Je hoeft het niet te kijken hoor, dat is weer links gehuil tegen Amerika. Ze betrokken nog net niet President Bush er bijquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef Qwea het volgende:
hebbes. ff chekcen
Ga ff naar de politie, je weet er meer van zo te zienquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef JohnDope het volgende:
Die gasten van netwerk zien overal en altijd maar een conspiracy.
Natalee is mors dood gemaakt door Joran en de gebroeders Kalpoe en vaders joran weet er meer van af.
Ik ga nergens naar toe, heel invloed-rijk-amerika staat massaal achter de familie holloway, het is een kwestie van tijd voor dat de daders worden ontmaskerd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef CoT het volgende:
[..]
Ga ff naar de politie, je weet er meer van zo te zien
Ik denk dat ze je heel hard gaan uitlachen
haha dan heb jij niet goed naar de verklaringen van Joran geluisterd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Dus ze zat in een drugspand? wtf dus dan is joran onschuldig.
punt.
nee, ze hebben er toch niet gevonden in dat pand.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Dus ze zat in een drugspand? wtf dus dan is joran onschuldig.
punt.
Joran heeft het anders never over een drugspand gehad. linkje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha dan heb jij niet goed naar de verklaringen van Joran geluisterd.
ik durf trouwens voor een krat HJ te wedden dat de moordenaar van 11 september ook achter de aanslagen van N. Hollowee zit.quote:Jij bent overigens wel het bewijs van een simpele ziel, die makkelijk via de media te indoctrineren is.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:48 schreef Het_Biertje het volgende:
ik durf trouwens voor een krat HJ te wedden dat de moordenaar van 11 september ook achter de aanslagen van N. Hollowee zit.
Het is aannemelijker dat stiefpappa niet zo blij was met alle commotie en rotzooi rondom zijn drugsgebruikende feestbeeststiefdochter. Dochter gevonden, half in coma van de troep, prakken haar in een auto/vliegtuig/heli, madam gaat daar ter plaatste dood en je dumpt haar ergens in de oceaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef JohnDope het volgende:
Die gasten van netwerk zien overal en altijd maar een conspiracy.
Natalee is mors dood gemaakt door Joran en de gebroeders Kalpoe en vaders joran weet er meer van af.
dat klinkt nou niet echt vol overtuiging hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar dat ze niet meer leeft is toch wel 100% zeker denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |