Deze toevallig?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:04 schreef me_and_the_moon het volgende:
@ cocacolalight. Bedankt! Vooral dat met die hoes klinkt erg goed, en is toch wel iets wat mn keuze kan bepalen. Ook erg veel inhoud zo te horen, hoe veel resterende vakjes zitten er in?
@ netsplitter. Ik heb een luxon rugzak niet heel erg bekent volgens mij en ook niet geheel onterecht
Thx voor het kijken, top.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:25 schreef me_and_the_moon het volgende:
Ja dat is m.
Daar past met heel veel moeite misschien liggend een telelens in, staan iig niet. Heb mn body+ 18/70mm even overeind gezet om een beetje een tele idee te krijgen (kwa grote dus) en dat past er niet in. Naast mn camera past er trouwens hooguit een flitser of 1 lens in, tenzij je de body+ lens los maakt, dan misschien een extra lens. Kleine tas dus.
Zo uit het hoofd aangezien ik op kantoor zit zou ik zeggen dat nog 2 vakjes vrij zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Die regenhoes kan erg handig zijn. Ik spreek dan uit ervaring:
Afgelopen zomer bij een autocross foto wezen maken en de stortbui brak los. Geen plek om te schuilen ik doorweekt maar mijn cam kurkdroog
Wat erin past: 350D met grip 18-55, 55-200, 70-300,50 mm, Sigma dg st super flitser en mijn vosonic imagetank past er ook in. En dat is in het hoofdvak. Voor de rest heb ik nog wat klein spul in de resterende vakjes zitten.
De crumpler heb ik geen ervaring mee.
Ik moet eerlijk zeggen dat die ik plaatjes (in ieder geval voor mijn Nova AW 2) van Lowepro wel erg krap ingepakt vind. Vooral die tussenschotjes nemen ook nog best wat ruimte in.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zou een indruk moeten geven van wat er exact in past.
Niet om dit draadje te pikken, maar wat is vrij goed?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef Dionny0 het volgende:
Ik (lees: mijn vader) heeft een lowepro tas, bevalt goed. Het is een heel ander model, maar is solide en kan vrij goed regen aan!
Je kan er gerust een regenbui mee inlopen. Maar hij heeft verder geen regenhoes ofzo. Storm moet je er niet mee hebben. Maar het is dan ook (waarschijnlijk) een goedkoper modelquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet om dit draadje te pikken, maar wat is vrij goed?
Ik wil ook geen rugtas, maar een schouder tas, dus dat probleem zal ik gelukkig niet gaan hebben. Maar echt lekker klinkt het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:30 schreef blue-eyess het volgende:
Ik heb zelf de lowerpro rugtas en ik vind hem niet echt super ik krijg er nog al een kleffe rug van als ik er 5 minuten mee loop
het is voor mij dus niet echt een succes die tas
Het is uiteindelijk toch de Crumpler geworden, maar vooral omdat ie toch net wat ruimer was. Uit eigen ervaring vind ik een schouder tas vele malen fijner, kwa snelheid dan. Ben wel vanplan om ooit een goede rugzak aan te gaan schaffen maar voorlopig hou ik het toch maar op een schouder tas.quote:Op zaterdag 2 december 2006 07:59 schreef blue-eyess het volgende:
Nou serieus ikz ou echt geen lowerpro nemen
ik heb er ook aan zitten denken een lowerpro schoudertas maar ik heb het niet gedaan.
het is niet makkelijk als een schoudertas hebt je bent even veel tijd kwijt dan met een rugtas
ik spreek hiermee uit ervaring van mijn vriend hij had een schoudertas en heeft snel een rugtas gekocht want een schoudertas beviel hem ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |