik heb dus begrepen dat je met je speler naar de bal toeloopt (als je R2+R2 ingedrukt hebt) en dat je daarom eerder bij de bal bent, maar het aannemen gaat bij mij niet echt. Als ik deze functie gebruik, dan laat hij de bal zeg maar lopen. Heeft iemand hier een tip voor?
Loslaten voordat je de bal aanraaktquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef satecl het volgende:
Ik ben nu een beetje met Super Cancel bezig. Ik heb dus begrepen dat je met je speler naar de bal toeloopt (als je R2+R2 ingedrukt hebt) en dat je daarom eerder bij de bal bent, maar het aannemen gaat bij mij niet echt. Als ik deze functie gebruik, dan laat hij de bal zeg maar lopen. Heeft iemand hier een tip voor?
Nou ik ben wel super goed en gebruik ook semi-auto..quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef VoreG het volgende:
Ik snap niet dat jullie als geweldige PES-ers die iedereen verslaan etc etc. nog steeds met semi-auto spelen
Je hebt van die spelers die constant slidings maken, genieten geblazen ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:36 schreef Feen het volgende:
Ik vind het genieten om tijdens het lopen met de bal 1x de R2 knop in te drukken als je een sliding ziet aankomen, dan slide je tegenstander gewoon voor je langs.....![]()
Super Cancel is juist dat je volledige controle hebt over je speler.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:36 schreef Feen het volgende:
[..]
Nou ik ben wel super goed en gebruik ook semi-auto..![]()
nee geintje, ik speel op 2 streepies semi auto en het gaat prima zo eigenlijk..
En super cancel is naar mijn mening dat je R1 + R2 en dat je dan gewoon stopt met rennen, je mannetje rent soms automatisch naar een bal, als je dan super cancel doet dan blijft ie stil staan, ideaal bij zijlijnen en achterlijnen.
Gewoon stoppen met een richting indrukken, dan houd je de bal ook stilquote:Ik vind het genieten om tijdens het lopen met de bal 1x de R2 knop in te drukken als je een sliding ziet aankomen, dan slide je tegenstander gewoon voor je langs.....![]()
Waar veranderen jullie dat soort dingen allemaal, ik lijk wel nix te vindenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:47 schreef Feen het volgende:
Je kan het switchen van je mannetjes instellen:
Vol automatisch is dat je um op 5 streepies hebt staan
Semi Automatisch is dat je um zeg maar op 2 a 3 streepies hebt
Manual is dat je het zelf switcht tussen de mannetjes.
Sta je dan ook in 1x stil met de bal gecentreerd voor je voeten? In pes5 was dit te doen met R2 en gebruik het in pes6 ook..quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:59 schreef VoreG het volgende:
Gewoon stoppen met een richting indrukken, dan houd je de bal ook stil
Nee man, daar heb je R2 voor nodig. En het werkt perfect, gebruik het zelf ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Feen het volgende:
[..]
Sta je dan ook in 1x stil met de bal gecentreerd voor je voeten? In pes5 was dit te doen met R2 en gebruik het in pes6 ook..
Nog lekkerder vind ik dat je stil staat en R2 ingedrukt heb, en dan komt de tegenstander een sliding doen, dat je dan naar achter klikt zodat ik de bal naar mijn toe sleep, dan slide je tegenstander ook voor je langsquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:36 schreef Feen het volgende:
[..]
Ik vind het genieten om tijdens het lopen met de bal 1x de R2 knop in te drukken als je een sliding ziet aankomen, dan slide je tegenstander gewoon voor je langs.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |