Fifa 07 op xbox en PS2 is wel leukquote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef twi het volgende:
PES evolueert, maar ze zijn nu een stap te ver gegaan. PES3 heb ik niet gespeeld, PES1, 2, 4 en 5 wel. Van 4 naar 5 kan ik me herinneren dat ze de controle weg hebben gehaald. Bij PES4 kon je passen, direct uithalen en dan was 't gelijk een goal. Bij PES5 was de pass moeilijker te geven en moest je perfect timen voor hetzelfde resultaat.
Doordat die controle nog veel verder is weggenomen, vind ik het spel gewoon enorm op FIFA lijken. Je kunt veel te weinig 'leuke' dingen doen om te scoren.
Dit kan je oplossen door de optie uit te zetten dat ze zelf wisselen van active speler. Heb hem nu ingesteld dat hij alleen maar wisselt van speler als IK L1 indruk..... ben je in ieder geval van 2 irritaties verlost.quote:Op maandag 4 december 2006 13:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een aantal punten waar ik me aan irriteer:Sommige passes vallen precies tussen 2 medespelers, loopt eerst de een er naar toe, en vlak voordat die bij de bal is loopt die weer weg en loopt de andere speler er naar toe. Gevolg: balverlies. Zelfde als bovenstaande bij passes, alleen wanneer je aan het verdedigen bent. De tegenstander valt aan en geeft een steekpass in jouw 16 meter gebied. 2 Van je eigen spelers bevinden zich evenver van de bal af, waardoor ze beide een andere kant oprennen ipv de bal. Gevolg: simpel tegendoelpunt, zoek je verdedigers.
inderdaad gewoon op manual zetten en dan zijn er al een hoop irritaties opgelost!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dit kan je oplossen door de optie uit te zetten dat ze zelf wisselen van active speler. Heb hem nu ingesteld dat hij alleen maar wisselt van speler als IK L1 indruk..... ben je in ieder geval van 2 irritaties verlost.![]()
Ik heb 'm op manual staan en dan lopen spelers alsnog vrij dom. De AI klopt gewoon van geen kanten. Maar goed, ik vrees dat ik zometeen weer een potje ga spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dit kan je oplossen door de optie uit te zetten dat ze zelf wisselen van active speler. Heb hem nu ingesteld dat hij alleen maar wisselt van speler als IK L1 indruk..... ben je in ieder geval van 2 irritaties verlost.![]()
Fifaquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Fifa 07 op xbox en PS2 is wel leuklijkt weer meer op PES4
Thanks ga het eens proberen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Weet ik, doe ik ook. Maar dan leer je te anticiperen op de bugs, en dat is gewoon afbraak aan het realisme in het spel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:21 schreef Feen het volgende:
Als je het spel gewoon vaak genoeg speelt dan heb je dat van die spelers wisselen wel onder de knie, dan voel je gewoon aankomen wanneer ze fout lopen en dan kan je daar al van te voren op anticiperen.
Idd, erg irritant. Net als de reddingen waarbij de keeper achter de achterlijn blijkt te staan, en je ineens een corner tegen hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:21 schreef Feen het volgende:
Wat ik wel irri vind is dat keepers soms ballen die toch naast gaan binnen proberen te houden en zodoende een corner weggeven.
jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Iemand een potje btw.
Speel op de PC, maar kan blijkbaar ook tegen de PS2 spelers spelen. Nog geen ervaring mee, met uitzondering van de Tournaments.
Klinkt herkenbaar. Dat bedoel ik met die trage balcontrole soms, hij had hem er dus gewoon direct in moeten rammen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Feen het volgende:
Had gister een kans, loop van links naast achterlijn op keeper af, morientes alleen voor het doel, ik pass naar hem, hij kan in 1x intikken, neemt ie um eerst aan met zo'n wippertje, schiet ie naast....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef toma het volgende:
[..]
ja![]()
nog een keer proberen dan om ons oude niveau terug te krijgen ?
nou, eigenlijk had ie um moeten opwippen en scoren met omhaal, althans dat heb ik al eerder gehad, keeper was uitgespeeld, speel um over, wipt ie um op, doe ie een halve omhaal in een leeg doel..komisch...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Dat bedoel ik met die trage balcontrole soms, hij had hem er dus gewoon direct in moeten rammen.
[..]
Wat is dat?quote:Op maandag 4 december 2006 19:46 schreef toma het volgende:
[Sinds ik online speel via een crosscable loop 80% van mijn potjes na 30 minutjes vast, en dan is de server weg.... tiefus zooi
Ik ga wel weer lekker master leauge spelen en wacht wel tot ik een PS3 heb, en dat online-gaming dan wel soepeler en beter gaat]
UTP kabeltje kopen?
Hij bedoelt wat anders, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |